Thormodsen Legekontor

Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes

Siste vurderinger av Thormodsen Legekontor

Lite forståelsesfull

Lege: Martin Thormodsen Skrevet

Vært hos han ett par ganger. Han ble skuffet da jeg ikke ville ha oppfølging der ift. graviditet, jeg hadde super jordmor så tok vare på meg i motsetning til han her. Han har aldri tatt ryggproblemene mine på alvor (som jeg nå må gå til kiropraktor med 2 ganger i uken) og var heller ikke no særlig forståelsesfull når det kom til ting generelt. Byttet i graviditeten for å si det mildt. Ikke verdt å gå til han, i alle fall ikke for unge folk.

Sympatisk og imøtekommende

Lege: Martin Thormodsen Skrevet

Jeg har hatt Martin Thormodsen som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Han gir seg tid til meg som pasient og jeg får gode råd og svar på mine spørsmål. Kommer fortsatt til å ha han som fastlege. Greit at han også er kirurg.

Sympatisk og dyktig lege.

Lege: Martin Thormodsen Skrevet

Kjenne meg heller ikke igjen av noe av de negative vurderinger. Veldig god og forståelsefull lege. Lang og god erfaring å er kirug i tillegg. Lytter til det du seier og gjør absolutt det beste han kan for å hjelpe. Henviser vider til andre spesialister, Mr ,Ct og rønken. Kan ikke få bedre lege her på øya. Og personalet er både dyktig og vennlige.

Uinteressert

Lege: Martin Thormodsen Skrevet

Kom til legen med ein lett bihulebetennelse. Etter å ha målt CRP, sat eg over ein time på venterommet, etter stengetid. Dei kunne eigentleg berre ha bede meg gå heim. For då eg kom inn til legen, verka han ikkje særleg interessert i å hjelpa meg. Einaste eg fekk var råd om å bruka meir otrivin.

Eg enda opp med å gå til legevakt nokre dagar seinare, då fekk eg hjelp.

Frekk og arrogant

Lege: Martin Thormodsen Skrevet

Kommuniserer dårlig med pasienten.Har frekke nedlatende kommentarer, upassende! Har aldri opplevd en så lite profesjonell lege.Mangler sosiale antenner.Er sjokkert og har gått til han for første og siste gang.