Fevik Legesenter

Feviktoppen 1 4870 Fevik

Siste vurderinger av Fevik Legesenter

Stresset og altfor rask

Lege: Hans Petter Schmidt Asser Skrevet

Jeg har hatt asser i 13 år nå.
jeg har altid vært veldig fornøyd.
de siste 3 årene har jeg vært der inne for skulder brudd og en 2.grad forbrenning.
begge disse skadene krevde litt oppfølging av legen.
Han hadde sjeldent tid til å sette seg ned å se og høre på meg.
Fikk heller raske, enkle svar og resept på medesiner i stedet..
Det som toppet seg for meg nå var brannskaden.
Lite interesse på å se på skaden.
endte opp med at jeg forlot legekontoret uten å bli klok på hva jeg skulle gjøre.
Asser er dyktig lege og kunnskapsrik.
Men han har altfor mange pasienter og er altfor stresset som går utover pasienten

Trygg, forståelsesfull og snill

Lege: Bjørn Thomas Kjølsrud Skrevet

Dette er den beste legen som finnes. Han lytter og forstår deg for det menneske du er. Jeg vil aldri si ifra meg denne legen, uansett om jeg skulle flytte langt bort herfra. BESTE LEGEN NOENSINNE!!❗

Lytter og oppfatter det som er viktig selv om han kan virke litt opptatt/fraværende.

Lege: Bjørn Thomas Kjølsrud Skrevet

Var ikke 100% fornøyd i starten da han overtok etter Myklestad. Følte som andre muligens følte; at han virket litt fraværende, kanskje litt uinteressert, så mye på PC skjermen og skrev endel mens jeg pratet. Lite øyekontakt og mellommenneskelig kontakt.

Dette har ordnet seg greit for min del når jeg bare nevnte at det gjorde kommunikasjonen vanskelig for min del. Vi har funnet en grei balanse.

Noen kan kanskje oppfatte han som vanskelig å finne kjemien med, men gi det litt tid og bli kjent med ham, ikke vær redd for å gi uttrykk for hva du ikke er fornøyd med og han gjør sitt beste for at du skal få en grei opplevelse.

Nå er jeg egentlig ganske så fornøyd. Fikk en meget sjelden autoimmun sykdom som Kjølsrud hadde kunnskap om fra sin tid på ASA (Ikke mange fastleger med samme kunnskapsnivå på akkurat dette feltet). Dette har vært et stort pluss for min del.

Rask med å henvise til spesialist og evt tester/prøvetagninger når nødvendig.

Oppfatter ham nå som en lege som lytter, forklarer og gjerne VIL høre hva JEG tenker og føler.

Elendig Lege

Lege: Bjørn Thomas Kjølsrud Skrevet

Han har mangel på empati, og har veldig dårlige sosiale evner. Og en person som ser ned på andre som ikke er høyt utdannet. Burde ikke vært lege i mine øyne, kommunikasjon er noe av det viktigste, og han lytter ikke dessverre. Har hatt han i 5 år nå. Nå orker jeg han ikke mer.

Fantastidk

Lege: Jan Otto Lier Skrevet

Familien min har brukt Lier igjennom en årrekke,han er ett kjempemeneske,etter å ha bodd i utlandet i en lengre periode,flytter jeg nå tilbake og håper å få fortsette å nytte tjenestene hans,tviler på at det finnes noen bedre!!