Markeveien Legesenter

Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Markeveien Legesenter

Veldig god lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nina Helene er ei god, trygg og behagelig lege. Ho hugsar alt fra forrige time som er veldig kjekt. Ho ser virkelig pasienten.

Eg forstår godt at ho har fullbooket liste, men samstundes så er det vanskelig igjen å få time grunna det.

Ellers upåklagelig.

Anbefales!

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Faglig sterk. Lytter. Følger kjapt opp. Jeg er selv lege, og svært fornøyd med å ha byttet til henne som fastlege.

En lege jeg aldri vil anbefale

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nina Helene Ingebrigtsen har vært min fastlege «hele livet» og jeg kan meddele at jeg er lite imponert over kvaliteten på hjelpen jeg har fått. Hovedproblemet er at hun er ekstremt overlegen og nedlatende i holdning og til dels i språkbruk. Jeg opplever at man får god hjelp om man er syk med noe synlig/smittsomt/målbart, men at smerter, følelser og «usynlige» problemer ikke tas seriøst.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Lege Nina tok over etter Kjell Johannessen som fastlege og følger tradisjonen som han sto i med å se «hele meg». At sinn og kropp spiller sammen. Og tenk, å huske hele min historie og helseproblem for hvert møte! Utrolig! Stoler fullt ut på hennes medisinske vurderinger!

Trygg og kunnskaps rik

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Rolf har reddet livet mitt 2 ganger. Han er dyktig og følsom og menneskelig. Alltid smilende og bli. Og han lytter til deg.