Karlsøy Legesenter

Hansnes 9130 Hansnes

Siste vurderinger av Karlsøy Legesenter

Fraværende

Lege: Gry Berntzen Skrevet

Har aldri Hilst på Henne.
Hadde hun som Fastlege over to år men en uendelig lang ventetid gjorde det at jeg kun hadde turnusleger istedet. (ser ingen grunn til at hun treng lengre ventid enn andre fastleger)
Har alvorlige kroniske sykdommer, så tilslutt pinte jeg meg igjennom en lang venteperiode på henne men da dagen nærmet seg, tok hun seg fri og jeg måtte vente enda leeengre!!!
Takk og Farvel.

Forståelsesfull medmenneske

Lege: Galina Venelinova Bertelsen Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege som faktisk hører på det man har på hjertet.

Den mest opptatte legen jeg har hatt.

Lege: Ståle Myreng Skrevet

Da jeg endelig fikk tak i han på telefon. Så snakker han bare om at han måtte hente kidden i barnehagen. Da va det nokka kjempealvorlig som han måtte få vite. Men han brydde sæ enda bare om å komme sæ å hente ungen i barnehagen. Jeg har aldri i mitt liv blitt behandlet på en sånn måte av en lege. Jeg hadde så sensitive opplysninger å komme til han, At når han bare snakket om barnehagen å dårlig tid. Så fikk jeg inga nytte av denne legen. Jeg fikk ikke fortalt han det jeg skulle. Han var totalt uinntresert i å lytte. Hørte han holdt på med noe annet da jeg snakket med han. Han har alt for lite erfaring på mange punkter. Og bryr seg ikke om at man sier at man har vondt. Han lyttet faktisk ikke litt til hva mine meninger kom med. Det har svekket tilliten til helse systemet helt fullstendig etter å ha hatt denne legen.

Dyktig lege som tar pasienten på alvor

Lege: Gry Berntzen Skrevet

Hun er den beste og triveligste legen jeg har møtt, faglig dyktig, tar seg god tid og lytter til pasienten. Hjelpsom og effektiv er hun også.

Hissig og travel lege

Lege: Ståle Myreng Skrevet

Har ikke tid nok og vil ikke lytte til hva pasienten sier, er ikke pasienten enig i at forholdene er som Myreng mener blir han hissig og direkte ufin.