Evje Legesenter

Verksvegen 4 4735 Evje

Siste vurderinger av Evje Legesenter

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Både og

Lege: Ronny Skille Skrevet

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Han er en dyktig som lege, men skriver kun ut minstepakninger med medisiner. Det gjør at:
1) Dette blir dyrt for meg
2) Han følger ikke retningslinjene om at en lege skal tenke på pasientens beste når det kommer til økonomi

Er du smertepasient? Hvis ja tror jeg det kan være lurt å velge en annen lege. Som vanlig lege er han svært dyktig og effektiv, men noen av oss har andre behov som f.eks behov for medisiner for å lette hverdagen, og da er kanskje ikke dette legen for deg.

Grundig, hyggelig og meget proff

Veldig flink lege.
Veldig respektfull, undersøker alt og tar ingen ting for gitt. Aldri fått bedre hjelp fra en lege.

Er han usikker sender han deg videre og får spesialister til å sjekke opp ting som er innviklet. Føler han altid tar seg god tid og jeg er selv med på å bestemme behandlingen.

Profesjonell og skikkelig

Lege: Ronny Skille Skrevet

Profesjonell og skikkelig. Får jobben gjort. Enten det gjelder psykiske ting eller plager i kroppen, så får han jobben gjort. Veldig flink til å kontakte deg på telefon hvis han har tid. Dette setter jeg pris på.

En flott lege

Lege: Ronny Skille Skrevet

Skille har vært min fastlege i flere år og jeg syns vi er heldige som har en slik lege på Evje. Jeg føler meg godt tatt i mot hver gang og syns han tar seg god til meg som pasient, selv om venterommet er fullt. Han er flink til å lytte til pasienten og jeg syns han har en stødig og trygg væremåte. Ikke minst opplever jeg Skille som en faglig dyktig lege som følger opp pasientene sine så godt han kan.
Det eneste negative er de lange ventelistene for å få time, men til gjengjeld er det stort sett alltid mulig å få time på dagen dersom det virkelig haster. Legesekretærene på Evje legesenter er dyktige i jobben sin de og, og er alltid behjelpelige med hva enn det skulle være.

Flink lege

Lege: Ronny Skille Skrevet

En flink lege som tar seg tid, lytter og stiller opp for pasienten. Har bare positivt inntrykk av denne legen.