Arne Skag

• Fastlege, indremedisiner

Siste vurderinger av Arne Skag

Tommelen opp for legen Skag

Lege: Arne Skag Skrevet

Doktor Skag er en god lege etter min mening
Han lytter nøye på pasienten, og gjør sin vurdering og forklarer godt til pasienten
Det eneste negative er at han må finne alternativer til medisiner som forårsaker bivirkninger. På det tidspunktet er han litt nonchalant...
Ellers er han som sagt en erfaren lege som lyttet til pasienten, hjertelig og tålmodig.
Jeg er fornøyd med ham.
Jeg anbefaler ham med glede.

Grei kar

Lege: Arne Skag Skrevet

Vært lite til fastlege, men synes det har fungert godt med dr. Skag når jeg har behøvd det. Han virker å forstå seg på mine plager, stiller gode og relevante spørsmål, og gir gode svar når jeg spør. Sitter litt på PC som de fleste leger, men ihvertfall god service med e-resepter etc. Det går greit å få time på kort varsel så lenge man finner rett telefonnummer(virker som han tidligere tilhørte et annet kontor på nesten samme sted og da får man p.t. feil treff på google).

Faglig dyktig fastlege

Lege: Arne Skag Skrevet

Hatt dr Skag som lege i 4 år. Meget fornøyd med tilgjengelighet, faglighet og nysgjerrighet på meg og mine barn. Han har vært en god støtte i tid hvor jeg har vært syk og vært innlagt på sykehus. Lyttende og støttende i timene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Arne Skag Skrevet

Arne Skag har vært min fastlege i snart fire år. Han er en hyggelig, lyttende og profesjonell utøver av sitt fag som tar seg god tid til å samtale med sine pasienter. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Tverr og uinteressert

Lege: Arne Skag Skrevet

Har vært hos han et par ganger, begge gangene har han virket uinteressert. Kan ikke utelukke at han kan faget sitt, vanskelig å si noe om det, men følte at han ikke så meg. Det positive er at forbedringspotensialet er stort, men han er godt voksen, så han må i så fall skynde seg.