BergenVest Legesenter

Håsteins gt. 9 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av BergenVest Legesenter

Byttet lege

Lege: Elmer Edward Skrevet

Ikke en lege som lytter til deg og tar ting på alvor, i min erfaring. Hver gang jeg har vært der har det føles ut som at problemene mine ikke er problemer i det hele tatt og han bare ler det vekk og er sarkastisk, leker litt bedre-vitende i stedet for å snakke med meg som et medmenneske. I tillegg til dette har han også glemt mine forrige problemer når han har sagt jeg skulle komme tilbake for oppfølging. Ikke en lege jeg anbefaler i det hele tatt! Føles bare ut som at han vil ha deg ut av kontoret hans fortest mulig. Hvis du vil ha en lege som snakker til deg som et medmenneske, hører på hva du har å si og ikke er nedlatende, STYR UNNA.

Ellers har min erfaring med egentlig alle andre som har jobbet/jobber der vært ganske bra! Veldig hyggelige mennesker som faktisk vet hvordan man snakker med andre mennesker.

Fornøyd!

Lege: Elmer Edward Skrevet

Tar deg på alvor hele tiden. Grundig undersøkelser og følger opp utenom åpningstider.(ringer tilbake om viktige lab svar) veldig fornøyd.

Vanskelig å snakke med

Lege: Elmer Edward Skrevet

Elmer Edward er en lege jeg har vanskelig for å stole på. Jeg har en kronisk sykdom med en diagnose som er komplisert.

Elmer fremsto for meg som en bedreviter som er lite interessert i hva jeg har å si. Når jeg prøver å forklare mer om problemet mitt for å gi han mer nyttig informasjon å gå etter, så avbryter han meg midt i setningen fordi han har allerede bestemt seg for en diagnose og er ikke interessert i å høre på hva jeg sier. Noe som er rart, da dette vil hjelpe betraktelig til å få bedre forståelse av hva som er galt, og vil bidra til et mer fullstendig sykdomsbilde, bedre diagnose og bedre hjelp for pasienten.

Når jeg spør om ting så svarer han på en måte som jeg opplever som nedlatende og får meg til å føle meg dum. Han virker som han er mer opptatt av å ha rett enn å sørge for at jeg som pasient får best mulig oppfølging Jeg føler ikke at jeg blir godt ivaretatt og kommunikasjonen er mangelfull. Jeg har møtt mange leger, og Elmer virker som han er en av de som vil ha deg ut av kontoret raskest mulig. Tidligere leger har jeg kunnet snakke med som medmennesker og fått gode råd og støtte. Hos Elmer opplever jeg en "ovenfra og ned"-holdning som ikke hjelper meg som i det hele tatt.

Hvis du har et enkelt problem, så har han nok en god løsning på det, men med min sammensatte diagnose så stoler jeg ikke på at jeg vil få riktig oppfølging, og han er vanskelig å diskutere med så jeg har bestemt meg for å bytte lege.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Elmer Edward Skrevet

En lege som ikke gir seg før han har funnet ut hva som er galt. Er hyggelig og lytter til pasienten. Kjempe fornøyd!

Udugelig

Lege: Elmer Edward Skrevet

Prøver å få akutttime pga store smerter i nakke og hevelse hals og svelg. Får ikke time før neste dag. Ringer ikke opp igjen etter forsøk på 5 ganger bare å få prøve å prate 2 minutter å få råd osv