Norddal Kommunelegekontor

Storfjorden Helsesenter 6210 Valldal

Siste vurderinger av Norddal Kommunelegekontor

Kunnskapsrik

Lege: Susan Kugel Skrevet

God oppfølging av avtaler terapeut - pasient. Prøvesvar gjennomgått og nødvendig tilbakemelding også utenom konsultasjonstid om nødvendig.

Lite imøtekommende lege.

Lege: Martin Andreas Unger Skrevet

Jeg har vært hos denne legen kun 2 ganger,da den sisste er den værste lege opplevelsen jeg kan huske.
Svært dårlig til å lytte,blir lett hissig,lie åpen for å finne nye løsninger,avbryter å får deg til å føle deg latterig der han sitter å småler av pasienten. Er ikke kresen når det kommer til leger men syns det er helt feil å ikke behandle pasienter med respekt .

Svært missfornøyd

Dårleg oppfølging.

Lege: Susan Kugel Skrevet

Måtte til lege tre ganger før henvisning til scanning av et problem, svaret er kommet, fått svar gjennom den andre legen, då S.K. hadde fri.Men etter en måned , og et positivt funn på scanninga, har jeg fortsatt ikke hørt noe fra fastlegen. Dårlig oppfølging. Må kunne følge opp positive svar.Uholdbart.

Lytter ikke til pasienten

Lege: Susan Kugel Skrevet

En fastlege skal etter min mening lytte til hva pasienten forteller om sine symtom og smerter. Dette blir totalt oversett i iveren på å utelukke hjerteproblem . Tar en masse unødvendige prøver og utsetter til neste uke og til neste uke osv... totalt ubrukelig for meg med kronisk sykdom dessverre, og må få hjelp og betale selv for legetjenester jeg trenger.

En modig lege

Lege: Susan Kugel Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og har alltid vært fornøyd. Hun er en modig lege som tør å spørre hvordan det "egentlig" står til. Hun virker klok, og gir god oppfølging, også pr. telefon ved behov. Hun er nok ganske ofte forsinket, men det skyldes nok også at hun tar seg tid med pasientene. Også barna trives med denne legen.