Førde Legesenter AS

Leirskarvegen 10 5555 Førde i Hordaland

Siste vurderinger av Førde Legesenter AS

Omtenksam og dyktig

Lege: Jens Aksdal Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år. Opplever både han og kona som og er lege ved samme klinikk som proffe og omtenksomme.
Opplever at dersom det er noko akutt kjem eg til på dagen, ved kontroll er det lengre venting.

Svært god lege

Lege: Astrid Skeie Aksdal Skrevet

De Skeie Aksdal tar seg som oftast svært god tid til å lytte ved mine legebesøk. Ho er flink til å finne løysingar og henvise vidare om nødvendig. Det gjer at eg kjenner ein stor tryggleik. Ho har også humor og glimt i auge, noko som gjer kommunikasjonen enklare.

Den beste legen jeg har hatt

Lyttende
Gjør tiltak
Starter utredninger raskt og gjør avklaringer
Tenker ut fra ett helhets perspektiv
Tar meg på alvor

Fantastisk er det eneste ordet som er dekkende

Lege: Astrid Skeie Aksdal Skrevet

Lyttende, Tar deg på alvor, Gjør noe med saken. Handlings kraftig. Fører en dialog med deg i en språkdrakt en kan forstå og ikke skjult bak en mengde med fremmedord.

Veldig lyttande, føle han ser meg...

Lege: Jens Aksdal Skrevet

Har no flytta til ein anna kant av landet og eg utsette og utsette å bytta lege.. Eg er veldig fornøyd med han!
Hvis eg har fått ut min frustrasjon av andre legar, så har han støtta meg heilt og fullt! Og ingenting er for smått for å komma å spør! :)
Er dessverre litt pågang for å få time, men det er det over alt! :)
Som helsepersonell så betyr det mykje at han sjekkar mine mistankar både når det gjelder mine plager, men og når det for eks gjelder andre i familien..