Laxevaag Legeprakis

Damsgårdsveien 167 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laxevaag Legeprakis

Effektiv, Kunnskapsrik og meget hyggelig.

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Har hatt denne legen siden 2012.
Meget forståelsesfull, effektiv og dyktig.
Esad gir seg ikke før han har funnet ut hva som er årsaken til problemet. Han hendviser deg til riktig instans/spesialist slik at man er sikker på at man får riktig oppfølging.
Esad er veldig tilgjengelig og ringer gjerne og hører hvordan det går om man er sykemeldt. Hans mål er alltid at man skal unngå å være sykemeldt og heller bli frisk. Dette er slik dagens samfunn fungerer og det setter jeg som driver selskap selv, veldig pris på.
Anbefales på det sterkeste.

Dette er en lege som gjør jobben sin!

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Esad har vært min fastlege i mange år og er veldig fornøyd med han.
Anbefaler han til alle!
Dette er ikke en lege som må google symptomene dine, dette er en lege som faktisk kan det han holder på med.
Har alltid fått timer veldig raskt og det er jeg veldig fornøyd med.
Han er litt rask, men han får ting gjort! Jeg som pasient har ingen behov til sitte med han i halvtime hvis jeg allerede har fått vite det jeg trenger på 5 minutt.
Når det gjelder kommunikasjon så føler jeg at Esad er veldig profesjonell. Ikke bare det, han er veldig flink til å motivere og veilede. Dette er den eneste legen jeg har klart å stole på.
Klinikken generelt er veldig ryddig, og sekretæren er utrolig hyggelig.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Flink lege

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Jeg har hatt flere fastlege tidligere som ikke klarte å finne ut hva som feilet meg. Denne fastlegen har hjulpet meg med mine helseproblemer. Han er hyggelig, kompetent og dyktig.

Dårligste legen jeg har hatt

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

En lege du bør unngå hvis du ikke vil oppleve en som ikke vil hjelpe deg når du trenger medisinen din. "Sekretæren" hans er like dårlig og ikke minst lite klok på ting hun egentlig bør kunne som en sekretær.
Når man ringer 6 ganger om dagen hver dag og opplever de ikke tar telefonen, da vet du det er lite håp for deg som en pasient her.

Om de skal være et fungerende legepraksis bør de vurderer å ha en sekretær som kan ta telefonen før klokken 12, eller i det hele tatt. Og helst en som vet hvordan man skal ordne ting for pasienten uten at pasienten skal måtte stresse og ringe flere og flere ganger, uten å få svar bare for å få resept for medisinen sin.

Tilgjengelig

Lege: Esad Mulabecirovic Skrevet

Han er ikke en lege jeg ville gått til hvis jeg var "in deep shit", men for meg som bare har småting, er han både tilgjengelig og effektiv.