Legegruppen Landås

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

• Fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av Legegruppen Landås

En god lege som tar seg tid

Lege: Arne Skag Skrevet

Arne Skag er en lege med god integritet, som lytter til pasienten og som oppriktig bryr seg om pasienten. Etter 10 år som min fastlege kan jeg trygt anbefale Arne Skag til andre.

God lege men vanskelig å få tak i

Lege: Arne Skag Skrevet

Grei nok å prate med, og virker som han kan sakene sine, men nå har jeg fått nok av å stresse med å få time, så i år bytter jeg.

Telefonkøen er lang som et vondt år. Dråpen var at jeg endelig fikk legge igjen en beskjed, og de skulle ringe meg tilbake. Det gjorde de ikke. I dag prøvde jeg å ringe en gang til, og fikk en automatisk beskjed om at de hadde tatt påskeferie og er tilbake om åtte dager. Hallo? Det er mandag, påskeferien begynner faktisk ikke før på torsdag.

I de årene jeg har hatt Skag som fastlege har det alltid vært et strev å komme til. Nå gidder jeg ikke mer. Legetjeneste er ikke et luksusprodukt. Det er ikke ofte jeg trenger time, men når jeg trenger det vil jeg ha en lege som jeg kan få tak i.

Fornøyd kunde

Lege: Arne Skag Skrevet

Jeg har vært en del år hos Arne Skag og er komfortabel med han. Jeg har fått grei beskjed hva jeg må gjøre og tenke på, og disse tingene trengte jeg "et tupp i ræven på" Når det har vært nødvendig har jeg fått time kjapt, fått fikset resept greit når jeg plutselig oppdaget jeg var gått tom, og har hatt et akutt tilfelle hvor jeg etter besøk hos hav var ferdig på Haukeland Sykehus etter totalt EN TIME. Var en lykkelig mann da :-) Intet negativt å anføre

Fin fastlege

Lege: Arne Skag Skrevet

Har hatt Arne som fastlege i god del år nå. I starten virket han lit lite interessert og vi byttet til annen lege for ungene men jeg har vært hos hann i flere år. Tror jeg må snart bytte tilbake med ungene da de får ikke time hos sin fastlege men dessverre har han vel bare få år igjen.
Har i hvert fall i de siste årene fått god hjelp, lite ventetid etter timer og alltid fått den hjelpen jeg trenger.
Har hatt noen negative opplevelser ved servicemottaket/ telefonstemmen men har alltid fått hjelpen jeg trenger.
Det er (eller var i hvert fall) vanskelig å finne rett telefonnummer og noen opplysninger på nett etter han flyttet ut fra Landås Legesenter.

Dyktig lege

Lege: Arne Skag Skrevet

En svært dyktig lege som gir seg tid til pasientene. Jeg får svar på mine spørsmål nå jeg er hos han og god oppfølging. Har anbefalt han videre til andre.