Kommunehelsetenesta i Bømlo

Leirdalen 25 5430 Bremnes

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunehelsetenesta i Bømlo

hyggelig lege

Lege: Jorid Fadnes Skrevet

Legen lytter på meg som pasient. Jeg har fått hjelpen jeg har bedt om. Anbefaler henne!
Noe som er litt vrient er timebestilling per nett. Ofte sitter du lengre enn 1 time for å komme i kontakt med legekontor. Det burde ansettes resepsjonist!

Konstruktiv kritikk til T.Egenberg.

Lege: Torbjørn Egenberg Skrevet

Jeg møtte den nye fastlegen med vennlighet og et åpent sinn, slik vi alle gjør og fortjener. Da jeg ikke følte meg hørt, tenkte jeg det tar tid å bygge opp tillit og en god relasjon. Jeg var i en sårbar situasjon, trengte å bli hørt og å få hjelp. Derfor tok jeg fri for å få møte opp på legesenteret. Legen skal helbrede, lindre og trøste, og det må være gjensidig respekt og tillit mellom pasient og lege. Dessverre ble samarbeidet ikke bedre. Men heldigvis kan vi alle jobbe med oss selv, både leger og vi som er pasienter. Tiden det tar å komme igjennom i telefonkø, har også et stort forbedringspotensial.

Bare positivt!

Lege: Marit Helene Aas Skrevet

En empatisk lege som lytter og tar sine pasienter på alvor. Sjekker heller en gang for mye, og følger opp. Er alltid blid, rolig og trygg, og du møtes med respekt. Ringer ang prøvesvar mv. En god lege både for voksne og barn!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hogne Vikanes Buchvold Skrevet

En kunnskapsrik lege med god tid til deg, der ein føler ein blir sett og tatt vare på! Rolig, trygg og god til å se deg som menneske.

Imøtekommende og ærlig lege.

Lege: Torhild Ingeborg Taraldsøy Skrevet

Torhild er ein lege som bryr seg og har eit oppriktig ønske om å hjelpe deg som pasient, enten plaga er stor eller liten.
Ho har ein fin humor, som for meg som pasient er veldig viktig.
Kjenner meg heldig som har ho som fastlege.