Wick Legepraksis AS

Vangsgata 22 B 5700 Voss

Siste vurderinger av Wick Legepraksis AS

Omsorgsfull og grundig

Lege: Irina Frolova Skrevet

Irina er ein fantastisk lege som viser stor medmenneskelighet, det er berre synd at kontordamene har ein fryktelig dårlig holdning.

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Veldig dårlig legesekretær.men veldig flink og snill lege det bedre å finne ny legesekretær istedenfor polske dame.

Lyttande og hjelpsam

Lege: Irina Frolova Skrevet

Hadde Irina som fastlege i mange år og er 100% nøgd. Men resepsjonisten er (var) slurvete og oppfylte ikkje avtalar. Difor har eg no bytta fastlege.

Fantastisk lege, elendig legekontor

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Surange er ein fantastisk lege som tar deg på alvor, og ynskjer og hjelpe.

Dessverre så fungerer ikkje legekontoret i det heile. Eg har opplevd fleire situasjonar der brev og henvisningar ikkje har blitt sendt ut. Dette har ført til store ekstra utgifter og en situasjon der helsetilstanden har gått i frå dårleg til kritsik. Dette sjølv om eg som pasient har send mail og ringt dei fleire gonger.

Slik det framstår så er det ingen som følger opp at papirarbeid blir gjort. Det hjelper heller ikkje at ventetiden på å få time er ekstremt lang!

Ubrukelig!

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Kan dessverre ikke anbefales fordi man aldri kommer til...
Han har alt for mange navn på sin pasientliste og virker mer opptatt av statlige tilskudd enn pasientenes beste.
Gjennomsnittlig ventetid for å komme igjennom pr tlf er ca 40 min og første ledige time er om 3- 4 uker