Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1540 Vestby

Siste vurderinger av Vestbytorget legesenter

God lege med evne til å lytte.

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Jeg er stort sett godt fornøyd. Hun lytter godt, og henviser raskt ved behov.

Eneste minus er at det litt for ofte er store forsinkelser. Det kunne lett vært avhjulpet med en skjerm på venteværelset som oppgav forsinkelse pr. Dag. Ikke veldig vanskelig å implementere.

Veldig bra lege

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Jeg har vært et par ganger hos Trygve Garshol, og skjønner nå i ettertid at han er en meget bra lege når jeg leser andre kommentarer her inne på legelisten. Garshol lytter og tar seg god tid til å forklare. Meget kompetent.

Enestående lege

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Jeg har en kronisk sykdom som krever mye oppfølging og her har Stine vært min beste støttespiller i apparatet jeg har rundt meg. Hun tar seg god ting og husker hva vi har snakket om tidligere. Jeg føler meg ivaretatt på aller beste måte og kan anbefale henne på det varmeste. Eneste minuset er at man må vente lenge på å komme inn. Ikke sjelden en halvtime til en time. Hun kan også være treig med å sende avgårde henvisninger slik at man må purre flere ganger, men hennes serviceinnstilling veier opp for dette.

Enkelte resepsjonsansatte er det verre med. Mer en gang har de tatt avgjørelser som de ikke har forutsetninger for å ta, slik at jeg har måttet insistere på at de rådfører seg med legen. De har da vært sure og lite samarbeidsvillige og når de først gjør det får de et annet svar fra legen enn det de selv har sagt i utgangspunktet. Tre ganger de siste fire årene har de også rotet bort henvisninger til spesialist, slik at jeg har måttet purre og fått den hjelpen jeg trenger mye senere enn det som er akseptabelt. De skriver også ofte ut pakningstørrelser på resepter til en mye mindre pakning enn det legen pleier å foreskrivelse. En sitter igjen med et inntrykk av at de tror de kan overprøve legen, noe som er frustrerende og irriterende. Anbefaler at de blir sendt på "Smilekurs".

Beste legen!

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Ho er desidert den beste legen! Ho er veldig hjelpsom og tar meg seriøst. Ho lytter og legger mye energi for at man skal få den beste hjelpen man kan få. Ho hjelper meg mye og er den viktigste støttespillern jeg har for å komme meg tilbake til normalen! Bedre lege får man lete etter! Hender at man får vente litt, men det er verdt det! Bedre med en lege som er nøyaktig enn en som sender deg ut døra med noe dem "trur".

Alltid imøtekommende

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Legen undersøker - anbefaler - er hun i tvil - sender hun meg videre i systemet - men prøver alltid selv hvis hun kan
Gir seg god tid med deg
jeg er Kjempefornøyd med henne