Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Allmennpraksis

Trygg, empatisk og dyktig

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Dr. Løvøy har vært min fastlege i 14 år, og jeg har kun gode erfaringer. Han er en lege som er trygg, empatisk og veldig dyktig. Jeg føler meg alltid sett og forstått og ivaretatt. Det blir store sko å fylle for den som skal erstatte Dr. Løvøy. Personlig håper jeg det blir lenge til.

Veldig fornøyd

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor. Hun er hyggelig og imøtekommende. Jeg får alltid tilbakemelding på prøvesvar når de foreligger. Bruker vanligvis sms for timebestilling og får raskt svar.

Tar meg på alvor

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Rolf Løvøy har vært imøtekommende og ekstremt hjelpsom med alle utfordringer jeg har måttet komme med. Alltid interessert i å finne best løsning for meg for at jeg skal bli frisk.

Dårlig service

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Helt ok Lege, veldig monotom. Blir ofte ikke tatt på alvor og har fått beskjed om å trene og om dette er rett jobb for meg iforhold til personlig helse. Sist jeg fikk illebefinnende måtte jeg nærmest tvinge frem full helsesjekk og det kom da frem ganske alvorlig diagnose på hjerte. Når det kommer til tilgang og service til legekontoret er dette elendig i min erfaring. Jeg har knapt sett et smil hos noen av de ansatte i resepsjonen så samtlige av de ansatte har et godt stykke service å lære. Å komme til via telefon er et sant helvete.

Empati, godt humør, lang erfaring

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Dr. Løvøy er bergens beste fastlege. Han har stor og lang erfaring, godt humør , empati og han bruker alltid god og nok tid. Anbefales varmt!