Legekontoret i Giske AS

Ytterland 6050 Valderøya

Siste vurderinger av Legekontoret i Giske AS

Gjelder vikarlege Alena

Lege: Kaveri Sangar Gulati Skrevet

Veldig dårlig kunnskap. Måtte lete i håndbøkene etter svar for hvert spørsmål.

Jeg bestilte time på telefon der jeg ba om vattpinneprøve av øyet. Ja det kunne de ordne fikk jeg beskjed om. Men da jeg kom på legen sa hun at man ikke kunne ta vattpinneprøve av øyet for å finne ut type infeksjon. Det ble.bare gjort.hos barn. Selv om jeg flere ganger spørte om hun var helt sikker på det. Betale måtte jeg også, kan ikke gjøre annet enn å le og grine.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Stjern Brandal Skrevet

Veldig godt fornøyd med henne som fastlege.
Tar seg bestandig god tid under konsultasjonene og er aldri stresset. Ser mennesket.
Synser ikke når jeg legger fram mine problemer, men rekvirerer heller konsultasjon hos spesialister. Det gjør at jeg føler meg trygg.
Hadde ett håp om å få ha henne som fastlege for framtiden, men har dessverre fått høre at hun skal slutte ved legekontoret i nærmeste framtid. NEDTUR.

Sta og lite imøtekommende

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Nektet å gi datteren min en legeerklæring på grunnlag av at han aldri hadde vært syk på en skoledag. Virket som om han lyttet, men i ettertid satt han bare og pratet om ting som var lite relevante i forhold til tema. Jeg prøvde å forklare situasjonen og at datteren min trengte en legeerklaring men det nektet han å gi ut. Svært uprofesjonelt.

Tar mennesket på alvor

Lege: Gjermund Lervåg Seim Skrevet

Den beste og mest omtenksomme lege jeg noen gang har møtt.Håper han blir fastlegen min resten av mitt liv

Imøtekommende og vennlig.

Lege: Hermod Flaaen Skrevet

Flaaen er imøtekommende og lytter i oppstarten.
Men så tar han over, og gir altfor lange utredninger om det tema han måtte lande på.
Du kan gi opp å komme til orde når han er igang.
Roter litt med henvisninger og beskjeder, husker litt dårlig.
Men vilje til å hjelpe har han.