7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av 7 Fjell Legesenter AS

Føler jeg sløser tiden hans

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg opplevde å bli avbrutt ofte, og følte ikke jeg fikk snakket ferdig.
Han sitter for det meste dypt inni PC'en, noe som fikk meg til å stoppe midt i en setning ettersom jeg trodde han ikke lenger hørte etter.
Jeg hadde egentlig flere spørsmål men turte ikke å stille dem siden jeg fikk inntrykk av at jeg sløste den dyrebare tiden hans.

Han var dyktig til å operere, men jeg opplevde at jeg måtte stille de viktige spørsmålene da han egentlig ikke fortalte noen ting om hva jeg kan forvente etter operasjonen, hva jeg skal gjøre med stingene og når jeg skal ta medisiner.

Tok meg ikke seriøst

Lege: Shahab Imani Skrevet

Ville ikke valgt denne legen. Tok meg ikke seriøst når det virkelig gjaldt. Skulle få henvisning til psykolog i en vanskelig periode. Dette bekreftet han to ganger at han gjort. Ett år senere har jeg forstatt ikke fått komme til, og finner ingen henvisning på helseNorge.

Veldig fornøyd

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg har hatt Dr. Brinch som min lege under min studietid i Bergen og har vært veldig fornøyd. Jeg har opplevd han som en løsningsorientert lege som har tatt meg på alvor hva enn det måtte være.

Trygg, imøtekommende og profesjonell

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg opplever Marit som en trygg og god fastlege med kunnskap, forståelse og empati. Hun jobber langt utover hva som kan forventes mht. å strekke seg for å gi timer og svare på prøver.

Vanvittig flink og tålmodig

Lege: Shahab Imani Skrevet

Den beste legen jeg har hatt! Han er svært flink til å lytte og tar seg tid til å forstå hva som er plagene. Dette er egenskaper jeg ikke har opplevd så mye hos andre leger ved mine personlige erfaringer.

Anbefales til alle uansett alder og kjønn!!