Lege John Egil Davidsen

Fageråsveien 2 5067 Bergen

Siste vurderinger av Lege John Egil Davidsen

Stødig, tålmodig lege med masse kunnskap

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Har hatt Davidsen som lege i mange år og er veldig fornøyd. Han har en bred kunnskap og er flink å se ann pasienten. Han er den beste legen jeg noen sinne har hatt og vært i kontakt med. Gruer meg veldig til han går av. Han tar seg tid til pasienten og man føler seg hørt og forstått. Det blir vanskelig å finne noen som når opp til denne legen mtp. trygghet, omsorg, tillit og all kunnskap. Mye skryt her, men det fortjener han!

Eksperise

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Davidsen har bred ekspertise, lytter og forklarer grundig. I tillegg er han empatisk og lett å prate med. Min mor var med meg på en graviditetsoppfølgingstime og ble facinert av kunnskapen og informasjonen vi fikk gjennom timen.

Beste lege

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Den beste legen noe sinne har hatt han i 30 år.om vi må vente litt for å komme inn så gjør ikke det noe .kvir meg til den dagen han går av med pensjon ,ingen er som han den beste av de alle ,

Fortsatt den beste i Bergen

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Bred faglig kunnskap, mye erfaring, empati. Et menneske man kan henvende seg til i krise situasjoner. Gode vurderinger og konkrete behandlings planer.

Helt fantastisk

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Jeg besøkte legen den første gangen i går. Jeg var fullt fornøyd med ham, og fikk den grundigste undersøkelsen som jeg noensinne har fått. Hans kunnskap er imponerende og han forklare godt. Jeg kan anbefale ham.