Fevik Legesenter

Telefonnummer37 25 79 0037 25 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Feviktoppen 1 4870 Fevik

Siste vurderinger av Fevik Legesenter

Elendig Lege

Lege: Bjørn Thomas Kjølsrud Skrevet

Han har mangel på empati, og har veldig dårlige sosiale evner. Og en person som ser ned på andre som ikke er høyt utdannet. Burde ikke vært lege i mine øyne, kommunikasjon er noe av det viktigste, og han lytter ikke dessverre. Har hatt han i 5 år nå. Nå orker jeg han ikke mer.

Fantastidk

Lege: Jan Otto Lier Skrevet

Familien min har brukt Lier igjennom en årrekke,han er ett kjempemeneske,etter å ha bodd i utlandet i en lengre periode,flytter jeg nå tilbake og håper å få fortsette å nytte tjenestene hans,tviler på at det finnes noen bedre!!

En unik lege👍

Lege: Hans Petter Schmidt Asser Skrevet

Har hatt Asser som lege i 18 år og makan til lege skal du lete lenge etter! Han lytter og tar deg på alvor, og vil alltid finne ut av ting ig sender deg videre til spesialist om nødvendig. Kort ventetid å få time er også et stort pluss👍

Suveren!

Lege: Jan Otto Lier Skrevet

Jan Lier har vært min og mine barns fastlege i over 30 år. Han er helt fantastisk, og jeg gruer meg til han går av med pensjon! Nøyaktig, lyttende, grundig- og nøler ikke med å henvise til spesialist. At han i tillegg har god humor gjør hvert besøk til en positiv opplevelse- selv med 40 i feber :) Å bestille time, eller resepter digitalt er superenkelt, og alle som jobber på Fevik Legekontor er i en helt egen klasse- morsomme, effektive og veldig hyggelige. Anbefales på det varmeste!

Trygg, forståelsesfull og dyktig

Lege: Bjørn Thomas Kjølsrud Skrevet

Jeg har fått så utrolig mye hjelp av denne legen, han er helt fantastisk og forstår og hjelper virkelig med alt jeg har trengt hjelp til. En bedre lege finner du ikke 🤗 Han lytter, gjør en vurdering og alt han har gjort har hjulpet meg med søvn,nerver og smerter, var hos mange leger før han som ikke forstod innfanget i saken min. Fantastisk snill, rolig og behagelig å snakke med.