Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Grei lege

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

En jordnær lege som ikke lever i sin egen boble.
Det er en del venting ved det lege kontoret men så kaster han heller ikke ut pasientene etter 5-10 min.
Når det kommer til medisiner så kan man regne med en del forhandlinger før man får dem.
Er man pille misbruker så er ikke dette legen for deg.
Han har og jobba i psykiatrien så det kommer godt med.
Kan sikkert virke litt avvisende i starten hvis man er ny pasient.
Man kan få følelsen av at hele timen var bortkasta.
Da bestiller man en ny time, og prøver igjen.
Er man kronisk syk, får du hjelp kan ta litt tid å komme til poenget og en behandlingsplan.
Av og til må problemstillinga vinkles fra en annen side. Hvis legen må sløse bort masse tid på deg så får du timen gratis mange ganger. Er ikke den typiske griske pengegribben, som dessverre mange fast leger er.

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Hildur er en fantastisk flink lege. Hun er genuint intr. i hva som er problemet, og følger opp. Henviser raskt om det er noe. Ringer meg etter prøvesvar. Hun er empatisk og jeg føler meg 100% trygg hos henne. Hildur anbefales virkelig!!!
Ikke lang ventetid hos henne heller.
Litt kø i tlfen til selve legesenteret, men damene i tlfen er alltid hyggelige og hjelper så godt de kan!

Usikker og travel

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Denne legen anbefaler jeg ikke til noen. Hun virker alltid som hun har det travelt, er uengasjert og tenker på noe annet . Virker ikke oppdatert eller løsningsorientert. Er så glad jeg byttet . Hadde ingen hjelp og gi når jeg trengte det som mest .

Grundig, lyttende og ansvarlig

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Jeg har hatt denne legen i mer enn 10 år og opplever at vi har et veldig godt samarbeid. Det er (som hos de fleste fastleger) noen ganger ventetid, men dette er greit for meg fordi jeg vet at når jeg kommer med noe som er litt krevende, så bruker han den tiden som trengs. Han er flink til å prioritere hva som trenger ekstra oppmerksomhet, og jeg har ingen problemer med å være kjapt inn og ut med en vondt tå, når jeg vet at han bruker mye tid de gangene jeg kommer med noe som krever mer undersøkelsestid eller ekstra omsorg. Jeg opplever at han er lyttende, og at han tar mine vurderinger med når han skal fatte beslutninger. Han fungere også fint som fastlege til mine små barn, de går til legen uten protester. Hyggelig, forståelsesfull og lett å snakke med, men ikke redd for å ta faglige avgjørelser som kanskje ikke alltid er i tråd med pasientens forventning (han er bevisst på sitt ansvar) Han henviser til spesialist når det er behov for det. Kjapp til å svare på meldinger og forspørsel om e-resept.

Ubrukelig

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Var på legevakta pga fremmedlegeme på øyet.
Han undersøkte veldig raskt og konstaterte at der var det ingenting.
Fikk noe salve som gjorde det mye verre. Etter en smertefull natt, så bar det til sykehuset og der fjernet de et fremmedlegem på øyet.