Legesenteret Molde

Storgata 14 6413 Molde

Siste vurderinger av Legesenteret Molde

Sympatisk

Lege: Åse Schiøtt Skrevet

Åse er helt herlig!! Hun er blid, varm, imøtekommende, forståelsesfull og empatisk. Et skikkelig medmenneske! Hvis du sliter med psykiske problemer så kan jeg anbefale Åse på det varmeste. Hun finnes ikke dømmende, hos henne føler jeg meg sett og hørt for første gang og hun er veldig sympatisk og hensynsfull. Hun er også flink til å følge opp fysiske problemer med prøver og henvisninger. Glad for at både jeg og barnet mitt er i trygge hender hos en av Moldes beste leger. Kan være litt ventetid enkelte ganger, men det er verdt det! Det bunner nok i at hun tar seg tid til å virkelig snakke med og utrede pasienten - så jeg tenker bare at det er fordi hun tar jobben sin på alvor og forsøker å følge opp hver enkelt så godt som hun kan og da er det greit. Åse får full pott fra meg. 10/10.

Tillit, anbefales 100%

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Denne legen lytter virkelig og handler. Her blir en tatt på alvor. Tar seg god tid. Kunnskapsrik. Jeg er veldig glad for valget av denne fastlegen.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Ellen Kirkeland Sættem Skrevet

Hos Ellen har jeg ledd, grini, og hatt gode samtaler. Jeg har vært der grunnet plager jeg selv har hatt, og jeg har tatt med sønnen min for undersøkelser. Samboer har også vært hos henne, og hun er like fornøyd.

Uansett grunn, har jeg alltid følt meg bedre etter å ha vært hos henne. Hun har egenskaper en hver lege bør ha, tålmodig, utforskende, serviceinnstilt, kunnskapsrik og god å snakke med. Man føler seg trygg og ivaretatt hos Ellen.

Ps. Ser det er to stykker som sier at hun googler symptomer. Bare ta det rolig, det er en database som alle leger benytter seg av ifht informasjon og beregning av medisiner. Den finnes elektronisk.

Beste legen

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Har hatt han som fastlege til meg og barna i alle dei 15 åra han har vert på Vestnes.
Han lytter, har god tid, han tar pasienten på alvor og sender fra seg det han skal.
Beste legen noen gang. Dessverre skal han slutte om noen uker.

Trygg og flink

Lege: Ellen Kirkeland Sættem Skrevet

Føler meg tatt på alvor.Lytter og virker interessert i det jeg sier.Henviser om jeg ønsker det.god å prate med.
Veldig fornøyd med å ha fått henne som fastlege.