Evje Legesenter

Telefonnummer37 40 79 0037 40 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verksvegen 4 4735 Evje

Siste vurderinger av Evje Legesenter

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Både og

Lege: Ronny Skille Skrevet

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Han er en dyktig som lege, men skriver kun ut minstepakninger med medisiner. Det gjør at:
1) Dette blir dyrt for meg
2) Han følger ikke retningslinjene om at en lege skal tenke på pasientens beste når det kommer til økonomi

Er du smertepasient? Hvis ja tror jeg det kan være lurt å velge en annen lege. Som vanlig lege er han svært dyktig og effektiv, men noen av oss har andre behov som f.eks behov for medisiner for å lette hverdagen, og da er kanskje ikke dette legen for deg.

Grundig, hyggelig og meget proff

Veldig flink lege.
Veldig respektfull, undersøker alt og tar ingen ting for gitt. Aldri fått bedre hjelp fra en lege.

Er han usikker sender han deg videre og får spesialister til å sjekke opp ting som er innviklet. Føler han altid tar seg god tid og jeg er selv med på å bestemme behandlingen.

Profesjonell og skikkelig

Lege: Ronny Skille Skrevet

Profesjonell og skikkelig. Får jobben gjort. Enten det gjelder psykiske ting eller plager i kroppen, så får han jobben gjort. Veldig flink til å kontakte deg på telefon hvis han har tid. Dette setter jeg pris på.

Tidenes fastlege!!!

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Ingen over, ingen ved siden!!! Tidenes mest fantastiske fastlege! Varsi er oppriktig interessert i oss som pasienter, og me får raskt time dersom det er noe som haster! Alle mine 3 barn er også så heldige å ha ho til fastlege!

Håpløst

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Håpløst å få time nå som hun har gått over til samme dag timer. Ring klokka 08.00 for å få time samme dag, det er helt på tryne.
Finn heller en annen lege 😡