Dr. Arnhild Marie Hjelmen

Bjørnsonsgt.29 5052 Bergen

Siste vurderinger av Dr. Arnhild Marie Hjelmen

Trygg

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

tar seg alltid tid til deg , finner raskt ut hva som feiler deg . Tar de blodprøver en måtte trenge.Kan stole på henne fullt å helt.

Anbefales om du vil bruke penger på å bli nedtrykt

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Gikk til lege frivillig for første gang for jeg innså at nå var situasjonen min blitt så alvorlig at jeg virkelig trengte profesjonell hjelp. Mens jeg ventet på venterommet i over en time på at min forhåndsbestilte time skulle bli ledig ble jeg fortalt at de ikke hadde markert bygget med noe logo/skilt fordi det var mange narkomane i området, og de var ikke interessert i slike kunder. Resepsjonisten sa stolt at de ikke hadde noen narkomane pasienter. Skal ikke narkomane få hjelp? Da timen min omsider ble ledig (over en time etter avtalt tid) fikk jeg beskjed om at hun hadde hatt det mye vanskeligere enn meg i ungdommen, og at jeg derfor ikke hadde noe å syte over. I tillegg fikk jeg beskjed om at fremtidsplanene mine om å bli sosionom kunne jeg legge på hylla, for hun var tidligere utdannet sosionom og hadde ikke tro på at dette var noe jeg kunne klare, men at jeg heller burde ta meg et friår og velge en enklere utdanning. Eneste hjelpen jeg fikk var en henvisning til psykolog hvor jeg kunne "Få orden på tankene". Mangel på hjelpen jeg ba om resulterte blant annet i en vektnedgang på over 25 kilo på under et år. Dette var noe jeg sa tydelig ifra om at var et problem, men hun så ikke alvoret og ba meg bare skjerpe meg. Konstruktiv kritikk? Snakk mindre om deg selv, din egen fortid har ingenting i min legetime å gjøre. Jeg er ikke deg, og å vurdere om jeg trenger hjelp utifra hvor vanskelig du selv har hatt det er helt bak mål.

En nær meg ble tildelt dette kontoret

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Og dette er garantert det verste legekontoret jeg har vært innom, inkludert i utland.

Et veldig lite og trangt venterom, en sur resepsjonist som for lengst har mistet gleden i jobben. Han satt på venterommet og snakket med en som ventet på time mens telefonen ringte på kontoret hans, han satt i stolen på venterommet og fortsatte å snakke med hun som ventet, blant annet om personlige ting ang. jobben.

Dr. Arnhild opplever jeg som unøyaktig og veldig opptatt av seg selv. Hun preker mye og man skal ikke komme og si at man er sliten, for i hennes yngre dager måtte hun bære passienter alene opp på operasjonsbordet, så ikke kom her og klag.

Hun snakker mye om ditt og datt og tar en kjapp sjekk innimellom alt snakket. Hun har gitt feil resept og skrevet feil info på en viktig bekreftelse. Ble bedt for nesten 2 uker siden å sende journal til nytt legekontor, fikk en regning men journalen har altså ikke blitt sendt. Totalt kaos, anbefales ikke.

Uhøflig og dårlig service

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Har vært noen ganger til Arnhild nå og er meget missfornøyd, skal bytte fastlege etter denne vurderingen er skrevet.

Venter som oftest en halvtime eller mer på venterommet da hun en gang sjekket en ekstra passient som var med moren sin, og andre ganger får jeg bare et: beklager ventingen.

Jeg ringte og skulle ha en bekreftelse, den ble sendt i posten med feile opplysninger. Gikk til legekontoret og ba om en rettet utskrift, det endte med nesten 2 timer venting og en sur beskjed om at jeg måtte ringe neste gang.

Meget uprofesjonelt og som en annen sa snakker hun så mye om seg selv at jeg ofte føler hun glemmer å sjekke viktige ting.

Har vært hos hun for siste gang.

Kunnskapsrik, problemløsende, hjelpsom og omsorgsfull

Lege: Arnhild Marie Hjelmen Skrevet

Har hatt Dr. hjelmen siden jeg var bare barnet. Jeg har aldri hatt stort bruk for legebesøk, men har de siste årene hatt behov for dette.
Hun er svært dyktig, tar seg tid til meg når jeg har time og ønsker og finne ut av problemene sammen med deg.
Vente tiden på venteværelse kan av og til være litt lang, men til gjengjeld vet jeg at jeg får den tiden jeg trenger når det er min tur.
Vil virkelig anbefale henne videre. Man skal lete lenge etter en så flink fastlege.
Har alltid fått time når jeg ringer, samme uke.