Kongens Plass Medisinske senter

Siste vurderinger av Kongens Plass Medisinske senter

Bra

Bra
Hører godt etter.
Han er altid i tide og er omtenksom.
anbefaler denne legen sterkt. Veldig erfaren.

Ekstremt arrogant sentralbord

Lege: Gaetano Egidio D'angelo Skrevet

Prøvde å bestille en legetime. Ble møtt av en som ikke snakket norsk å bare la på telefon. Hørtes ut som hun hata både pasienter og livet sitt generelt

Totalt mangel på empati og forståelse!

Lege: Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo Skrevet

Verste legen jeg har hatt! Hun er tydelig iskald og småfrekk fra første stund. Mulig hun prøver å ta på seg en maske for å "overleve" i denne jobben, men det er uansett ikke greit. Når jeg f.eks spurte om hun kunne ringe en av mine tidligere leger i forhold til min historie da det manglet noen papirer ble hun bare sur og sa "Nei, jeg er jo ikke sekretæren din!"... Null forståelse for min situasjon og fikk ikke noe inntrykk om at hun ville hjelpe. Følte mer at hun motarbeidet meg hele tiden.. Hun begynte til og med å diskutere diagnoser jeg har fått av spesialister - som om hun vet bedre. Meget arrogant og frekk! Styr unna.

Kjempe bra lege

Lege: Gaetano Egidio D'angelo Skrevet

Er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er etter min oppfatning en svært dyktig lege, lyttende, lett å kommunisere med og i tillegg morsom.

Nedlatende, lite kompetent lege med språkproblemer

Lege: Gaetano Egidio D'angelo Skrevet

Denne legen har ikke evnen til å lytte eller å se pasient. Mulig det har noe med alder å gjøre, men det kan også være det at han ikke kommer fra Norge og har italiensk som morsmål. Han hadde i alle fall stor problemer med å skjønne hva jeg lurte på. Han var lite tilstede i samtalen, og så hele tiden på dataskjermen. Jeg ville ha en full undersøkelse, noe jeg aldri hadde gjort før, da jeg aldri hadde vært til legen før dette. Jeg ville blant annet teste om jeg hadde noen mangler av vitamin og mineraler, men det ville han ikke sjekke ordentlig, i tillegg ville han ikke undersøke prostataen min, da han mente jeg var for ung. Jeg er i midten av 30-åra, og det er helt vanlig å sjekke det da. Alt i alt en skikkelig dårlig opplevelse. Får finne en ny lege..