7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av 7 Fjell Legesenter AS

En utrolig flink og forståelsesfull lege

Lege: Shahab Imani Skrevet

Jeg har hatt denne legen i snart 3 år, og kan bare si positive ting om Shahab. Han er veldig flink til å lytte og snakke med pasienten, og er rask til å gi behandling hvis det trenges. Anbefales sterkt til alle som ønsker seg en trygg og kunnskapsrik lege!

En veldig dyktig lege

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er en utrolig god lege. Hun fremstår som omsorgsfull, løsningsorientert og interesert. Hun ser hele menneske.

Vikaren Siri er også en veldig dyktig og hyggelig lege

Når jeg skal til vikaren hennes Marianne gruer jeg meg. Jeg opplever henne som krass og lite løsningsorientert.

Behagelig og profesjonell

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er virkelig den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er så behagelig, snill, respektfull, empatisk, forståelsesfull og profesjonell men samtidig føles det som å snakke med en venn. Jeg føler meg alltid så godt ivaretatt og sett hos henne; hun tar meg alltid på alvor og henviser videre ved behov. Hun er genuint interessert i sine pasienter og det merkes. Kan ikke få skrytt og anbefalt henne nok, rett og slett.

Vikaren Siri er herlig

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Har skrytt av Marit før. Vil bare skryte litt av Siri Sværd, en av vikarene hennes også. Hun lytter, trøster, gir gode råd, har humor, føles trygg og som hun virkelig bryr seg. Et tvers gjennom godt menneske. En helt fantastisk vikar som jeg har satt stor pris på!

Alt for mye venting

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Har nå vært hos legen gjentatte ganger der jeg har måttet vente over en halvtime for å komme inn. En time ble endret 15 minutter før timen startet og jeg måtte snu og dra hjem igjen. Skulle ta hurtigvaksinasjon før ferien, men resepsjonisten sa at det ikke var mulig å starte med en gang på grunn av mangel på folk. Legen er veldig hyggelig og flink, men det praktiske ødelegger helhetsinntrykket veldig.