Legene på Sundvollen

Kleivstadgata 1 3531 Krokkleiva

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sundvollen

Sikker og ga et solid inntrykk

Lege: Synne Merete Dahle Frimanslund Skrevet

Fikk en positiv oppfølging og følte at jeg var kommet til en lege som var vel kvalifisert for den tjenesten jeg forespurte. Nøye og presis. Anbefales på det varmeste.

Trygg, vennlig, faglig dyktig

Lege: Gry Halvorsen Høva Skrevet

Fikk et trygt og godt førsteinntrykk av legen. Fikk følelsen av at hun tok meg seriøst og nølte ikke med å ta prøver for å finne ut av hva som var galt. Hun var interessert, vennlig og virket faglig dyktig.

Altfor uerfaren

Lege: Synne Merete Dahle Frimanslund Skrevet

Trengte ny fastlege som nyinnflyttet til kommunen. Søt og beskjeden lege men svært uerfaren og samtidig helt urokkelig på å henvise videre. Etter flere legetimer og fremvist dokumentasjon fikk jeg omsider henvisning hvor hun beklager til spesialisten at hun forstyrrer?! Min tidligere alvorlige diagnose hadde hun ikke skrevet fullt ut, så spesialisten skjønte ikke historikken min før han snakket med meg. Ting jeg tok opp i timen måtte hun som regel sjekke på nettet... For meg og min historie ble dette helt feil, og man blir jo ganske ekspert på forskjellige tilstander etterhvert så for meg ble det ikke noe ekspertisehjelp hos denne legen, men for vanlige tilstander er hun sikkert helt ok.

Lyttende, kunnskapsrik og handlekraftig.

Lege: Gry Halvorsen Høva Skrevet

Møtet oppleves positivt. Legen virker trygg og handlekraftig, noe som virker tillitvekkende. Det er kort ventetid på time

Tar seg tid, men...

Lege: Synne Merete Dahle Frimanslund Skrevet

Dytkig nyutdannet lege som tar seg tid og følger opp. Syntes i rapport som ble videresendt til sykehus at legen hadde totalt misoppfattet hele samtale og poeng med ønskelig behandling. Brukte tydligvis gammel informasjon og (konsultasjon) enkelte og eldre diagnoser enn nødvendig som faktisk kunne ha ødelagt min egen fremtid på mange måter! Mener at legen må bli mer selvsikker i sin praksis. Uten om det topp for de med vanlige behov.