Legekontoret i Giske AS

Ytterland 6050 Valderøya

Siste vurderinger av Legekontoret i Giske AS

Gjelder vikarlege Alena. " Den Beste legen"

Lege: Kaveri Sangar Gulati Skrevet

Var inn hos henne for en veldig komplisert sykdom. Hun var tålmodig og hyggelig. Jeg fikk det hjelp jeg trengte. Brukte tid for å forklare meg godt. Jeg er veldig fornøyd meg henne. Jeg håper at hun fortsetter her.

Superlege

Lege: Sandra Havnegjerde Skrevet

Jeg føler meg heldig som fikk konsultasjon hos Sandra, da hun jobbet som vikar på Majorstukrysset legegruppe. De få konsultasjonene jeg hadde med henne, førte raskt til rett diagnose på et problem som har plaget meg i årevis og som ytterligere konsekvens, at livskvaliteten min har blitt betydelig forbedret.

Sandra er en lege som virkelig tar seg god tid til å lytte til og berolige pasienten, om det er av medisinsk karakter eller ei. Hun møter pasienten med svært mye empati og forståelse. Hun følger godt med når pasienten utrykker problemene sine og tar fatt på problemene på en metodisk og ryddig måte. Samtidig involverer hun pasienten i det hun foretar seg og forklarer underveis på en måte som er lett å forstå for menigmann. Hun er også svært imøtekommende, tydelig, dyktig, kunnskapsrik og tar seg god tid til pasienten. Personlig kan jeg ikke si å ha vært hos en lege der jeg har følt meg like godt ivaretatt, som hos Sandra. En fabelaktig god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Beste fastlegen

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Han har erfaring,lytter, tålmodig, kunnskapsrik,god på å forklare. Tar seg god tid på å forklare. Kjem ein med eit problem setter han seg inn i problemstillingen og gir seg ikkje før han finner ut av det og at eg forstår kva som feiler meg. Henviser gjer han og vist det er nødvendig. Alltid blid å i møtekommende. God på å gi råd ang kost, ernæring og trening. Er tilgjengelig og ringer opp igjen vist eg ber om det.

Vikarlege Alena

Meningsløse legebesøk!
Vi satt i sammenlagt 30 minutter i stillhet første gang jeg var inne, hvor hun måtte slå opp hver minste ting. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun skjønte noen av spørsmålene mine, eller kunne stille en diagnose. Jeg ble henvist til spesialist. Men da jeg tok meg fri fra jobb for timen, fikk jeg beskjed om at de hadde sendt mail til fastlegen og sagt at de ikke kunne utføre de forespurte testene. Dette hadde ikke blitt videreformidlet!
Det minste jeg har brukt av tid, sammenlagt på legekontoret er 1,5 time. Dette er inkludert de gangene jeg skal ta enkle blodprøver. Forferdelig lege, grusomt legekontor!

Gjelder vikarlege Alena

Lege: Kaveri Sangar Gulati Skrevet

Veldig dårlig kunnskap. Måtte lete i håndbøkene etter svar for hvert spørsmål.

Jeg bestilte time på telefon der jeg ba om vattpinneprøve av øyet. Ja det kunne de ordne fikk jeg beskjed om. Men da jeg kom på legen sa hun at man ikke kunne ta vattpinneprøve av øyet for å finne ut type infeksjon. Det ble.bare gjort.hos barn. Selv om jeg flere ganger spørte om hun var helt sikker på det. Betale måtte jeg også, kan ikke gjøre annet enn å le og grine.