Karlsøy Legesenter

Hansnes 9130 Hansnes

Siste vurderinger av behandlere ved Karlsøy Legesenter

Den beste fastlegen som jeg har hatt

Lege: Børge Hart Skrevet

Kunnskapsrik-sender henvisning til spesialist, når han ikke har svar. Er flink i kommunikasjon med pasienten, og har stor melommenskelig innsikt. Var vikarlege ved Karlsøy legekontor noen år, før han forsvant til Tromsø til fast legepraksis. Men da det blei ledig fast praksis i Karlsøy, og han kom tilbake, byttet jeg omgående til Børg Hart. Føler meg heldig, som har han som fastlege.

Beste legen!

Lege: Børge Hart Skrevet

Børge Hart er desidert den beste legen jeg og min familie har hatt. Hadde det ikke vært for at det er langt å pendle fra Tromsø til Karlsøy, så ville jeg bytta kommune for å få beholde han som fastlege. Han er faglig dyktig, lydhør, effektiv og tar seg tid. Han har empati og humor. Og han erkjenner når han har begrensninger som gjør at han henviser. Han følger opp blodprøvesvar og andre prøver, samt ringer for samtale dersom han er bekymret. Har hatt 10-12 fastleger gjennom livet og han kan trygt anbefales!

Beste fastlegen

Lege: Børge Hart Skrevet

Børge er den beste fastlegen jeg har hatt. Så utrolig synd at han begynte å jobbe i Karlsøy kommune.

Tillitsfull, lyttende, varm og ikke minst utrolig faglig dyktig. Hjalp meg med ekstreme ammeproblemer og ga meg den beste oppfølging.

Behagelig og dyktig

Lege: Børge Hart Skrevet

Hele familien byttet over til Hart for et par år siden, og har virkelig ikke angret. Vi er alle storfornøyd og vil varmt anbefale han til andre.
Klinikken har dog et forbedringspotensiale når det gjelder timebestilling. Denne kunne gjerne gå via sms, i stede for kølappsystemet som de har på morgenen..

Verdens beste lege!

Lege: Børge Hart Skrevet

Dyktig, oppmerksom, tålmodig, helt RÅ med ongan, vi er kjempe fornøyd med Børge! Anbefale på det sterkeste!