7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av 7 Fjell Legesenter AS

Marit er utrolig herlig, men ikke vikaren

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg har ikke annet enn å si at Marit er den beste legen jeg har hatt. Jeg tror mange sliter med å finne en lege som viser empati og omsorg, spesielt når en sliter med noe psykisk er det fint å ha noen en føler forstår. Marit er trygg og du føler du har en god venn der du sitter ovenfor henne på kontoret.

Jeg bruker fastlege en del og skal ikke bo i Bergen mye lenger, så med tungt hjerte skifter jeg fastlege fordi vikaren, Marianne, som har oversatt i nesten hele perioden jeg er igjen i Bergen, er som andre sier, både spydig og nedlatende. Jeg har til og med ved en anledning opplevd følelsen av at hun hisset seg opp, da jeg ikke hadde svar til hvorfor jeg følte som jeg gjorde. Svært ubehalig og alltid nervøs når jeg skal til henne.

God lege

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt. Trygg, varm, lyttende og tar problemene på alvor. Vikaren Marianne gruer jeg meg derimot til å gå til og velger heller private tilbud mens Thune er borte.

Verdens beste fastlege!

Lege: Shahab Imani Skrevet

Har i mine flere år møtt på mange ulike leger, men Imani er den flinkeste av alle jeg har vært innom. Han lytter, han ser deg, og han smiler og er i godt humør konstant. Vi har gått gjennom utallige prøver og prøveresultater sammen, og han gir meg så ekstremt mye støtte og trygghet gjennom en tøffere periode i livet. Har anbefalt han videre til alle kjente på jakt etter ny fastlege, og har fått tilbakemeldinger fra de om at de er like fornøyd som jeg er.

Trygg og lyttende

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er den beste legen jeg har hatt, hun lytter til problemene dine og virker genuint interessert.

Synes forøvrig også vikaren hennes, Marianne, også er god og hyggelig lege.

Trygg og seriøs

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Hyggelig, trygg og seriøs er førsteinntrykket, noe som bekreftes etter en time. Tar deg alvorlig og er oppriktig interessert i å forstå og hjelpe deg med dine spørsmål.