Dr. Arnhild Marie Hjelmen

Bjørnsonsgt.29 5052 Bergen

Siste vurderinger av Dr. Arnhild Marie Hjelmen

En nær meg ble tildelt dette kontoret

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Og dette er garantert det verste legekontoret jeg har vært innom, inkludert i utland.

Et veldig lite og trangt venterom, en sur resepsjonist som for lengst har mistet gleden i jobben. Han satt på venterommet og snakket med en som ventet på time mens telefonen ringte på kontoret hans, han satt i stolen på venterommet og fortsatte å snakke med hun som ventet, blant annet om personlige ting ang. jobben.

Dr. Arnhild opplever jeg som unøyaktig og veldig opptatt av seg selv. Hun preker mye og man skal ikke komme og si at man er sliten, for i hennes yngre dager måtte hun bære passienter alene opp på operasjonsbordet, så ikke kom her og klag.

Hun snakker mye om ditt og datt og tar en kjapp sjekk innimellom alt snakket. Hun har gitt feil resept og skrevet feil info på en viktig bekreftelse. Ble bedt for nesten 2 uker siden å sende journal til nytt legekontor, fikk en regning men journalen har altså ikke blitt sendt. Totalt kaos, anbefales ikke.

Uhøflig og dårlig service

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Har vært noen ganger til Arnhild nå og er meget missfornøyd, skal bytte fastlege etter denne vurderingen er skrevet.

Venter som oftest en halvtime eller mer på venterommet da hun en gang sjekket en ekstra passient som var med moren sin, og andre ganger får jeg bare et: beklager ventingen.

Jeg ringte og skulle ha en bekreftelse, den ble sendt i posten med feile opplysninger. Gikk til legekontoret og ba om en rettet utskrift, det endte med nesten 2 timer venting og en sur beskjed om at jeg måtte ringe neste gang.

Meget uprofesjonelt og som en annen sa snakker hun så mye om seg selv at jeg ofte føler hun glemmer å sjekke viktige ting.

Har vært hos hun for siste gang.

Kunnskapsrik, problemløsende, hjelpsom og omsorgsfull

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Har hatt Dr. hjelmen siden jeg var bare barnet. Jeg har aldri hatt stort bruk for legebesøk, men har de siste årene hatt behov for dette.
Hun er svært dyktig, tar seg tid til meg når jeg har time og ønsker og finne ut av problemene sammen med deg.
Vente tiden på venteværelse kan av og til være litt lang, men til gjengjeld vet jeg at jeg får den tiden jeg trenger når det er min tur.
Vil virkelig anbefale henne videre. Man skal lete lenge etter en så flink fastlege.
Har alltid fått time når jeg ringer, samme uke.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Tar seg alltid god tid, profesjonell, meget kunnskapsrik og fremtrer på en måte som gjør meg trygg og godt ivaretatt.
Kan virkelig anbefales.

Selvsentrert lege

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Hatt henne som fastlege en stund nå, men nå er det nok. Hun er flink, og hun hjelper deg, dersom hun får litt skryt og får tid til å snakke om seg selv (noe som hun gjerne gjør veldig lenge). Men hun kan høvle over deg, på en meget upassende måte, dersom hun er litt uenig i personlige valg du tar generelt i livet. Selvtilliten går ned noen hakk etter besøk hos henne, og mer enn en gang har jeg følt meg mistrodd. Hun glemmer hva hun har sagt tidligere, og følger ikke opp etter hun har henvist til prøver og andre undersøkelser. Nok er nok. Anbefaler henne ikke!