Moland legesenter

Kystveien 690 4815 Saltrød

Siste vurderinger av Moland legesenter

Flott lege

Lege: Nikolai Tsomidis Skrevet

Tsomidis er en meget hyggelig og flott lege, og er veldig flink til å lytte til de helsemessige bekymringene en ofte har, og sender deg videre for evt nærmere undersøkelser av spesialist.

Arrogant

Lege: Nikolai Tsomidis Skrevet

Ufølsom og lite hyggelig lege!følte jeg var til bry,og følte han ikke tok meg alvorlig i det hele tatt.ingen god opplevelse.er glad han ikke er min fastlege.min fastlege var bortreist.

Arrogant, humør svinger med været ute

Lege: Nikolai Tsomidis Skrevet

Legen er kald, du må selv fortelle hva du trenger av medisiner. Lytter ikke, bare skriver uten å ha øyekontakt. Legen er meget forsiktig, nærmest "gjerrig" på resepter. Han lener seg tilbake i stolen, du føler at han vet alt, og at du som pasient er dum.
Er du kronisk syk, - skygg unna denne legen.

Arrogant

Lege: Nikolai Tsomidis Skrevet

Skygg unna denne legen om du har sammensatte plager og ønsker å medvirke til behandlingen! Han lytter ikke, og overkjører deg. Jeg føler meg verre når jeg går enn når jeg kommer til konsultasjonen grunnet hans måte å møte pasienten på.

Følger bra opp, spesielt i passientsky

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Maria er en flott familielege. God med barn og voksne. Selv om det er oss voksne som kommer på time spør hun alltid hvordan det er med barna. Hun følger opp godt, og ringer gjerne spesialist for råd om det trengs. I passientsky får man gjerne tilbakemelding på blodprøver både kvelder og helger.