Kommunelækjaren i Samnanger

Samnanger helsetun 5650 Tysse

Siste vurderinger av Kommunelækjaren i Samnanger

Hanlekraftig, rask dianose. En veldig god å organisere sjukebil personell.

Lege: Harald Ramm Salbu Skrevet

Handlekraftig, hurtig diagnose sympatisk rolig og trygg når han kom ulykke staden. Instruere sjukebil personell om løfte pasient opp sjukebåre med minst mulig smerte for pasienten. Opplyste om diagnosen til sjukebil personell.

Ikke helt til stede ?

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Jeg fikk tildelt Jansen fordi forgjengeren sluttet, og tenkte å gi ham en sjanse. Men når man kommer til en såpass ung lege, og tilbys et tilbake til start- opplegg fra 2006, må man lure på om journaler og tilbakemelding fra legevakt o.a er lest i det hele tatt. Både Jansen og forgjengeren var hyggelige nok å snakke med, men det hjelper mindre for effektive henvisninger mm.

Smilende og imøtekommende.

Lege: Edle Margrethe Nøss Skrevet

Føler meg tatt på alvor, legen bruker god tid og er imøtekommende og blid. Har inntrykk av at legen er kunnskapsrik og søker råd hos spesialister dersom han er usikker.

kan bli bedre på kommunikasjon

Lege: Edle Margrethe Nøss Skrevet

Hun er nok en flink lege hun og, men jeg fikk aldri tid til å erfare det. Hun startet vårt første møte med å kritisere meg , dvs et standpunkt jeg hadde. Som lege, syntes jeg ikke hun skal starte en relasjon til en pasient på den måten. Alt låste seg med en gang. Det var nemmelig ikke nødvendig at hun flagget meningene sine så høyt, hun kunne bare latt det ligge. Det første en lege bør gjøre, er å gjøre pasienten trygg, dette syntes jeg hun bør tenke gjennom, og det gjelder uansett hvordan pasienten er. Det er jo uansett henne som skal være profesjonell. Forøvrig, gjør vi jo alle feil av og til, så en bra lege kan hun allikevel være.

Dyktig lege.

Lege: Jakob Christian Jegindø Norup Skrevet

Hyggelig og faglig dyktig lege. Eg er flyttet og måtte derfor bytte fastlege. Er å anbefale som fastlege.