Legesenteret Molde

Storgata 14 6413 Molde

Siste vurderinger av Legesenteret Molde

Manglende oppfølging

Lege: Svein Johan Nygaard Skrevet

Gir ikke tilbakemelding og du får ikke resultat av blod og urin prøver som ble tatt. Umulig å kommunisere med legen via systemet.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Åse Schiøtt Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Åse som fastlege. Hun lytter til meg og får meg til å føle at jeg er i trygge hender når jeg er hos henne. Åse tar meg alltid på alvor, i tillegg til at hun alltid er blid og hyggelig. Anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Her blir en tatt på alvor. Han tar seg god tid og man føler at han er virkelig interessert i å hjelpe. Kunnskapsrik, vennlig og rolig person.Jeg er veldig glad for valget av denne fastlegen.

Sympatisk

Lege: Åse Schiøtt Skrevet

Åse er helt herlig!! Hun er blid, varm, imøtekommende, forståelsesfull og empatisk. Et skikkelig medmenneske! Hvis du sliter med psykiske problemer så kan jeg anbefale Åse på det varmeste. Hun finnes ikke dømmende, hos henne føler jeg meg sett og hørt for første gang og hun er veldig sympatisk og hensynsfull. Hun er også flink til å følge opp fysiske problemer med prøver og henvisninger. Glad for at både jeg og barnet mitt er i trygge hender hos en av Moldes beste leger. Kan være litt ventetid enkelte ganger, men det er verdt det! Det bunner nok i at hun tar seg tid til å virkelig snakke med og utrede pasienten - så jeg tenker bare at det er fordi hun tar jobben sin på alvor og forsøker å følge opp hver enkelt så godt som hun kan og da er det greit. Åse får full pott fra meg. 10/10.

Tillit, anbefales 100%

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Denne legen lytter virkelig og handler. Her blir en tatt på alvor. Tar seg god tid. Kunnskapsrik. Jeg er veldig glad for valget av denne fastlegen.