Kongens Plass Medisinske senter

Kongens Plass 3 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Kongens Plass Medisinske senter

Tas på alvor

Lege: Sven Jordahl Blix Skrevet

Har gått hos han med begge barna. Alltid blitt godt mottatt, alltid blitt tatt på alvor, selv de gangene jeg selv har vært usikker på om dette er verdt et legebesøk. Tar seg tid, flink med barna, får til å gjøre de undersøkelsene han skal på barna (noe forrige fastlege ikke klarte) Anbefaler på det sterkeste.

Veldig flink lege

Lege: Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo Skrevet

Hun tar alltid imot med et smil, er imøtekommende og hyggelig. Flink til å lytte og tar deg som pasient seriøst. Sender henvisninger når det trengs, og gir god oppfølging.

Jeg er veldig godt fornøyd.

God, trygg lege

Lege: Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo Skrevet

Har gått til henne i snart 8 år nå- hun har alltid hatt god tid til å lytte til meg. Hun bryr seg, ikke bare om min fysiske helse men også min mentale helse.
Er det noe hun ikke kan bistå med henviser hun videre.
Alltid behagelig å snakke med og jeg føler meg ivaretatt og trygg.

Ikke imponert

Lege: Per Arild Strand Skrevet

Hadde han en kort periode som fastlege. Jeg ble ikke imponert over han. Jeg går ikke ofte til legen og da jeg etter flere år først besøkte legen og spurte om å få skjekket ut naturlige ting for alderen ble jeg svært forundrer over svaret. Han svarte meg på en arrogant og kald måte at jeg ikke kunne komme å shoppe legetjenester av han. Jeg registrerte ikke et smil, eller noen vennlig ord under noen legetime med han.
Jeg er ikke storforlangende, men litt høflighet, varme og omtanke er det minste man som pasient kan forvente.
Byttet fastege og fant disse manglende egenskapene i min neste fastlege, og det er jeg glad for.

Ukomfortabel

Lege: Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo Skrevet

Jeg ble litt ukomfortabel av at hun stilte så mange og veldig personlige spørsmål første gangen jeg var der, jeg prøvde å svare så godt jeg kunne men følte hun presset seg litt på. Hun sa imot noen råd jeg hadde fått fra tidligere leger. Veldig tilgjengelig og grei ellers.