Centrum Legekontor

Storgata 12 1771 Halden

Siste vurderinger av Centrum Legekontor

Virker som en flink lege🙂

Lege: Jamal Sabri Mousa Skrevet

Etter mange unødvendige legebesøk hos forskjellig vikarer som har vært innom det siste året så virket mitt første inntrykk av Dr Abrahamsson mye bedre. Det virker som han tar meg på alvor å hører etter det jeg har å si man får en følelse av å bli hørt. Måtte ikke vente på å komme inn til han🙂Veldig fornøyd enn så lenge🙂 Ambefales🙂

Kan ikke bli verre enn dette

Lege: Jamal Sabri Mousa Skrevet

Har aldri vært borti en verre lege enn han som begynte som ny vikar 15 Juli 2019.Han nektet å gi meg tabletter jeg har gått på i mange år.Avbryter deg de gangene du kommer til ordet.Ler av deg når du forteller hvor mye du sliter med smerter og utmattelse.Himler med øya når han trur du ikke ser på han.Eier ikke empati.Noe en lege burde ha litt av.Jeg gikk ut av legekontoret med en magefølelse at han umulig kan være lege.Sier ikke mer for da kommer ikke denne meldinga ut.Så få tilbake en av de andre vikarene.Ridvan var den beste vikaren.Han var hyggelig,ordnet resepter på dagen og sendte henvisninger med en gang.

ny lege igjen

Lege: Jamal Sabri Mousa Skrevet

Når man ikke trodde det kunne bli værre etter forrige vikarlege, ble man møtt av det værste jeg har vært borti av en lege . Han avbryter hver setning man prøver å få sagt, han har en arrogant holdning, og jeg opplevde at når jeg først klarte å få sagt noen ord , satt han å hånflirte

Savner Jim

Lege: Jamal Sabri Mousa Skrevet

En lege som du kunne fortelle alt til ,han handlet raskt og tok meg på alvor. En lege som forsto meg og han var det lett å bli glad i .God innsikt i sykdommer og som lyttet til dine private problemer.Savner deg Jim. Heldigvis er Siv på kontoret , hun er unik og meget dyktig. Raskere jente finnes vel ikke. Glad i den jenta der ❤

Virket ok

Lege: Jamal Sabri Mousa Skrevet

Jeg syns at de virket greie, men da jamal slutta ble det bare rot. Det kom inn stadig nye legevikarer og han som er der nå, har vært der snart ett år. Han er dansk og virker som han forstår norsk dårlig, tar seg ikke tid til å lytte til pasientene, er rotete da det gjelder resepter og skriver stadig ut feil medisiner. Kontordamene de var kjempe behjelpelig da jamal var der, men nå er de stresset og lite behjelpelig og sure og grinete da de har mye å gjøre da de først har åpent.De er også mye stengt og vanskelig å få tak i om det skulle være noe. Stengt ca 50% av tiden fraråder dette legekontoret på det sterkeste