Evje Legesenter

Telefonnummer37 40 79 0037 40 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verksvegen 4 4735 Evje

Siste vurderinger av Evje Legesenter

Tidenes fastlege!!!

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Ingen over, ingen ved siden!!! Tidenes mest fantastiske fastlege! Varsi er oppriktig interessert i oss som pasienter, og me får raskt time dersom det er noe som haster! Alle mine 3 barn er også så heldige å ha ho til fastlege!

Håpløst

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Håpløst å få time nå som hun har gått over til samme dag timer. Ring klokka 08.00 for å få time samme dag, det er helt på tryne.
Finn heller en annen lege 😡

Forståelsesfull

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Varsi. Ho tar meg på alvor og er både forståelsesfull og grundige. Ho følger skikkelig opp. Var verdt å vente 2 år på venteliste for å få som lege.

En flott lege

Lege: Ronny Skille Skrevet

Skille har vært min fastlege i flere år og jeg syns vi er heldige som har en slik lege på Evje. Jeg føler meg godt tatt i mot hver gang og syns han tar seg god til meg som pasient, selv om venterommet er fullt. Han er flink til å lytte til pasienten og jeg syns han har en stødig og trygg væremåte. Ikke minst opplever jeg Skille som en faglig dyktig lege som følger opp pasientene sine så godt han kan.
Det eneste negative er de lange ventelistene for å få time, men til gjengjeld er det stort sett alltid mulig å få time på dagen dersom det virkelig haster. Legesekretærene på Evje legesenter er dyktige i jobben sin de og, og er alltid behjelpelige med hva enn det skulle være.

Dyktig

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Flink og trygg lege, tar seg tid og lytter på det du har å si.
Tar i mot kritikk og løser det.

Vil legesenteret og pasienter sitt beste