Legekontoret i Giske AS

Siste vurderinger av Legekontoret i Giske AS

Vikarlege Alena

Lege: Kaveri Sangar Gulati Skrevet

Meningsløse legebesøk!
Vi satt i sammenlagt 30 minutter i stillhet første gang jeg var inne, hvor hun måtte slå opp hver minste ting. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun skjønte noen av spørsmålene mine, eller kunne stille en diagnose. Jeg ble henvist til spesialist. Men da jeg tok meg fri fra jobb for timen, fikk jeg beskjed om at de hadde sendt mail til fastlegen og sagt at de ikke kunne utføre de forespurte testene. Dette hadde ikke blitt videreformidlet!
Det minste jeg har brukt av tid, sammenlagt på legekontoret er 1,5 time. Dette er inkludert de gangene jeg skal ta enkle blodprøver. Forferdelig lege, grusomt legekontor!

Gjelder vikarlege Alena

Lege: Kaveri Sangar Gulati Skrevet

Veldig dårlig kunnskap. Måtte lete i håndbøkene etter svar for hvert spørsmål.

Jeg bestilte time på telefon der jeg ba om vattpinneprøve av øyet. Ja det kunne de ordne fikk jeg beskjed om. Men da jeg kom på legen sa hun at man ikke kunne ta vattpinneprøve av øyet for å finne ut type infeksjon. Det ble.bare gjort.hos barn. Selv om jeg flere ganger spørte om hun var helt sikker på det. Betale måtte jeg også, kan ikke gjøre annet enn å le og grine.

Sta og lite imøtekommende

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Nektet å gi datteren min en legeerklæring på grunnlag av at han aldri hadde vært syk på en skoledag. Virket som om han lyttet, men i ettertid satt han bare og pratet om ting som var lite relevante i forhold til tema. Jeg prøvde å forklare situasjonen og at datteren min trengte en legeerklaring men det nektet han å gi ut. Svært uprofesjonelt.

Tar mennesket på alvor

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Den beste og mest omtenksomme lege jeg noen gang har møtt.Håper han blir fastlegen min resten av mitt liv

Imøtekommende og vennlig.

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Flaaen er imøtekommende og lytter i oppstarten.
Men så tar han over, og gir altfor lange utredninger om det tema han måtte lande på.
Du kan gi opp å komme til orde når han er igang.
Roter litt med henvisninger og beskjeder, husker litt dårlig.
Men vilje til å hjelpe har han.