Legetorget AS

Torget 1 8300 Svolvær

Siste vurderinger av Legetorget AS

Lytter og tar problemene på alvor

Lege: Lars Andreas Dahl Skrevet

Lars Andreas lytter og tar problemer på alvor. Jeg har vært pasient hos han i 2 år og fikk flere henvisninger da jeg hadde fortalt om mine plager. Finner meg heller ikke igjen i det at det var lite forståelse om psykiske problemer. Han lytter og kommer med alternativer (som om jeg ville gå til psykolog på behandling eller få medisiner). Føler meg sett og at han tar tak i ting, forskriver medisiner, sender henvendelser osv. Veldig hyggelig og profesjonell er han også.

Lite forståelse for psykisk helse

Lege: Lars Andreas Dahl Skrevet

Virket kaldt og lite forståelsesfull da jeg dro til han for å få henvisning til psykolog. Følte ikke jeg ble tatt seriøst om mine psykiske problemer.

Hyggelig og veldig flink

Lege: Lars Andreas Dahl Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lars Andreas Dahl. Han har en veldig rolig tilnærming til problemene, noe som gjør at jeg føler meg trygg på at han kan det han driver med. I tillegg er han veldig hyggelig og trivelig

Ikke bra

Lege: Knut Marius Olsen Skrevet

Måtte vente 30 minutter ekstra på min time, etter legen aldri dukket opp så dro jeg. Veldig skuffet.

Trygg og 'no BS" type

Lege: Knut Marius Olsen Skrevet

Kjempe go lege. Ikke før mye tøv å vas med han. Konkret;, hyggelig og kunnskap rik.
Stoler helt på han som lege.