7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved 7 Fjell Legesenter AS

Svært kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

En fastlege som virkelig bryr seg og ser hele mennesket. Tar seg tid og forklarer seg godt i behandling. Svært kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste!

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Shahab Imani Skrevet

En ekstremt dyktig lege som vet hva han driver med, kommuniserer tydelig, og svarer tålmodig på spørsmål. Anbefales sterkt.

Verdens beste fastlege!

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er en fantastisk dyktig fastlege som tar meg som pasient seriøst. Hun handler kjapt når det trengs, samt gir gode forklaringer når det ikke er rom for bekymring. Jeg sitter alltid igjen med en følelse av å bli sett og få adekvat behandling, uten å føle meg som en byrde.

Tilgjengelighet er god, trivelig ungdommelig kontor, og vikarlegene er også topp (har hatt Marianne foreløpig).

Godt fornøyd

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg har hatt Karl Thomas som lege i ca. fem år, og er lei meg for at jeg må bytte da jeg flytter fra Bergen. Jeg har opplevd han som imøtekommende, rolig og kunnskapsrik. Han har tatt meg på alvor med de ulike plagene jeg har kommet med.

Lege som tar det med ro

Lege: Shahab Imani Skrevet

En lege som tar det med ro. Virker en smule tilbakelent. Lang tid fra man tar blodprøver til man for svar. Det behøver ikke ta flere uker før svarene er klar.
Dette er irriterende og frustrerende og gir liten tillit.
At han er smilende og hyggelig gjør ikke helsen noe bedre.