Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av Hisøy Legesenter

Dyktig lege med lang erfaring

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Dr. Nordhaug har vært min fastlege i ca 15 år. Kjapp og effektiv men tar seg også god tid til å lytte hvis en gir uttrykk for at en trenger det. Opplever sjeldent lang ventetid. Jeg anser Dr Nordhaug som en meget faglig og dyktig lege.

Kjempedyktig og sympatisk

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Hadde dr Hippe som lege i flere år, men måtte bytte av praktiske hensyn. Her er man i trygge hender: Hun ser hele deg, er genuint interessert, lyttende, empatisk, vennlig, dyktig på alle vis. Hun er god på stoffskiftesykdommer og skriver ut Thyroid / Armour også. Henviser til spesialister. Driver med medisinsk yoga, som kursinstruktør. Behagelig personlighet, god på å ivareta hele mennesket

Flink

Lege: Hege Svenningsen Skrevet

Lytter og får med seg hva jeg sier, tar meg på alvor. Virker dyktig.
Nå er nok ikke jeg den som er oftest hos legen, men dette er en lege jeg kan anbefale.

Ikke å anbefale

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Når man booker time hos Dr Runde må man belage seg på mye venting.
Er du heldig så kommer du inn etter 40 minutters venting (jeg har selv ventet i godt over en time)
Når du kommer inn føles det ut som han allerede er klar for neste pasient.
Han sitter nærmest å tripper på stolen.
Det eneste positive jeg kan komme med er at han er flink til å henvise til spesialister i de tilfellene det er nødvendig.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Hun er svært imøtekommende og faglig dyktig. Hun er grundig og følger opp alt hun skal. Tar kontakt med informasjon om prøveresultater så snart det er klart. Er omtenksom og tar seg tid.