Andøya Legesenter

Voie 1 4623 Kristiansand S

Siste vurderinger av Andøya Legesenter

Flink lege

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

Har god øyekontakt, flink å se pasienten. Flink å forklare masse og i en rolig tempo, har tid, viser ingen tydelig på stress på at man må skyndte seg ut av timen. Flink til å kontakte og henvise til andre på kort tid og får kort varsel til å komme til time hvis det er noe man er bekymret for og trenger oppklaring i noe!

Minus: dersom fastlege er borte eller har fri, blir du henvist til andre fastleger på huset, dette gjør at man risikere å måtte fortelle om igjen! Bare til å være obs på det!

Over all forventning!

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, utvilsomt. Hele min familie har byttet over og er like fornøyd.
Jeg føler mange leger er mer opptatt av av tittelen sin fremfor å hjelpe andre mennesker. J. Woje er definitivt ikke en av de. Flink, ydmyk, tydelig, fair, empatisk og genuint interessert i pasienten. Takknemlig for å ha han som fastlege.

Trygg

Lege: Hildegunn Hals Bjelland Skrevet

Lytter, prøver å forstå, sender videre om det trengs og er utrolig flink med barn!
Håper aldri du går av!

Tar seg god tid, men....

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

hyggelig lege som tar seg god tid ved time og lytter/spørr, men ikke like god på å huske nevnte plager eller se en sammenheng over tid! Han kunne også ha satt seg noe mer inn i pasientens tidligere journal. Og drøyer i det lengste lag med videre henvisninger! Har mindre kjennskap til nav systemer!
Ellers er han nøye, pliktoppfyllende og flink lege! spes. god med barn!

Utrolig god lege!

Lege: Bente Skadal Skrevet

Bente Skadal er en flott lege! Jeg er så takknemlig for å ha henne som fastlege, og jeg håper at hun vil være det i flere år fremover. Jeg opplever at hun har masse kunnskap samtidig som hun er et medmenneske som forstår.