Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av Hisøy Legesenter

Grundig, lyttende og ansvarlig

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Jeg har hatt denne legen i mer enn 10 år og opplever at vi har et veldig godt samarbeid. Det er (som hos de fleste fastleger) noen ganger ventetid, men dette er greit for meg fordi jeg vet at når jeg kommer med noe som er litt krevende, så bruker han den tiden som trengs. Han er flink til å prioritere hva som trenger ekstra oppmerksomhet, og jeg har ingen problemer med å være kjapt inn og ut med en vondt tå, når jeg vet at han bruker mye tid de gangene jeg kommer med noe som krever mer undersøkelsestid eller ekstra omsorg. Jeg opplever at han er lyttende, og at han tar mine vurderinger med når han skal fatte beslutninger. Han fungere også fint som fastlege til mine små barn, de går til legen uten protester. Hyggelig, forståelsesfull og lett å snakke med, men ikke redd for å ta faglige avgjørelser som kanskje ikke alltid er i tråd med pasientens forventning (han er bevisst på sitt ansvar) Han henviser til spesialist når det er behov for det. Kjapp til å svare på meldinger og forspørsel om e-resept.

Ubrukelig

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Var på legevakta pga fremmedlegeme på øyet.
Han undersøkte veldig raskt og konstaterte at der var det ingenting.
Fikk noe salve som gjorde det mye verre. Etter en smertefull natt, så bar det til sykehuset og der fjernet de et fremmedlegem på øyet.

Beste legen!

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Denne dama er helt rå:-) Fantastisk oppfølging og lett tilgjengelig. Ordner henvisninger kjapt.
Utrolig hyggelig og sympatisk, og veldig ærlig:-)

Dyktig lege med lang erfaring

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Dr. Nordhaug har vært min fastlege i ca 15 år. Kjapp og effektiv men tar seg også god tid til å lytte hvis en gir uttrykk for at en trenger det. Opplever sjeldent lang ventetid. Jeg anser Dr Nordhaug som en meget faglig og dyktig lege.

Kjempedyktig og sympatisk

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Hadde dr Hippe som lege i flere år, men måtte bytte av praktiske hensyn. Her er man i trygge hender: Hun ser hele deg, er genuint interessert, lyttende, empatisk, vennlig, dyktig på alle vis. Hun er god på stoffskiftesykdommer og skriver ut Thyroid / Armour også. Henviser til spesialister. Driver med medisinsk yoga, som kursinstruktør. Behagelig personlighet, god på å ivareta hele mennesket