Avaldsnes Legesenter AS

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes

Siste vurderinger av Avaldsnes Legesenter AS

Imøtekommende, smilende, lyttende, dyktig, følger opp.

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Beste lege jeg noen gang har vert hos.
Tar imot deg med et håndtrykk og et smil, tar deg alvorlig, tar seg god tid, avviser aldri, henviser/sender videre ved behov.
Akkurat slik som en håper en lege skal være.

Hardtarbeidende og trivelig

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Hyggelig lege med et genuint ønske om rask og trygg behandling for pasientene. Effektiv i papirarbeidet og får ting gjort. Stor utbytte av legetimene. Hun smiler når man kommer og er behagelig å prate med.

Flott lege!

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Har hatt denne fastlegen di siste to årene og har vært veldig fornøyd med henne. Hun er helt super med barn! Hun er altid i godt humør og tar oss på alvor. Det som et negativt er at hun har vært borte i lengere tid og vi vet ikke når hun kommer tilbake. Har hele tiden tenkt at hun var verdt og vente på. Men den vikaren hun har er virkelig ikke en lege jeg vill gå til selv eller med barna mine flere ganger så har desverre sett meg nødt til og bytte fastlege. Det er veldig skremmende at denne vikar legen i tillegg er psykiater når det hun gjør er og skremme pasienter er lite forståelig osv. Jeg ønsker Siri det beste og håper for hennes pasienters skyld at hun snart er tilbake for hun er en fantastisk lege.

Vanskelig å bestille time og nesten alltid veldig forsinket

Lege: Kari Nesse Skrevet

Alltid forsinket, jeg vil anslå at hun i snitt har ca. en times ventetid etter lunsj. Det virker også som om hun bare har ø-hjelps timer tilgjengelig (om problemet ikke kan vente i flere måneder). Disse kan man bare få tak i om man ringer mellom 0830-0840 og mot formodning kommer gjennom på telefon. Hvis man ringer senere kan de vanligvis ikke sette deg opp, og ber deg ringe på nytt 0830 dagen etter! Legen er ellers grei.

Handlekraftig

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Hyggelig, imøtekommende og handlekraftig. At hun er Nordledning skulle vel si det meste av de positive kvalitetene hun har.
Skrankepersonalet burde finne seg en annen jobb. De bare drenerer timebestillingene.