7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av 7 Fjell Legesenter AS

Veldig fornøyd

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg har hatt Dr. Brinch som min lege under min studietid i Bergen og har vært veldig fornøyd. Jeg har opplevd han som en løsningsorientert lege som har tatt meg på alvor hva enn det måtte være.

Trygg, imøtekommende og profesjonell

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg opplever Marit som en trygg og god fastlege med kunnskap, forståelse og empati. Hun jobber langt utover hva som kan forventes mht. å strekke seg for å gi timer og svare på prøver.

Vanvittig flink og tålmodig

Lege: Shahab Imani Skrevet

Den beste legen jeg har hatt! Han er svært flink til å lytte og tar seg tid til å forstå hva som er plagene. Dette er egenskaper jeg ikke har opplevd så mye hos andre leger ved mine personlige erfaringer.

Anbefales til alle uansett alder og kjønn!!

Glad jeg fant han

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Bring var vikar hos min tidligere lege. Jeg fulgte han til 7 Fjell. Jeg får virkelig god hjelp. Og det er heller ikke vanskelig å fortelle om mer private ting. Han vil gjerne ha informasjonen så han kan forstå og danne seg en mening om hva han kan gjøre. Da blir ingenting vanskelig og alt kan diskuteres. Han sender deg videre til undesøkelser når det trengs. Og følger med deg. Må si jeg har vært heldig.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Shahab Imani Skrevet

Forståelsesfull, flink til å finne eller leite etter årskak for et problem. Det er lett å snakke med ham, flink lytter:)