Selje Legekontor

6741 Selje

Siste vurderinger av Selje Legekontor

I møtekommende og grundig

Lege: Therese Vatndal Skrevet

Undersøkte vår datter på en god måte.
Og forklarte ting på en forståelig måte for oss ikke helsepersonell

Dårlig lytter

Lege: Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige Skrevet

Uprofesjonell og lytter ikke til pasienten. Virker ikke som han prøver å hjelpe å finne ut av hva problemet til pasienten er. Virker heller ikke som han er interessert i å høre på det som pasienten har å si... Begynner å angripe og kommer med sine egne meninger om noe som pasienten ikke har spurt om engang. Lite serviceinnstilt.

Fantastisk

Lege: Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige Skrevet

Synd han slutta. Han var god til å lytte å virka vennlig. Fikk en følelse av at han brydde seg å hadde empati. Sjelden jeg har vært der. Har hatt dårlig erfaring med noen av de andre der jeg hva hos. Liker ikke leger så er kalde/strenge som roboter. "People skills" er noe de burde teste leger for før de blir godkjent. Kommer nok ikke til å benytte meg av fastlege på det legesenteret mer å velge heller fastlege en annen plass eller forus akutten de få gangene pr 10 år jeg trenge lege.

god lege

Lege: Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige Skrevet

Kan jobben sin. Å tar vare på passientene. Han er flink og vudere og gir ikke medesiner i hytt og puine

God Lege

Lege: Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige Skrevet

Dyktig Lege og altid smilende og helpsom . Den beste Lege som vi har hatt skulle bare haape Att Han kunne faa forsette.