Legepraksis Birgit Schjetne

Johan Berentsens vei 63A 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Legepraksis Birgit Schjetne

Lege: Birgit Rita Schjetne Skrevet

Birgit er utrolig dyktig, omtenksom lege. Ja det er litt ventetid, og kanskje det skulle vært litt lettere å booke time. Men det å bli lyttet til og bli hørt i den timen man er inne er verdt det.
Hun er også svært dyktig å ta blodprøver, aldri møtt på bedre.

Empatisk,men ustrukturert.

Lege: Birgit Rita Schjetne Skrevet

Det er vanskelig å få time. Man må oftest sitte 2 timer og vente selv om man har time. Hun prater i telefonen med andre pasienter under timen. Hun har problemer med å finne fram i papirene, og du kan få svar på prøver måneder senere. Ofte får du ingen svar på undersøkelser du har vært til. Hun virker ikke å bruke data særlig mye,men har masse papirer på pulten. Hun hadde absolutt trengt en kontordame til å hjelpe seg .Synd. Men hun er for tålmodig ,og nestemann må vente, og vi betale det samme hos henne etter 1 times konsultasjon, som etter 10 min.hos leger flest. Er begynt å bli litt nervøs av et rotete system. Må nok bytte.

Omsorgsfull men lite tilgjenglig

Lege: Birgit Rita Schjetne Skrevet

Veldig omsorgsfull og interessert, noe som er veldig hyggelig. Er flink når man først får møtt hun.

Organisasjonen er derimot helt håpløst. Det tar lang tid å få time, lite svar når man prøver å ta kontakt. I det siste har hun også aktivt tatt imot telefoner og booket timer under legetimen, noe som viser hvor lite organisert ting er.

Håper at hun organisasjonen ordnet.

Både og

Lege: Birgit Rita Schjetne Skrevet

Dr Schjetne har vært min fastlege de siste ca 10 år. I starten ga hun tett oppfølging, var tilgjengelig og virket å gjøre en grundig jobb. Dessverre har det endret seg noe de siste år. Hun er fremdeles veldig hyggelig og flink til å lytte men er vanskelig å få tak i, og ringer meg ikke opp igjen selv etter at jeg har både lagt igjen melding på svarer og via sms. Enkelte ganger tar det også ekstremt lang tid før hun videreformidler prøvesvar, faktisk flere måneder.

Pga liten tilgjengelighet og noe mangelfull oppfølging kommer jeg til å bytte fastlege.

Fantastisk dyktig og grundig.

Lege: Birgit Rita Schjetne Skrevet

Dr. Schjetne tar seg alltid tid til å lytte og undersøke problemstillingen man kommer med. Man kommer raskt til og hun er svært grundig i arbeidet hun utfører. Hun er også svært flink å henvise videre etter behov.