Avaldsnes Legesenter AS

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes

Siste vurderinger av Avaldsnes Legesenter AS

Var fornøyd en periode , ikke lengre nå

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Var fornøyd tidligere, sendte videre til spesialister,men når de ikke finner noe får jeg beskjed om at da vet han ikke og sier han ikke skriver sykemelding lengre til tross for daglige sterke smerter og store fysiologiske utfordringer. Så da setter han meg i en svært uheldig posisjon, han er ikke mottakelig for å se det menneskelige, han er mer opptatt av formelle ting og ikke gjøre noe ekstra. Gjesper mye under konsultasjonene, anbefales ikke til de med små barn. Dyktig lege når jeg har truffet han på legevakten, men kommer i dag til å bytte hele familie til ny fastlege, dessverre. Er alltid på tiden, hendt en gang jeg har måtte vente 10 min, han setter og av god tid til pasientene og du føler ikke du er på samlebånd og at du må fortest mulig ut, det er positivt.

Fantastisk

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å si at dette er en fantastisk lege, den beste jeg har hatt. Desverre så prøver hun nå å selge seg ut som fastlege nå, og for henne har de puttet Shestopal som vikar.

Styr langt unna denne vikaren. Jeg skifter fastlege nå fordi jeg skal aldri ha time med denne vikaren igjen. Tok en time venting for å komme inn, hun ser sur ut når hun møter deg, hvis du ber henne om noe så er hennes default reaksjon nei og det skal enormt til for å skifte meningen hennes. Du kan komme med så mange argumenter du vil, det er hennes meninger og ikke ditt sykdomsbilde som gjelder.

Flink lege når hun er tilstede

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Kjempedyktig lege, men som jeg skrev i overskriften: når hun er til stede. Hun er mye borte ifm praksis osv, og legen de bruker som vikar for henne er i mine øyne regelrett ei kjerring.

Driver med skremselspropaganda, følger ikke oppsatte tidspunker og anbefaler en «test» fra Amerika til 3000kr for ca alle plager en har.

Sist jeg var innom satt jeg på venterommet over en time, og da jeg gikk for å spør hva som tok så lang tid fikk jeg til svar at Dr. Shestopal (vikaren) ikke følger oppsatte tidspunkter, men styrer listen og hvem av pasientene hun tar først selv.

Kommer til å skifte fastlege, orker ikke denne ubrukelige vikaren en gang til.

Gir det lille ekstra...

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Har satt utrolig stor pris på denne fastlegen gjennom en lengre og tung sykdomsperiode. Viser god forståelse og empati, både på fysiske og psykiske problematikker. Tar seg god tid, og er god på å henvise videre hvor hun selv kommer til kort. Er så trist hun nå stopper som fastlege.

Imøtekommende, smilende, lyttende, dyktig, følger opp.

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Beste lege jeg noen gang har vert hos.
Tar imot deg med et håndtrykk og et smil, tar deg alvorlig, tar seg god tid, avviser aldri, henviser/sender videre ved behov.
Akkurat slik som en håper en lege skal være.