Kommunehelsetenesta i Bømlo

Leirdalen 25 5430 Bremnes

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunehelsetenesta i Bømlo

Rolig, vennlig, lyttende.

Lege: Vidar Råen Skrevet

Vidar er en reflektert og trygg lege som tar alle tema på alvor.Har tid til å lytte. Veldig fornøyd!

Alltid der mår en trenger hjelp og gjør alt for og finne det som er galt.

Lege: Torhild Ingeborg Taraldsøy Skrevet

Hun er en lege man kan stole og tro på. Hun stiller opp, gjør, som oftest det du "ber om", når du trenger hjelp. Svarer på alle gode og idiotiske spørsmål, uten og bli sur.
Svarer godt når du skriver meldinger til henne.
En flott lege jeg har hatt flott hjelp fra, i min tid hos henne og på sykehuset. Dyktig lege jeg ikke bytter bort.

hyggelig lege

Lege: Jorid Fadnes Skrevet

Legen lytter på meg som pasient. Jeg har fått hjelpen jeg har bedt om. Anbefaler henne!
Noe som er litt vrient er timebestilling per nett. Ofte sitter du lengre enn 1 time for å komme i kontakt med legekontor. Det burde ansettes resepsjonist!

Konstruktiv kritikk til T.Egenberg.

Lege: Torbjørn Egenberg Skrevet

Jeg møtte den nye fastlegen med vennlighet og et åpent sinn, slik vi alle gjør og fortjener. Da jeg ikke følte meg hørt, tenkte jeg det tar tid å bygge opp tillit og en god relasjon. Jeg var i en sårbar situasjon, trengte å bli hørt og å få hjelp. Derfor tok jeg fri for å få møte opp på legesenteret. Legen skal helbrede, lindre og trøste, og det må være gjensidig respekt og tillit mellom pasient og lege. Dessverre ble samarbeidet ikke bedre. Men heldigvis kan vi alle jobbe med oss selv, både leger og vi som er pasienter. Tiden det tar å komme igjennom i telefonkø, har også et stort forbedringspotensial.

Bare positivt!

Lege: Marit Helene Aas Skrevet

En empatisk lege som lytter og tar sine pasienter på alvor. Sjekker heller en gang for mye, og følger opp. Er alltid blid, rolig og trygg, og du møtes med respekt. Ringer ang prøvesvar mv. En god lege både for voksne og barn!