Andøya Legesenter

Voie 1 4623 Kristiansand S

Siste vurderinger av Andøya Legesenter

Hyggelig og lyttende

Lege: Asbjørn Hovda Skrevet

Asbjørn Hovda er en veldig flink lege. Han er lyttende, omtenksom og profesjonell. Jeg er veldig glad for at han er min fastlege!

Trygg , hyggelig og dyktig

Lege: Asbjørn Hovda Skrevet

Var svært spent da jeg måtte bytte fastlege, skepsisen forsvant da jeg møtte Hovda, en omsorgsfull lege som bryr seg om hele pasienten, og følger meg godt opp, da jeg har hatt en alvorlig sykdom

Suveren lege

Lege: Bente Skadal Skrevet

Bare gode ord å si.
Hun er en veldig dyktig lege.
Hun lytter, hun er grundig og hun gir seg ikke før hun har lokalisert og løst et problem. Eventuelt formidlet annen spesialisert kompetanse.
Den beste legen jeg har hatt.

Flink lege

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

Har god øyekontakt, flink å se pasienten. Flink å forklare masse og i en rolig tempo, har tid, viser ingen tydelig på stress på at man må skyndte seg ut av timen. Flink til å kontakte og henvise til andre på kort tid og får kort varsel til å komme til time hvis det er noe man er bekymret for og trenger oppklaring i noe!

Minus: dersom fastlege er borte eller har fri, blir du henvist til andre fastleger på huset, dette gjør at man risikere å måtte fortelle om igjen! Bare til å være obs på det!

Over all forventning!

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, utvilsomt. Hele min familie har byttet over og er like fornøyd.
Jeg føler mange leger er mer opptatt av av tittelen sin fremfor å hjelpe andre mennesker. J. Woje er definitivt ikke en av de. Flink, ydmyk, tydelig, fair, empatisk og genuint interessert i pasienten. Takknemlig for å ha han som fastlege.