Markeveien Legesenter

Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Markeveien Legesenter

Varmhjertet og ekte

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Rolf Langeland har vært min fastlege i over 12 år nå, og har bl.a fulgt meg gjennom fire svangerskap. Støtten, omtanken og tiden han tar seg er helt unik. Etterhvert har jeg også tatt med barna mine til ham dersom det har vært noe med dem, og Dr. Langeland tar seg alltid god tid til å prate og tulle med dem slik at de føler seg trygge og ivaretatt. En fantastisk fastlege som jeg håper å kunne ha som lege i enda mange år.

Eit veldig godt legekontor

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Eg har berre gode erfaringar med dette kontoret, både legesekretæren og legen sjølv.

Flink lege!

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Absolutt en god lege som tar pasienten på alvor og følger deg opp. Han skriver ikke ut medisiner i hytt og pine, men ser etter andre løsninger og ber deg gå inn i deg selv og innse at du nødvendigvis ikke trenger det.
Bryr seg virkelig om pasientene sine. Flink med alle typer mennesker.

En fastlege av de sjeldne.

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Etter at jeg har hatt flere ulike fastleger av varierende, men ingen av strålende kvalitet, har jeg nå endt opp hos en drøm av en fastlege. Faglig dyktig og en lege som "ser" pasienten godt, i tillegg til at han er lett å snakke med. Jeg er ikke så ofte hos legen, men jeg tenker hver gang jeg har vært der at dette er en fastlege jeg aldri kan gi slipp på.

Beste legen

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Langeland hører på pasienten og tar pasienten på alvor.