Dr Zubac's legekontor

Kringsjåveien 33 5162 Laksevåg

• Fastlege, generell kirurg og urolog

Siste vurderinger av Dr Zubac's legekontor

Hyggelig og grei men med alvorlig slurv

Lege: Dragomir Zubac Skrevet

Jeg var innom legen ifb med en henvisning. Dette er første og eneste gang jeg var innom.
Det første jeg reagerte på var at han aldri tok blodtrykket mitt, men heller skrev opp fiktive tallverdier. Dette reagerte jeg sterkt på.
Jeg ble henvist videre til spesialist og alt fungerte ellers greit. Han lyttet og tok meg på alvor.
Når jeg skulle betale reagerte jeg veldig på at de nektet meg å betale med kort. Jeg måtte derfor reise i minibank for å ta ut kontanter.
Jeg byttet fastlege etter dette ene besøket.

Zubac bryr seg !

Lege: Dragomir Zubac Skrevet

Har du et problem kommer du raskt til, til og med samme dag du ringer. Klart at slik tilgjengelighet ofte medfører at noen må vente. Men man får ikke i "pose og sekk"- jeg vil fortsatt ha en fastlege hvor det er lett å komme til- da aksepterer jeg noe ventetid.
Zubac er dyktig; han bryr seg, han hører på deg og han foreslår gode og adekvate løsninger. Hvor mange fastleger ringer deg om kvelden for å melde (normale) resultater på prøver som er tatt ?
Kommer du tidlig,får du til og med tilbud om en kopp nytrukket kaffe. Vet ikke hvor mange fastlegekontorer i Bergen som serverer kaffe til sin første pasienter på morgenkvisten?

Trygg og kunnskapsrik har en Ph.D.

Lege: Dragomir Zubac Skrevet

Dessidert den beste fastlege her i Laksevaag omradet!
Kanskje han bruker litt mer tid enn det er nodvendig,kanskje!?Viser medfolelse med pasienter,bruker eksemplarer nar det gjelder kostholdet!

tålmodig, medfølende og effektiv

Lege: Dragomir Zubac Skrevet

Zubac er svært vennlig og tar sin tid å lytte til pasienten. Jeg opplever ham som tålmodig, medfølende og effektiv, og en som tar seg tid å behandle hele mennesket, ikke kun den gjeldende diagnosen. Han er en trygg og jeg begynte raskt å høyt verdsette hans profesjonelle mening. Maks en dag ventetid. Vil også nevne at han er svært kunnskapsrik, også utenfor sitt fagfelt.

Værste legekontor

Lege: Dragomir Zubac Skrevet

Sykt dårlig legekontor.. hver gang du får tid, du venter ekstra 2-3time. Lege forstår ikke hva du sier. Det er tid for han å bytte proffesjon.