7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved 7 Fjell Legesenter AS

Trygg, varm og kunnskapsrik

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Du blir hørt og sett, og du får følelsen av at hun er ute etter det beste for deg som pasient. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, flink og varm

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg kan anbefale Marit på det aller, aller sterkeste. Hun er imøtekommende, hun lytter og tar seg tid, er grundig, kunnskapsrik, varm og tar deg på alvor. Ingenting å utsette på henne. I løpet av årene jeg har hatt henne som fastlege (rundt ca. 4,5 år) har hun av og til hatt Marianne som vikar; hun sier ting rett ut, kan fremstå som ganske krass og har potensiale til å forbedre seg på det mellommenneskelige, men fremstår som svært faglig sterk. Jeg har absolutt følt meg tryggere på henne etter flere legebesøk, etterhvert som man blir bedre kjent. Hun er god på å huske fjes, og det setter man jo pris på. Synes det er viktig å få frem begge sider, da vi alle bare er mennesker i stadig utvikling :-)

Stødig og trygg

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg har hatt Karl Thomas i 2 år, og han har vært en veldig stødig fastlege. Jeg har hatt perioder med angst, og han har støttet, lært meg mye om angst, fortalt meg når det bare er hodet som overdriver, men likevel tatt meg på alvor og gitt meg undersøkelsene jeg har følt at jeg trenger. En fastlege jeg absolutt vil anbefale!

Resepsjonen er også helt super. Har møtt vikaren to ganger, hun er veldig flink.

Kostet meg nesten en tusenlapp

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Legen visste ikke at legemiddelet jeg trengte var tilgjengelig på blå resept før jeg viste han en artikkel på Helfo og han fikk bekreftet med kollegaene sine.

Så sa han at han skulle gi meg blå resept for legemiddelet, men når jeg skulle kjøpe det på apoteket viste det seg at han hadde skrevet ut hvit resept. Var farmasøyten på apoteket som merket dette, og fikk meg til å ringe til legekontoret for å få ordnet resepten. Det sier litt når farmasøyten, som har null kjennskap til situasjonen, må rette feilene til min egen fastlege som jeg hadde vært hos 2 ganger på kort tid for samme problem. Hadde kostet meg en tusenlapp hvis det ikke var for henne.

Måtte også mase på legesenteret for å få ordnet resepten, da de først stod fast på at resepten var riktig. Fikk eventuelt riktig type resept av en annen vikarlege.

Legen virka også generelt uinteressert.

Elendig vikar

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Synes Marit er hyggelig, men vikaren hennes, [navn fjernet av moderator] er den verste legen jeg har vært hos! Har gitt henne flere forsøk over flere år, og opplever henne som svært nedlatende, spydig, og kan også noen ganger herme etter meg når forteller om hvordan jeg har det! Hun har absolutt ingen kompetanse på psykisk helse. Fysiske plager er hun grei rundt, men sliter su psykisk er dette IKKE legen for deg!

Dette er en Pluss-tjeneste.