Stangeberget Legesenter

Kjærlighetsstien 28 1781 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Stangeberget Legesenter

Tar meg ikke på alvor

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Jeg opplever at han ikke tar meg på alvor, og ikke lytter til det jeg forteller. Han er muligens dyktig på somatiske sykdommer, men jeg har ikke fått den hjelpen jeg trenger for psykiske problemer.

Fantastisk lege

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Alltid hjelpsom å god på å lytte. Flink til å heller prøve å finne frem til hva som kan være enn å bare gi ut resept.

Trygg

Lege: Zoltan Karosi Skrevet

Var der med min pappa , som kom hit fra Ukraina, vi følte at vi ble hørt og han var veldig nøye med å undersøke min 83 år gamle pappa. Nøye, høflig og gode tilbakemeldinger. Drømme lege!

Lite intressert i meg og mine problem.

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Spurte jeg om noe jeg lurte på eller tok opp en eller flere ting som jeg hadde plager ,med fikk jeg bare et kaldt svar, dette har vi ikke tid til å snakke om nå bestill ny time. Og hvis jeg bestite ny time kom jeg ikke til han men turnuslege som måtte fly og spørre andre leger om alt ting. Lite pansientvenlig metode og ikke mye taushetsbelagt.Ba fastlegen bestille konsultasjon hos gynokologen min. Det nekta han plent å gjøre. Sa det ikke var så viktig. Derfor har jeg nå bytta å fått en ny alletiders lege et annet sted.

Full oversikt

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Etter første time med Oleksandr har jeg endelig funnet en lege som bryr seg, selvom jeg bare kom med litt snåle spørsmål forklarte han i detalj hvorfor det var som det var og jeg gikk ut 100kg lettere. Ifht de andre legene jeg har hatt gjennom åra så tok han seg god tid og sjekket nøye, stilte spørsmål som stemte med ubehagene jeg hadde og kom til bunns i det. Kom også med eventuelle tips og løsninger som han egt ikke måtte da det ikke var medisinsk nødvendig men det hjalp meg veldig. 10\10