7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved 7 Fjell Legesenter AS

Elendig vikar

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Synes Marit er hyggelig, men vikaren hennes, [navn fjernet av moderator] er den verste legen jeg har vært hos! Har gitt henne flere forsøk over flere år, og opplever henne som svært nedlatende, spydig, og kan også noen ganger herme etter meg når forteller om hvordan jeg har det! Hun har absolutt ingen kompetanse på psykisk helse. Fysiske plager er hun grei rundt, men sliter su psykisk er dette IKKE legen for deg!

En oppriktig god fastlege

Lege: Shahab Imani Skrevet

Dr. Imani er en intelligent mann. Han han et rolig kroppspråk og er flink til å lytte. Man føler med en gang en rolig og trygg atmosfære rundt Imani. Han tar seg god tid til deg og hører på alt du har å si. Han utelukker unødvendige medisiner og behandlinger. Rask med å henvise til riktig plass og bryr seg virkelig om pasienten. Anbefales

Marit på topp av leger!

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg har hatt to fantstisk gode leger oppgjennom, og Marit er en av dem. Hun tar mine og barna sin helse for alvor, er god til å kommunisere, lytte og er tilgjengelig. Videre er hun dyktig faglig, og sjekker opp om hun er usikker. Føler meg ivaretatt fra a til å. I tiden som hun har hatt permisjon har jeg gruet meg til å kontakte legekontoret grunnet [navn fjernet av moderator]. Jeg opplever henne som nedlatende, spydig og useriøs. Blir av henne ikke tatt på alvor.

Trygg og imøtekommende vikar

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Vil skryte av vikar Marianne, som oppleves trygg og imøtekommende! Godt humør, tar problemene mine på alvor, forklarer godt hva som kan være årsak og gir god helsehjelp. Skjønner godt at Marit har valgt henne som vikar!

Fatastisk fastlege

Lege: Marit Hommedal Thune Skrevet

Jeg har hatt Marit som fastlege mens jeg studerte i Bergen. Aldri før har jeg følt meg så trygg, ivaretatt og tatt på alvor som hos henne. Virkelig en fantastisk fastlege. Hun svarer fort på E-meldinger og det var lett å få time på 7 fjell legesenter. Jeg har virkelig ingenting å utsette på hverken legesenteret eller legen.