Nina H. Ingebrigtsens Praksis

Årstadveien 27 5009 Bergen

Siste vurderinger av Nina H. Ingebrigtsens Praksis

Faglig flink.

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Ble overført fra opprinnelig Kjell Johansen og en Eva som var sykesøster men egentlig litt " lege". Nina Helene Ingebrigtsen har ført praksisen videre. Kan anbefales som fastlege. Har fått god hjelp både fra henne og nåværende hjelper på kontoret. Har bestillt time på nettet og det har fungert. Med vennlig hilsen

Kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Jeg har besøkt henne over flere år og hun er flink med varierte problemer. Jeg setter pris på at hvis jeg bestille en time for å diskutere en viktig sak, det går greit om jeg også spør om en liten sak som tar bare 3 minutter til (i det samme time). Hun benytter også Helse Norge sin online tjeneste og epostene blir fort svart på.

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Dr. Ingebrigtsen er genuint hyggelig. Hun er empatisk og faglig oppdatert. Man får umiddelbar tillit. Hun ser mine behov der jeg ikke ser dem selv.

God lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Familien min har brukt legekontoret i en årrekke, og er godt fornøyde med legen ig kontoret generelt. Vi blir fulgt opp når nødvendig, får deltatt i helhetsbilder når det er nødvendig.
Ikke alltid like lett å nå frem i telefon. Men vi er godt ivaretatt når kontakten er etablert

Lytter ikke

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Umiddelbart ok læge, men mener klart at hun skal blive bedre til at tro og lytte til det patienten fortæller, og ikke indirekte afkaste det som patientens fantasi.