Fevik Legesenter

Telefonnummer37 25 79 0037 25 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Feviktoppen 1 4870 Fevik

Siste vurderinger av Fevik Legesenter

Suveren!

Lege: Jan Otto Lier Skrevet

Jan Lier har vært min og mine barns fastlege i over 30 år. Han er helt fantastisk, og jeg gruer meg til han går av med pensjon! Nøyaktig, lyttende, grundig- og nøler ikke med å henvise til spesialist. At han i tillegg har god humor gjør hvert besøk til en positiv opplevelse- selv med 40 i feber :) Å bestille time, eller resepter digitalt er superenkelt, og alle som jobber på Fevik Legekontor er i en helt egen klasse- morsomme, effektive og veldig hyggelige. Anbefales på det varmeste!

Trygg, forståelsesfull og dyktig

Lege: Bjørn Thomas Kjølsrud Skrevet

Jeg har fått så utrolig mye hjelp av denne legen, han er helt fantastisk og forstår og hjelper virkelig med alt jeg har trengt hjelp til. En bedre lege finner du ikke 🤗 Han lytter, gjør en vurdering og alt han har gjort har hjulpet meg med søvn,nerver og smerter, var hos mange leger før han som ikke forstod innfanget i saken min. Fantastisk snill, rolig og behagelig å snakke med.

Kan ikke erstattes

Lege: Hans Petter Schmidt Asser Skrevet

Jeg har hatt Asser som lege i snart 20 år og er kjempe fornøyd, om jeg føler han stresser så har jeg snakket med han om det og har ikke hatt problemer med det senere, jeg føler han tar meg alvorlig og er han selv usikker så sender han meg videre. Takketvære Asser har jeg et godt liv i dag, han har hjulpet meg gjennom psykiske og fysiske plager og jeg stoler på han. Kjører gladelig mange mil for å kunne ha Asser som min fastlege. Han er og fastlege til mine barn.

Kjempe dyktig!

Lege: Jan Otto Lier Skrevet

Tar seg god tid å spør ikke bare om akkurat det man kommer for, han spør om hele livssituasjonen .

Spør å sjekker opp rundt tidligere helsetilstander

Grundig

Lege: Hans Petter Schmidt Asser Skrevet

Veldig fornøyd med Asser.

Han er grundig og finner alltid ut hva som er galt.
Ingen besøk er forgjeves :)