Legegruppen Landås

• Fastlege, indremedisiner

Siste vurderinger av Legegruppen Landås

Fin fastlege

Lege: Arne Skag Skrevet

Har hatt Arne som fastlege i god del år nå. I starten virket han lit lite interessert og vi byttet til annen lege for ungene men jeg har vært hos hann i flere år. Tror jeg må snart bytte tilbake med ungene da de får ikke time hos sin fastlege men dessverre har han vel bare få år igjen.
Har i hvert fall i de siste årene fått god hjelp, lite ventetid etter timer og alltid fått den hjelpen jeg trenger.
Har hatt noen negative opplevelser ved servicemottaket/ telefonstemmen men har alltid fått hjelpen jeg trenger.
Det er (eller var i hvert fall) vanskelig å finne rett telefonnummer og noen opplysninger på nett etter han flyttet ut fra Landås Legesenter.

Dyktig lege

Lege: Arne Skag Skrevet

En svært dyktig lege som gir seg tid til pasientene. Jeg får svar på mine spørsmål nå jeg er hos han og god oppfølging. Har anbefalt han videre til andre.

Trygg og faglig god

Lege: Arne Skag Skrevet

Har brukt Dr. Skag i flere år. Jeg må si meg uforstående til kritikkene jeg leser under. Han er en forståelsesfull lege som er faglig god,lytter og gir gode råd. Følger opp prøvesvar og henviser videre der det er behov. En hyggelig sekretær som er imøtekommende. Får rask time når det trengs. Anbefaler Dr Skag på det varmeste.

Uforskammet

Lege: Arne Skag Skrevet

God lege så lenge du er frisk, flink å skrive sykemeldinger! Frekk dersom du er uenig. Ikke å anbefale.

Dårlig til å følge opp pasientene

Lege: Arne Skag Skrevet

Følger ikke opp pasientene sine. Ble sendt på MR, måtte selv ringe for å få resultatet. Fikk beskjed om at legen skulle ringe opp for å sette opp ny time, men jeg får ingen oppfølging.