Andøya Legesenter

Voie 1 4623 Kristiansand S

Siste vurderinger av Andøya Legesenter

Trygg

Lege: Hildegunn Hals Bjelland Skrevet

Lytter, prøver å forstå, sender videre om det trengs og er utrolig flink med barn!
Håper aldri du går av!

Tar seg god tid, men....

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

hyggelig lege som tar seg god tid ved time og lytter/spørr, men ikke like god på å huske nevnte plager eller se en sammenheng over tid! Han kunne også ha satt seg noe mer inn i pasientens tidligere journal. Og drøyer i det lengste lag med videre henvisninger! Har mindre kjennskap til nav systemer!
Ellers er han nøye, pliktoppfyllende og flink lege! spes. god med barn!

Utrolig god lege!

Lege: Bente Skadal Skrevet

Bente Skadal er en flott lege! Jeg er så takknemlig for å ha henne som fastlege, og jeg håper at hun vil være det i flere år fremover. Jeg opplever at hun har masse kunnskap samtidig som hun er et medmenneske som forstår.

Fantastisk lege!

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

I mitt 32 år korte liv har jeg hatt mange leger, men Jostein er uten tvil den dyktigste legen jeg har møtt! Er så utrolig fornøyd og takknemlig for den hjelpen jeg har fått av han! Empatisk, medmenneskelig, oppdatert og fornuftig lege! Føler alltid at han har god tid og at han lytter på det jeg har å si. Føler at jeg blir tatt på alvor og får alltid gode råd. God forståelse for psykiske lidelser. Resten av personalet er også fantastiske. Har bare godt å si om Jostein og Andøya legesenter! Anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig lege for hele familien

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

Vi har mange barn og da følger mye sykdom. Vår flinke fastlege gir oss fantastisk oppfølging av alle barna (14,14,10, 1, 2 mnd), samt nøye oppfølging i svangerskap. Denne vinteren har barna vært mye syke i forbindelse med barnehagestart, og vi har måttet besøke legen vår flere ganger. Da har Jostein vært veldig flink til å forklare og betrygge, og har gitt mange gode råd. Vi har fått time veldig raskt. Han oppleves som svært erfaren, faglig dyktig og empatisk med tid til å lytte, følge opp og med en opptimistisk holdning. Det er flott med leger som helt åpenbart brenner for yrket sitt. Vi anbefaler sterkt denne fastlegen, ikke minst for småbarnsfamilie.