Kåfjord legekontor

Telefonnummer77 71 93 2077 71 93 ...
Helsetunet Bakkemoveien 22 9147 Birtavarre

Siste vurderinger av behandlere ved Kåfjord legekontor

Kan bli bedre

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Denne legen er meget dyktig gjeldende å stille kjapp diagnose ved akutt oppståtte og alvorlig tilfelle. Ellers er det vanskelig å bli tatt på alvor. Han lytter ikke. Er mest opptatt av å holde "foredrag". Ler av deg når du kommer med andre "forslag". Arrogant og selvgod. Møter meg med en mine som ser "sur" ut. Ubehagelig å gå dit. Føler du er uønsket. Men er snill og bruker god tid på deg når du først kommer inn på kontoret. Hilser med fast og godt håndttrykk. Meget god til å utrede dersom det er ting som kan tyde på ev "mangler" el mulige tilstander.

Varm og tillitsvekkende

Lege: Anita Monsen Pedersen Skrevet

Legen tar seg tid til å lytte, hun er ydmyk og ber om hjelp fra andre og mer erfarne leger dersom hun selv er usikker. Hun er varm og tillitsvekkende og virker flink. Kan trygt anbefales.

Lenn er et menneskelig og imøtekommen lege. En god lege.

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Jeg har hatt Lenn som fastlege rundt 15 år. Han har gitt meg råd ot trøst gjennom en lang og har sykdomsperiode. Hver gang jeg kommer til kontoret blir jeg motatt med et vennlig smil og et fast håndtrykk. Jeg føler meg mye bedre når jeg forlater kontoret hans. Diagnosene stiller han bra og de er i overenstemmelse med Unn da jeg tidligere var mange gang innlagt der. Lenn kan man stole på, han er der for deg og meg.

Uberegnelig

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Lenn er utvilsomt en dyktig lege med mye kunnskap på sitt fagfelt. Likevel kan han bli mye bedre på å anerkjenne og bruke spesialisters kunnskap.
Bør også bli flinkere på å faktisk undersøke og ta prøver av pasienten, istedet for bare å anta at hans konklusjon er riktig.
Har ofte opplevd at han er utålmodig, og ikke vil høre på meg før han allerede har en diagnose klar. Kan også virke usympatisk.

Meget spesiell lege

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Det finnes mye og si, på godt og vondt, om denne legen - han er dyktig på sin måte.
Har opplevd at han ikke har tatt meg alvorlig og avfeid meg i en sår situasjon. Har også opplevd at ham som svært imøtekommende og hjelpevillig. Han er seg selv, og mennesket Lenn Aronsson skinner igjennom legeyrket.