Doktern Min Legesenter Leif Røssås

Mellomvegen 50 9007 Tromsø

Siste vurderinger av Doktern Min Legesenter Leif Røssås

Godt fornøyd

Lege: Leif Ingmar Røssås Skrevet

Jeg får time etter kun et par dagers ventetid, eller samme dag. Om jeg ringer svarer han med en gang, eller ringer meg opp etter kort tid. Han tar den tiden det tar, om det er i telefonsamtale eller til legetime. Han er svært direkte, noe jeg setter stor pris på.

Forferdelig lege

Lege: Leif Ingmar Røssås Skrevet

Har vært i behandelse for en skadet ankel. Legen så bare kort på det og var veldig sikkert på at det ikke var brudd. Når jeg snakket med en bekjent lege hjemme i tyskland (som jeg har stor tillitt til) fikk jeg høre at det ikke i det hele tatt er mulig å si uten å røntge foten. Snakket med legen igjen og han var lite kooperativt og ble veldig fornærmet og sint.
Sett alle de dårlige vurderingene i etterkant viser meg at han er ikke til å stole på.
Ikke velg denne legen!

Absolut inte bra!

Lege: Leif Ingmar Røssås Skrevet

Denna mannen har en enormt dålig hållning. Han lyssnar inte på mig, går inte att få tag på och är otroligt otrevlig. Verkar nästan som att han hatar sitt jobb. Ifrågasatte honom om varför han är så otillgänglig och om det är så bra för hans bedrift och rykte där han svarade "du er her nå. Ka er problemet?"
Nu har jag bytt läkare och kan aldrig i mitt hela liv tänka mig och rekommendera denna mannen till någon annan. Leif Ingmar, bli gladare i livet och sluta vara så fördomsfull.

Velg noen andre

Lege: Leif Ingmar Røssås Skrevet

Det er ikke holdbart at denne legen ikke har noen reserveløsning dersom han ikke er tilgjengelig. En gang jeg ble syk ba han meg dra på legevakten. Der var de alt annet enn imøtekommende, av forståelige grunner. I dag forsøkte jeg å få tak i ham for å få sykemelding. Har vært borte fra jobb maks antall dager med egenmelding. Han svarer verken på sms eller når jeg ringer mobilen hans. Heldigvis fikk jeg byttet fastlege på minuttet, så heretter holder jeg meg til et legesenter med flere leger som kan supplere hverandre.

Ellers er han en dyktig og erfaren lege og har vært helt ok, men dette gir strykkarakter.

Frekk og uinteressert!!

Lege: Leif Ingmar Røssås Skrevet

Utrolig dårlig lytter og tar ikke pasienten på alvor!! Fremsto som uinteressert og frekk!!
Jeg kom på første besøk til han med ryggproblemer som jeg hadde hatt en stund og han ville ikke vurdere om føttene mine som dovner bort har sammenheng med ryggen, da måtte jeg besille ny time for det! Det samme gjaldt armen som jeg kjenner muskelsvikt i!! Jeg er meget godt trent, så det har ikke noe med svak musklatur å gjøre. Men han skrev ut paracet og muskelavslappende og ga meg en uke sykemelding, det nyttet ikke si at jeg allerede hadde vært en uke sykemeldt (av en annen lege). Han ville ikke høre på noe av det jeg forsøkte å fortelle!

Bytter selvfølgelig til en annen fastlege!