Dr. Odinakas Clinic

Torvgate 8 8005 Bodø

Siste vurderinger av Dr. Odinakas Clinic

Finnes ingen bedre lege

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Jeg har hatt Odinaka som fastlege i over 15 år, jeg kommer aldri til å bytte før jeg må. Han tar seg tid til pasienten, lytter og henviser med en gang dersom det skulle være nødvendig. Føler meg alltid velkommen og blir tatt på alvor. Humor har han også.

Det eneste som trekker ned er lang ventetid når man har time. Man må nesten påregne i allefall 30 minutt med venting, i tilegg kunne det vært lettere å komme igjennom på telefonen.

Ellers er jeg strålende fornøyd.

Dyktig fastlege

Lege: Oleg Vladimirovich Kravtchenko Skrevet

Svært dyktig og kunnskapsrik fastlege. Fullscore hos meg. Det at det er vanskelig å booke time teller som pluss fordi han sikrer fullgod behandling og diagnostisering avde pasientene som allerede har fått time.

lett tilgjengelig, og bryr seg alltid

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Tar mine vurderinger alvorlig, og er snar til å henvise meg videre når han mener det er behov for det. Hatt han som fastlege i over ti år.

Udugelig

Lege: Oleg Vladimirovich Kravtchenko Skrevet

Som mange allerede har skrivet, dette er ikke personlig mot Oleg, men klinikken han jobber på. Jeg har ringt 87 samtal over 15 dager der samtlige enten vært opptatt, gått direkte til talsvar der den sier att jeg ringer utenfor åpningstiden selv om det er innenfor åpningstid. Helt udugelig.

Håpløs klinikk

Lege: Oleg Vladimirovich Kravtchenko Skrevet

Dette er IKKE en kritikk av Oleg, men klinikken.

Det er umulig å få noen til å ta telefonen. Jeg har ringt for å få time i to dager nå. Har en telefon som automatisk ringer opp et opptatt nummer. Derfor er det grunn til å mistenke at telefonrøret ligger ved siden av telefonen. Jeg har til nå ringt nesten 500 ganger. Det er bare å gi opp. Neste opprigning går til Helsetilsynet.