Avaldsnes Legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Avaldsnes Legesenter AS

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Dyktig og har empati og forståelse gir seg aldri før han finner best mulig løsning på problemene. Alltid imøtekommende og blid. Jeg har ein del helseutfordringer , men har fått ett helt annet positivt liv etter å ha fått han som fastlege. Opplever å bli tatt på alvor og at han finner den best mulig måte å bedre livskvaliteten min ut fra sykdomsbilde mitt.
Han kan anbefales på det sterkeste.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Kari Nesse Skrevet

Kari Nesse er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege, hun er grundig, og flink til å følge opp. I tillegg hører hun på meg, dersom jeg har noen forslag eller ønsker i forhold til oppfølgingen. Hun er ikke redd for å henvise videre og jeg føler meg alltid trygg på hennes beslutninger. Jeg kunne ikke fått en bedre fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Viss du velger Shirzad som din fastlege så vil du aldri angre deg! Han gjev seg ikkje før han finn svaret på kva som feilar deg, sjølv når andre har gitt opp. Nevrokirurger og nevrologer fant ikkje nokon umiddelbare svar på kvifor eg gjekk rundt i svima og mista kontrollen over taleevnen min og fekk dårleg balanse, og dermed gav dei meg opp. Shirzad gjekk gjennom alt av blodprøver og bilder for å kunne finne ut av kvifor eg var så dårleg, og han såg meg! Det gjorde ikkje desse såkalte ekspertene. Dei var ferdige med meg før eg hadde gått ut døra deira eller lagt på røret. Nå etter 6 mnd i eit helvete der eg har gått rundt i ei tåke og uten kontroll på meg sjølv, begynner eg nå så smått og få kontroll att. Takk!!!

Flink lege

Lege: Kari Nesse Skrevet

Flink lege, men Avaldsnes legesenter har et dårlig og gammeldags system for å få tildelt time. Må ringe og så kommer en jo omtrent ikke gjennom tlf. Andre legekontor, kan en bestille time og så få tildelt time på SMS. Her må en først bruke tid på bestille time på nett og forklare hva en vil, så får en SMS om at en må ringe og få time. Og når jeg da gjør det, kommer jeg ikke alltid gjennom tlf.

Verdens beste lege.

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Uten tvil en reddende engel.
Shirzad bryr seg om sine pasienter, han lytter til deg og gir deg riktig behandling. Ba om full «EU- kontroll» og fikk de undersøkelsene jeg hadde behov for og som mest sannsynligvis reddet meg. Anbefaler Shirzad på det varmeste:-)