Dr. Odinakas Clinic

Torvgate 8 8005 Bodø

Siste vurderinger av Dr. Odinakas Clinic

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

En lege som tar seg tid til pasienten, lytter, gir bestandig hjelp. Er utrolig flink med barn....

Svært positivt første- og andreinntrykk.

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Jeg byttet til Odinaka etter å ha gått flere år hos Embrå. Har bare vært der to ganger. En gang til konsultasjon, og neste gang for et lite kirurgisk inngrep. Til tross for at jeg bare har truffet han to ganger, opplevdes han som en gammel venn. Hyggelig, imøtekommende og morsom.
Jeg lever etter hans motto: "Føler du deg frisk, så er du frisk." :)

Ser frem til et videre "samarbeid" med han.

Godt fornøyd

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Jevnt over meget godt fornøyd med Odinaka. Tar alltid henvendlesen alvorlig og lytter til din problembeskrivelse. God til å fortelle hva diagnosen er og hvordan den på best mulig måte kan følges opp.

Dårlig på svartid på telefon.

Fornøyd pasient

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Han har vært min fastlege i mange år. Er svært godt fornøyd. Anbefales.

Raskt å få time, tar tid å komme inn

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Positivt: Timeavtale gis raskt, maks. en ukes ventetid for ikke-akutte ting.
Middels: Noe vanskelig å komme gjennom på telefonen, selv om man ringer innenfor telefontid. Man blir normalt tatt godt imot inne på legekontoret, men enkelte ganger så har nok legen hatt en vanskelig dag i forkant, så han virker ikke så opplagt.
Negativt: Det tar fra 10–60 minutter fra det klokkeslettet man har timeavtale til man slipper inn. (Men: Legen forteller rekkefølgen til ventende pasienter, så man vet hvor mange som er foran i køen.)