Hisøy Legesenter

Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av Hisøy Legesenter

Fantastisk menneske!

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

empatisk, god, lyttende, rådgivende, varm og snill, bryr seg 110%, støttende, tilgjengelig, nydelig menneske!! Anbefales på det varmeste!!

Ikke fornøyd

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

Føler ikke at hun har forståelse når det kommer til personlige ting. Er ikke ofte hos lege og følte meg ikke hørt eller forstått. Synes en lege burde ha kunnskap om det meste og hvis ikke, henvise deg til noen annen. Veldig lang ventetid også.. valgte å bytte

Veldig fornøyd

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Tatt meg på alvor fra dag 1 og har sørget for at jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Hyggelig mann som bryr seg og lytter.

Imøtekommende og løsningsorientert, varm lege!

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

Jeg kan anbefale Hege på det varmeste. Hatt henne som fastlege gjennom en rekke år, og blir alltid møtt på alvor, hun ser deg virkelig. I tillegg har hun møtt et familiemedlem av meg den senere tid, og det er rørende hvor god innlevelse og støtte som blir gitt. En støtte som utgjør en betydelig forskjell. Synd jeg har flyttet selv, Hege er vanskelig å erstatte.

Veldig imøtekommende, lyttende

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Jeg har hatt Dr Ahlqvist i mange år. Han tar seg alltid god tid til å lytte, men opplever at han ikke tar fibromyalgi helt på alvor, og fort knytter andre lidelser opp mot den diagnosen. Det hender jo at man får andre plager utover den ene lidelsen man har. Og jeg har litt forskjellig jeg sliter med. Men han tar prøver, og sender meg videre hvis det er noe han selv finner ut av. Litt mer opptatt av psyke en fysisk helse til tider, så har man psykiske problemer er han helt topp. Selv om han har mange pasienter på lista si, så tar han seg alltid god tid med hver pasient, noe som selvsagt fører til litt lenger ventetid på venterommet enn normalt. Alt i alt en flink lege, men som sagt, skulle ønske at både han og flere leger, helsearbeidere leste seg opp litt mtp fibromyalgi, og sammenhengen med feks lavt stoffskifte, og div andre ting som utløses hos oss som har denne revmatiske lidelsen.