Nina H. Ingebrigtsens Praksis

Årstadveien 27 5009 Bergen

Siste vurderinger av Nina H. Ingebrigtsens Praksis

Det var en gang...

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Brukt denne fastlege i mange år og må dessverre si at hun har gått fra å være en trygg å god fastlege til at jeg som pasient føler at jeg bare er en brikke som er grei å tjene penger på. Smilende og blid hjelper lite når man som pasient ikke lengre føler seg ivaretatt. Henvisninger sendes til instanser hvor hun burde vite at disse vil bli avvist. Bytte av fastlege er allerede bestilt.

Veldig hyggelig og imøtekommende lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Nina! Hun er en veldig hyggelig og imøtekommende lege som lytter til hva du har å si og som viser stor interesse.

Både Nina og kontordamen gjør en svært god jobb!

Faglig flink.

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Ble overført fra opprinnelig Kjell Johansen og en Eva som var sykesøster men egentlig litt " lege". Nina Helene Ingebrigtsen har ført praksisen videre. Kan anbefales som fastlege. Har fått god hjelp både fra henne og nåværende hjelper på kontoret. Har bestillt time på nettet og det har fungert. Med vennlig hilsen

Kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Jeg har besøkt henne over flere år og hun er flink med varierte problemer. Jeg setter pris på at hvis jeg bestille en time for å diskutere en viktig sak, det går greit om jeg også spør om en liten sak som tar bare 3 minutter til (i det samme time). Hun benytter også Helse Norge sin online tjeneste og epostene blir fort svart på.

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Dr. Ingebrigtsen er genuint hyggelig. Hun er empatisk og faglig oppdatert. Man får umiddelbar tillit. Hun ser mine behov der jeg ikke ser dem selv.