Avaldsnes Legesenter AS

Siste vurderinger av Avaldsnes Legesenter AS

Koselig og sympatisk

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Veldig flink lege. Lett å snakke med, tar deg på alvor og er medmenneskelig.
Med kronisk sykdom er det ikke alltid lett å få en lege som forstår og vil hjelpe. Men Shirzad er absolutt en av dem som vil!
Flink med barn er han også!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Alt er bra. Ting kan ikke bli bedre. Jeg har kun gode ting å si.
Det er ingen kø før jeg får time. Jeg får time innen god tid. De er flinke på digitale løsninger.

Var fornøyd en periode , ikke lengre nå

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Var fornøyd tidligere, sendte videre til spesialister,men når de ikke finner noe får jeg beskjed om at da vet han ikke og sier han ikke skriver sykemelding lengre til tross for daglige sterke smerter og store fysiologiske utfordringer. Så da setter han meg i en svært uheldig posisjon, han er ikke mottakelig for å se det menneskelige, han er mer opptatt av formelle ting og ikke gjøre noe ekstra. Gjesper mye under konsultasjonene, anbefales ikke til de med små barn. Dyktig lege når jeg har truffet han på legevakten, men kommer i dag til å bytte hele familie til ny fastlege, dessverre. Er alltid på tiden, hendt en gang jeg har måtte vente 10 min, han setter og av god tid til pasientene og du føler ikke du er på samlebånd og at du må fortest mulig ut, det er positivt.

Vanskelig å bestille time og nesten alltid veldig forsinket

Lege: Kari Nesse Skrevet

Alltid forsinket, jeg vil anslå at hun i snitt har ca. en times ventetid etter lunsj. Det virker også som om hun bare har ø-hjelps timer tilgjengelig (om problemet ikke kan vente i flere måneder). Disse kan man bare få tak i om man ringer mellom 0830-0840 og mot formodning kommer gjennom på telefon. Hvis man ringer senere kan de vanligvis ikke sette deg opp, og ber deg ringe på nytt 0830 dagen etter! Legen er ellers grei.

Skepsis til NAV

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Jeg gikk til denne fastlegen i et par år. Det fungerte fint en stund. Min største bekymring var den noe vanskelige parkeringssituasjonen på legekontoret. Jeg må innrømme jeg parkerte ulovlig på Karmel mange ganger :-) Så kom der diverse standard forespørler fra NAV. Hver gang så nektet Miah å besvare disse selv, men ba om at de ble besvart av spesialist. Første gang godtok NAV dette, og honorerte en spesialist for oppgaven. Neste gang nektet NAV å henvise til spesialist, muligens for å spare penger. Jeg gikk lang tid og bekymret meg og håpte at saken ville løse seg. Etter 4 (!) måneder så jeg meg nødt til å bytte fastlege for å få fortgang i saken. Den nye fastlegen hehandlet henvendelsen på dagen. Jeg finner det uakseptabelt at han nekter å besvare enkle henvendelser fra NAV!