Tjenna Legekontor

Telefonnummer37 19 67 7737 19 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søsterdalen 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av Tjenna Legekontor

Elendig

Lege: Vivian Katrine Persen Skrevet

Dårlig tid. Ser ikke pasienten. Ikke øyekontakt en eneste gang. Føler seg ikke velkommen. Hvert spørsmål blir svart på som dumme. Lytter ikke

Fantastisk

Lege: Ingeborg Sundsdal Steinsrud Skrevet

Fantastisk lege. Forstår deg. Hører deg og får deg til å føle deg trygg. Har alltid god tid og man føler seg velkommen

Profesjonell og hyggelig

Lege: Lars Thorheim Skrevet

Han møter pasienten ved å hilse på fornavn :-) Hyggelig! Etterpå er han der for deg. Jeg følte at jeg ble lyttet til, fikk svar på spørsmålene mine og i tillegg anbefalinger om videre behandling. Profesjonelt.

Ei som ser ut til å elske jobben sin!

Lege: Ingeborg Sundsdal Steinsrud Skrevet

De vanskeligste tingene å snakke om føles helt naturlig å snakke med henne om! Hadde det ikke vært for Ingeborg hadde jeg ikke levd idag. I tillegg til at hun er tilstedeværende, rolig og åpen - elsker jeg hvordan hun klarer å se pasienten sin ann og dra humor inn i noe som kan virke helt svart! Og at uansett hvor lenge man har sitti på det legekontoret får hun deg aldri til å føle at du bruker for mye av hennes tid. Ser ho at lista er lang avtaler vi ny time, men ho spørr alltid «Er det noe mer du tenker på?!» før ho avslutter timen. Det gir en god følelse av at du er viktig! Har følt meg kastet ut av både ett og to legesenter før, og det gjør ikke at man gleder seg noe mer til å ta opp vanskelige ting - når man allerede føler seg som en byrde! Jeg føler meg utrolig heldig som fikk Ingeborg til lege da jeg flyttet, og jeg har tipset alle jeg kjenner om å bytte til henne!

Flott lege

Lege: Vivian Katrine Persen Skrevet

En lege som tar deg på ordet.! Virkelig å anbefale! Flink faglig...jeg føler meg virkelig ivaretatt av denne legen.!