Tjenna Legekontor

Telefonnummer37 19 67 7737 19 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søsterdalen 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av Tjenna Legekontor

Kunnskapsrik & direkte

Lege: Vivian Katrine Persen Skrevet

Fantastisk lege som har mye kunnskap å er veldig direkte. Ho kan til tider være stresset men jeg synes uansett at ho er flink til å forklare og finne løsninger.

Det eneste negative er at det ikke er lett å få time å at de som jobber i resepsjonen er utrivelige.

Effektiv, erfaren og tilgjengelig – et sterkt terningkast 5!

Lege: Christel-Günter Nanz Skrevet

Jeg hadde mitt første besøk hos Nanz da jeg var på ferie på Sørlandet for 8 år siden og jeg trodde jeg hadde brukket noe i foten. Han var usikker og sendte meg videre til Arendal Sykehus for å ta røntgen. Da han fikk tilbakemelding fra sykehuset et par dager senere (jeg hadde flere brister og måtte gipse) ringte han meg for å spørre om jeg hadde fått sykemelding eller om han skulle skrive en.

Da jeg ett år senere flyttet til Sørlandet, valgte jeg Nanz som fastlege, og har (nesten) bare positive tilbakemeldinger å gi.

– Han har fast ringetid om morgenen, og hvis han ikke rekker å svare ringer han alltid tilbake i løpet av dagen.
– Han ringer alltid når prøvesvar kommer (blodprøver, CT, MR etc.) slik at du får vite det muntlig før skriftlig.
– Han henviser til spesialisthelsetjenesten/undersøkelser når du ber om det og det er grunn for det.
– Han virker å være svært kompetent i sitt yrke, og forholder seg også til spesialisters (skriflige) uttalelser.
– Han gjør det han sier han skal gjøre til avtalt tid, og det er skjeldent ventetid når man har en timeavtale.
– Av og til litt lang ventetid for å få time (én uke +).
– Det kan være at man føler at man sitter på et samlebånd av og til, så for de som ikke liker dette vil jeg anbefale å si ifra på forhånd, slik at han kan justere hastigheten noe ned …

Flyttet tilbake til Oslo nå, så litt upraktisk å ha fastlege i Tvedestrand. Hvis ikke det var for det hadde jeg ikke bytta han ut før han går av med pensjon. Tommel opp for Nanz!

Grei lege, men tåler ikke uenighet.

Lege: Christel-Günter Nanz Skrevet

Veldig god til å lytte og å finne løsninger.

Ikke god på smerteproblematikk og Tar ting personlig og blir sint dersom en er uenig.

Sa engang «Kan du ikke bare slutte å ta smertestillende da..» -Til kroniker.

Det var virkelig godt å bytte fastlege. Her kom jeg ikke langt.

Solid og dyktig

Nøyaktig og lyttende
Sender videre til spesialist raskt og effektivt og har god oversikt over aktuelle steder og sykehus som har
ledig kapasitet.
Kontoret drives effektiv og godt med dyktige folk i alle ledd.
Høflig nøyaktige og bestemte!

Lite tid til pasienten

Lege: Vivian Katrine Persen Skrevet

Har altfor liten tid til pasienten, alltid stresset, kjører heller sitt eget løp enn å lytte til hva pasienten sier og er ikke villig til å prøve andre forslag. Ser lite på pasienten men heller på PC. Stresser seg selv og pasienten.