7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av 7 Fjell Legesenter AS

Verdens beste fastlege!

Lege: Shahab Imani Skrevet

Har i mine flere år møtt på mange ulike leger, men Imani er den flinkeste av alle jeg har vært innom. Han lytter, han ser deg, og han smiler og er i godt humør konstant. Vi har gått gjennom utallige prøver og prøveresultater sammen, og han gir meg så ekstremt mye støtte og trygghet gjennom en tøffere periode i livet. Har anbefalt han videre til alle kjente på jakt etter ny fastlege, og har fått tilbakemeldinger fra de om at de er like fornøyd som jeg er.

Trygg og lyttende

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er den beste legen jeg har hatt, hun lytter til problemene dine og virker genuint interessert.

Synes forøvrig også vikaren hennes, Marianne, også er god og hyggelig lege.

Trygg og seriøs

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Hyggelig, trygg og seriøs er førsteinntrykket, noe som bekreftes etter en time. Tar deg alvorlig og er oppriktig interessert i å forstå og hjelpe deg med dine spørsmål.

Veldig fornøyd

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg har gått til Marit i flere år og er veldig fornøyd. Hun er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg føler meg godt ivaretatt både hos henne og hos Marianne som er vikar. De ser begge hva jeg trenger, og er flink å lytte.

En fantastisk lege!

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er den beste legen jeg noen gang har hatt! Ikke bare er hun et utrolig hyggelig og omsorgsfullt menneske, men hun er også profesjonell og kompetent på alle de områdene jeg har behøvd hjelp med. Jeg føler meg generelt ikke komfortabel i situasjoner med leger o.l., men med Marit er det noe helt annet siden hun ser meg og tar meg på alvor samtidig som jeg trivest å være hos henne. Jeg har ingenting annet enn positive opplevelser med henne!

Dessverre må jeg si at vikaren hennes, Marianne, er direkte spydig. Hun er sikkert kompetent i det hun gjør, men det er direkte ubehagelig å ha time hos henne. Hun har ved flere, om ikke alle, anledninger vært nedlatende mot meg.
Kvinnene som jobber i resepsjonen og med blodprøvene er derimot like hyggelige om omtenksomfulle som Marit!