Laxevaag Legeprakis

Damsgårdsveien 167 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laxevaag Legeprakis

Flink lege

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Jeg har hatt flere fastlege tidligere som ikke klarte å finne ut hva som feilet meg. Denne fastlegen har hjulpet meg med mine helseproblemer. Han er hyggelig, kompetent og dyktig.

Dårligste legen jeg har hatt

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

En lege du bør unngå hvis du ikke vil oppleve en som ikke vil hjelpe deg når du trenger medisinen din. "Sekretæren" hans er like dårlig og ikke minst lite klok på ting hun egentlig bør kunne som en sekretær.
Når man ringer 6 ganger om dagen hver dag og opplever de ikke tar telefonen, da vet du det er lite håp for deg som en pasient her.

Om de skal være et fungerende legepraksis bør de vurderer å ha en sekretær som kan ta telefonen før klokken 12, eller i det hele tatt. Og helst en som vet hvordan man skal ordne ting for pasienten uten at pasienten skal måtte stresse og ringe flere og flere ganger, uten å få svar bare for å få resept for medisinen sin.

Tilgjengelig

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Han er ikke en lege jeg ville gått til hvis jeg var "in deep shit", men for meg som bare har småting, er han både tilgjengelig og effektiv.

Veldig god faglig kompetanse og fantastisk tilgjengelighet

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Jeg har følt meg medisinsk meget godt behandlet hos denne legen. Han er en mann av få ord, men viser forståelse og er svært effektiv. Ikke minst hører han etter når man forteller om besvær. Jeg kan kun takke være han for at jeg idag er så frisk- han oppdaget tidlig at jeg hadde kreft og henviste meg fort til både bildeundersøkelse og spesialistvurdering. Han glemmer deg aldri, selv om det ofte går litt fort, så føler man seg svært godt ivaretatt og ikke minst sikker.

Dessuten er det den eneste legen jeg vet om hvor det er så ryddig ordning når han er på ferie og har vikarer.

byttet lege

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Dette er en lege som burde kurse seg i kommunikasjon mellom lege og pasient.
Når jeg prøvde å å gi min sykdomshistorikk opplevde jeg at han flere ganger stoppet meg og brukte det meste av tiden på pc sin.
Ja,man får fort time men man må fort ut fra den timen og.
Etter å ha vært hos han fem ganger byttet jeg lege og er nå ivaretatt av en lege som som har henvist meg og jeg har fått utredning som endelig gir noe hjelp