BergenVest Legesenter

Håsteins gt. 9 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av BergenVest Legesenter

Dyktig og hjelpsom

Lege: Elmer Edward Skrevet

En lege som ikke gir seg før han har funnet ut hva som er galt. Er hyggelig og lytter til pasienten. Kjempe fornøyd!

Udugelig

Lege: Elmer Edward Skrevet

Prøver å få akutttime pga store smerter i nakke og hevelse hals og svelg. Får ikke time før neste dag. Ringer ikke opp igjen etter forsøk på 5 ganger bare å få prøve å prate 2 minutter å få råd osv

En ærfaren og flink lege som ikke lar seg diktere

Lege: Elmer Edward Skrevet

Sekretærene er veldig hyggelige og imøtekommende og hjelper deg etter beste evne.
Edward er ikke lege som lar deg bestemme hva som er rett diagnose. Han er bestemt og søker gjennom konstruktive samtaler/undersøkelser å komme til bunns i dine plager/sykdom. Han har alltid konaktet meg når jeg trengte oppfølging. Språk og kultur kan være en utfordring, men vi har alltid kommet fram til en god løsning

Beste fastlegen

Lege: Elmer Edward Skrevet

Han er en utrolig grundig og flink lege. Etter min oppfatning så kan han mer en en norsk fastlege.

Anbefaler han på det sterkeste!

Verste legen jeg har møtt

Lege: Elmer Edward Skrevet

Har du lettere psykiske problemer - styr unna! Mannen blir sint og anklagende, kjefter og roper hvis du ikke følger hans "oppskrift". Ble tilbudt sterke medisiner jeg tidligere har hatt svært negativ bivirkninger av. Legen mente jeg måtte høre på han og ikke tro jeg hadde noe jeg skulle sagt.. Veldig ubehagelig og spesiell person. Fremstod helt annerledes i starten, før jeg fortalte jeg var deprimert, da ble mannen et svært ubehagelig vesen. Snakker dårlig norsk og misforstod ofte. Styr unna, for din egen del.