7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved 7 Fjell Legesenter AS

Svært dyktig!

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Har kun vore hos Dr. Brinch ved ei anledning, men var svært fornøgd og skifta til han som min fastlege samme dagen!
Er sjølv student, så å ha ein betryggande og dyktig lege er viktig.
Stor fornøgd, og vil anbefale han sterkt vidare!

Usympatisk og uprofesjonell

Lege: Shahab Imani Skrevet

Jeg fikk en time med Shahab uten å ha ham som fastlege. Da jeg bestilte timen gjorde jeg det tydelig at jeg hadde fastlege i en annen by, men at jeg virkelig trengte hjelp og en time ganske fort. Timen er den verste legetimen jeg har hatt noen gang. Han avbrøt meg, snakket nedlatende og tok ikke problemene mine seriøst i det hele tatt. Jeg var der i ett minutt før han sendte meg ut igjen og sa han ikke hadde kapasitet til å hjelpe meg.

At han ikke var fastlegen min er forståelsefullt. Men som lege har man i det minste en oppgave der man skal lytte og ta pasienten alvorlig. Jeg ble sendt rett ut igjen etter å ha fortalt at jeg våknet om natten med pusteproblemer - uten å bli henvist til noen andre.

Anbefaler virkelig ikke Imani og ikke legesenteret.

Garanter den beste legen jeg har hatt!!!!

Lege: Shahab Imani Skrevet

Imani er virkelig en lege som lytter og sjekker og kontrollere samt følger deg opp. Om det er noe så blir man henvist videre. Imani er virkelig en lege som gjør jobben sin. Alt i alt kjempe fornøyd..

Tar deg på alvor og bruker god tid

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Dr. Brinch lytter til pasienten og er svært løsningsorientert. Han virker oppriktig interessert i å finne ut av hva du feiler, og man får inntrykk av at han tar seg tilstrekkelig tid til deg. Mitt inntrykk er at han er svært dyktig. Her føler man at man blir tatt på alvor.

Dyktig lege!

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Brinch ved flere anledninger. Han tar seg alltid god tid til å høre hva jeg har å si, holder blikket rettet mot meg - ikke mot PC skjermen. Han er svært løsningsorientert og finner alltid den rette behandlingen. Jeg vil anbefale Brinch på det varmeste!