Wick Legepraksis AS

Vangsgata 22 B 5700 Voss

Siste vurderinger av Wick Legepraksis AS

Ein god lege!

Lege: Irina Frolova Skrevet

Hadde aldri bytt lege om det ikkje var for flytting. Suranga er ein like god lege.
Noko anna med damene på kontoret..

Inkompetent vikar

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Suranga og Irina er intet annet enn fantastiske leger, men vikaren som nå er inne for Suranga har ingenting i legeyrket å gjøre. Frekk oppførsel, mangler kunnskap og erfaring, tar ikke pasientene på alvor. Ventetiden på time har gått ned, men man må ofte vente 45 min eller mer etter timen skulle startet. Og da vil hun ha deg fortest mulig ut, akkurat som om det er din feil at hun er forsinket. Pasientene rømmer, og med god grunn.

Suranga - vikar

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Eg er veldig fornøyd med Suranga som fastlege! Han bryr seg verkelig om pasientane sine. Men no har han fått inn ein vikar som heiter Mona i eit år Ho er uegna som lege. Ho har problemer med å forstå seg på datasystemet som Helse Bergen bruker. Når ho ikkje finn fram så lar ho dette gå ut over pasientane. Seier at dette her skal du ha kontroll på sjølv (f.eks kva tid sist celleprøve vart tatt). Ho er lite empatisk og direkte frekk! Eg gjer alt i min makt for å unngå å måtte gå til legen mens Suranga er vekke. Det er litt vanskelig når ein er gravid, men det har gått bra til no. Håper eg slepp å sjå ho igjen!

Forferdelig vikar

Lege: Suranga Thushara Wickramanayake Skrevet

Er strålende fornøyd med Suranga som fastlege, men vikaren han nå har ansatt er totalt ubrukelig og svært inkompetent i jobben sin. Eg har ved fleire anledninger måttet "krangle" meg til rett behandling/henvisning. Ho har ledd av sønnen min og oppført seg svært hånlig og nedlatende. Ved eit tilfelle holdt ho seg for ørene når sønnen min grein. Kommer til å bruke legesenteret igjen.

Omsorgsfull og grundig

Lege: Irina Frolova Skrevet

Irina er ein fantastisk lege som viser stor medmenneskelighet, det er berre synd at kontordamene har ein fryktelig dårlig holdning.