Wick Legepraksis AS

Vangsgata 22 B 5700 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Wick Legepraksis AS

Beste fastlegen på Voss

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Har vore pasient hjå Suranga i litt over 10 år, eg har aldri høyrt om nokon anna fastlege som er så hyggelig og flink.

God tid, lyttende og forståelsesfull

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Har aldri møtt en lege tidligere som har brukt så god tid på å lytte, samtidig tatt oppsummeringer underveis for å sjekke ut at han forstått riktig. Legen fletter i inn kunnskap i oppsummeringen, samt sine vurderinger som lege.Utstråler trygghet. Følger opp avtalte ting. Topp karakter.
Stor takk til kontordamene som har fulgt opp med god service underveis.

Flink lege, meen

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Han er ein kjempefink lege, kunne verkjeleg ikkje tenkt meg nokon andre. Men på grunn av 40 min ventetid på å komma i gjennom telefonen i resepsjonen, og 2 mnd ventetid for å faktisk få ein legetime, må eg nok byta fastlege.
Eg er for glad i helsa mi til å måtte vente 2 mnd for å skjekke den når eg kjenner på at det er noko gale.

Godt førsteinntrykk

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Hadde min første time hos Wick Legepraksis i dag etter jeg byttet fastlege til Suranga. Var skeptisk etter å ha lest alle de negative omtalene her, men jeg kom rask igjennom på telefonen når jeg bestilte timen og personen jeg snakket med var veldig hyggelig. Det var noe ventetid på å få time, men jeg vet ikke om det alltid er slik siden jeg kun har bestilt en time.

Vikaren som var for Suranga var imøtekommende, virket faglig dyktig og jeg følte at han tok meg seriøst. Når jeg gikk derfra følte jeg at jeg var i de beste hender.

Nøyaktig, medmenneskelig

Lege: Irina Frolova Skrevet

Meget dyktig, god kommunikasjon, vurderer og ringer lett andre leger spesialister for å få best mulig kvalitet. Medmenneskelig og alltid tid uansett om hun er sent ute. Alltid blid og høfflig!