Hisøy Legesenter

Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av Hisøy Legesenter

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Hun er svært imøtekommende og faglig dyktig. Hun er grundig og følger opp alt hun skal. Tar kontakt med informasjon om prøveresultater så snart det er klart. Er omtenksom og tar seg tid.

Fantastisk menneske!

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

empatisk, god, lyttende, rådgivende, varm og snill, bryr seg 110%, støttende, tilgjengelig, nydelig menneske!! Anbefales på det varmeste!!

Ikke fornøyd

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

Føler ikke at hun har forståelse når det kommer til personlige ting. Er ikke ofte hos lege og følte meg ikke hørt eller forstått. Synes en lege burde ha kunnskap om det meste og hvis ikke, henvise deg til noen annen. Veldig lang ventetid også.. valgte å bytte

Veldig fornøyd

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Tatt meg på alvor fra dag 1 og har sørget for at jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Hyggelig mann som bryr seg og lytter.

Imøtekommende og løsningsorientert, varm lege!

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

Jeg kan anbefale Hege på det varmeste. Hatt henne som fastlege gjennom en rekke år, og blir alltid møtt på alvor, hun ser deg virkelig. I tillegg har hun møtt et familiemedlem av meg den senere tid, og det er rørende hvor god innlevelse og støtte som blir gitt. En støtte som utgjør en betydelig forskjell. Synd jeg har flyttet selv, Hege er vanskelig å erstatte.