Legekontoret i Giske AS

Ytterland 6050 Valderøya

Siste vurderinger av Legekontoret i Giske AS

Superlege

Lege: Sandra Havnegjerde Skrevet

Jeg føler meg heldig som fikk konsultasjon hos Sandra, da hun jobbet som vikar på Majorstukrysset legegruppe. De få konsultasjonene jeg hadde med henne, førte raskt til rett diagnose på et problem som har plaget meg i årevis og som ytterligere konsekvens, at livskvaliteten min har blitt betydelig forbedret.

Sandra er en lege som virkelig tar seg god tid til å lytte til og berolige pasienten, om det er av medisinsk karakter eller ei. Hun møter pasienten med svært mye empati og forståelse. Hun følger godt med når pasienten utrykker problemene sine og tar fatt på problemene på en metodisk og ryddig måte. Samtidig involverer hun pasienten i det hun foretar seg og forklarer underveis på en måte som er lett å forstå for menigmann. Hun er også svært imøtekommende, tydelig, dyktig, kunnskapsrik og tar seg god tid til pasienten. Personlig kan jeg ikke si å ha vært hos en lege der jeg har følt meg like godt ivaretatt, som hos Sandra. En fabelaktig god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Beste fastlegen

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Han har erfaring,lytter, tålmodig, kunnskapsrik,god på å forklare. Tar seg god tid på å forklare. Kjem ein med eit problem setter han seg inn i problemstillingen og gir seg ikkje før han finner ut av det og at eg forstår kva som feiler meg. Henviser gjer han og vist det er nødvendig. Alltid blid å i møtekommende. God på å gi råd ang kost, ernæring og trening. Er tilgjengelig og ringer opp igjen vist eg ber om det.

Sta og lite imøtekommende

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Nektet å gi datteren min en legeerklæring på grunnlag av at han aldri hadde vært syk på en skoledag. Virket som om han lyttet, men i ettertid satt han bare og pratet om ting som var lite relevante i forhold til tema. Jeg prøvde å forklare situasjonen og at datteren min trengte en legeerklaring men det nektet han å gi ut. Svært uprofesjonelt.

Tar mennesket på alvor

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Den beste og mest omtenksomme lege jeg noen gang har møtt.Håper han blir fastlegen min resten av mitt liv

Imøtekommende og vennlig.

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Flaaen er imøtekommende og lytter i oppstarten.
Men så tar han over, og gir altfor lange utredninger om det tema han måtte lande på.
Du kan gi opp å komme til orde når han er igang.
Roter litt med henvisninger og beskjeder, husker litt dårlig.
Men vilje til å hjelpe har han.