Moland legesenter

Telefonnummer37 03 46 6637 03 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kystveien 690 4815 Saltrød

Siste vurderinger av Moland legesenter

Fornøyd

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Kan virke stresset over forsinkelser i løpet av dagen, men jeg og ungene får alltid den hjelpen vi trenger. Byttet fra en annen leve til henne og jeg er veldig fornøyd. Maria fulgte meg tett når jeg var gravid og følte meg trygg.
Anbefaler henne virkelig.

Lite tilstedeværende, følger ikke opp pasientene sine

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Dr. Blikman gir inntrykkk av, å aldri være forberedt til time, hun virker stresset og overarbeidet. . For LAR - Pasienter er det ingen vits i å ha henne som lege, - da hun ikke er i stand til å ta avgjørelser selv til det beste for pasienten sin, eller så kan hun love ting, - og så går tilbake på dette senere. Anbefaler LAR Pasienter om å bruke andre leger, istedenfor å bruke 200 kr; på en time, for å bli konfrontert med at man er forhenværende narkoman, og sendt ut igjen, uten hjelp i nødsituasjoner, som f.eks sterke smerter som tilsier at man trenger øyeblikkelig medisinsk hjelp, - der Blikman heller foreslår å høyne A-preparat dosen på Opiat-substitutter, istedenfor å gi egnet medisin i form av tilgjengelige b-preparater. Er man diagnostisert med alvorlige fysiske, og psykiske lidelser, - vil ikke Dr. Blikman være til hjelp/Støtte for sine pasienter, eller kunne tilby et adekvat tilbud om smertelindring.

Omsorgsfull og lyttende

Lege: Anne Berit Aagedal Skrevet

Fantastisk omsorg, lyttende, tar pasienten på alvor, ser sine begrensninger og henviser fort videre, respekt. Tror hun er en lege mange ønsker seg

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Berit Aagedal Skrevet

Tar meg som pasient alltid på alvor. Har alltid god tid til deg, selv om hun er forsinket. Ringer alltid tilbake. Har god humor. Klemmer henne hver gang jeg har vært der. Føler meg aldri "liten" når jeg legger frem mine problemer. Hun er flink til å videresende deg når hun mener du trenger annen hjelp.

Påpasselig og samvittighetsfull

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Maria er meget dyktig og påpasselig. Henviser til spesialister når det er nødvendig og følger opp påbegynt behandling og kontroll. Er hyggelig og kommuniserer godt med pasientene.