Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Norges beste!

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Mikal er den beste legen jeg og mine barn har hatt. Utrolig kunnskapsrik og kompetent, men samtidig ydmyk når han er usikker. Han har det aldri travelt, spør alltid om det er noe mer/annet og husker tidligere legebesøk. Henviser til spesialister når det er behov for det. En føler virkelig at man blir tatt på alvor av Mikal!

kjempe greier.

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Leger er som frisøra, funnet en som har peilig så blir man.
Kjempe kar det herrane!

Beste legen noen sinne.

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Denne damen er flott! Hun tar seg tid til å lytte til dine problemer og forsøker å finne på en løsning. Skriver ikke ut en dunge med medisiner om du ikke trenger det. Hyggelig er hun også. Anbefales.

kjempe fornøyd

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Tok meg så godt imot da jeg kom fra oslo å hadde én virkelig dårlig lege. Hun lytter,, viser omsorg, tar vare på pasienter og er virkelig hyggelig og flink i faget.

Mine varmeste anbefalinger

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Jeg hadde Mikal Tønsaas som min fastlege i 6 år mens jeg studerte i Tromsø. Han er selve definisjonen på en god lege. Han var alltid imøtekommende, rolig og utstrålte trygghet. Jeg følte meg alltid svært godt ivaretatt. Han tar vare på sine pasienter. Etter han hadde vært ute i pappapermisjon ringte han sent på ettermiddagen bare for å fortelle at han var tilbake og for å høre hvordan det gikk. Desverre måtte jeg flytte fra byen og dermed bytte lege. Mikal Tønsaas har mine varmeste anbefalinger.