Legekontoret i Giske AS

Ytterland 6050 Valderøya

Siste vurderinger av Legekontoret i Giske AS

Sta og lite imøtekommende

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Nektet å gi datteren min en legeerklæring på grunnlag av at han aldri hadde vært syk på en skoledag. Virket som om han lyttet, men i ettertid satt han bare og pratet om ting som var lite relevante i forhold til tema. Jeg prøvde å forklare situasjonen og at datteren min trengte en legeerklaring men det nektet han å gi ut. Svært uprofesjonelt.

Tar mennesket på alvor

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Den beste og mest omtenksomme lege jeg noen gang har møtt.Håper han blir fastlegen min resten av mitt liv

Imøtekommende og vennlig.

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Flaaen er imøtekommende og lytter i oppstarten.
Men så tar han over, og gir altfor lange utredninger om det tema han måtte lande på.
Du kan gi opp å komme til orde når han er igang.
Roter litt med henvisninger og beskjeder, husker litt dårlig.
Men vilje til å hjelpe har han.

Dyktig

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Dyktig lege som er oppdatert. Har solid kunnskap. Bruker den tid som er nødvendig på pasient. Flink å forklare sammenhenger i sykdomsforløp.

God lege

Lege: Camilla Stjern Brandal Skrevet

Veldig fornøyd med henne som fastlege. Hun tar mine bekymringer på alvor og følger godt opp i de ulike sakene som jeg har hatt. Hun ser deg som pasient og behandle r deg som ett medmenneske og som ikke bare "enda en ny sak". Hun virker genuint interessert i mitt vel og ve. Hun er aldri stresset for å bli ferdig med timen, og det setter jeg stor pris på.