7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av 7 Fjell Legesenter AS

En fantastisk lege!

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Marit er den beste legen jeg noen gang har hatt! Ikke bare er hun et utrolig hyggelig og omsorgsfullt menneske, men hun er også profesjonell og kompetent på alle de områdene jeg har behøvd hjelp med. Jeg føler meg generelt ikke komfortabel i situasjoner med leger o.l., men med Marit er det noe helt annet siden hun ser meg og tar meg på alvor samtidig som jeg trivest å være hos henne. Jeg har ingenting annet enn positive opplevelser med henne!

Dessverre må jeg si at vikaren hennes, Marianne, er direkte spydig. Hun er sikkert kompetent i det hun gjør, men det er direkte ubehagelig å ha time hos henne. Hun har ved flere, om ikke alle, anledninger vært nedlatende mot meg.
Kvinnene som jobber i resepsjonen og med blodprøvene er derimot like hyggelige om omtenksomfulle som Marit!

Trygg, kunnskapsrik og seriøs lege!

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Er veldig fornøyd med Marit Homme Thune som min fastlege. Jeg opplever henne som trygg og empatisk hver gang jeg har vært hos henne. Hun lytter og tar meg på alvor når jeg forteller om mine plager. Kunne ikke ha hatt en bedre fastlege!

Noe jeg derimot ikke er så fornøyd med er hennes vikar, Marianne Schriwer. Blir ikke tatt på alvor av henne. Og opplever henne som kald og overfladisk til den grensen hvor det rett og slett er blitt ubehagelig for meg å møte opp til timene hun er vikar for.
Syns også det er veldig misvisende å få flere timebekreftselser hos fastlegen, Marit Homme Thune, også er det Marianne som er der.

Føler jeg sløser tiden hans

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg opplevde å bli avbrutt ofte, og følte ikke jeg fikk snakket ferdig.
Han sitter for det meste dypt inni PC'en, noe som fikk meg til å stoppe midt i en setning ettersom jeg trodde han ikke lenger hørte etter.
Jeg hadde egentlig flere spørsmål men turte ikke å stille dem siden jeg fikk inntrykk av at jeg sløste den dyrebare tiden hans.

Han var dyktig til å operere, men jeg opplevde at jeg måtte stille de viktige spørsmålene da han egentlig ikke fortalte noen ting om hva jeg kan forvente etter operasjonen, hva jeg skal gjøre med stingene og når jeg skal ta medisiner.

Tok meg ikke seriøst

Lege: Shahab Imani Skrevet

Ville ikke valgt denne legen. Tok meg ikke seriøst når det virkelig gjaldt. Skulle få henvisning til psykolog i en vanskelig periode. Dette bekreftet han to ganger at han gjort. Ett år senere har jeg forstatt ikke fått komme til, og finner ingen henvisning på helseNorge.

Veldig fornøyd

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg har hatt Dr. Brinch som min lege under min studietid i Bergen og har vært veldig fornøyd. Jeg har opplevd han som en løsningsorientert lege som har tatt meg på alvor hva enn det måtte være.