Avaldsnes Legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Avaldsnes Legesenter AS

Flink lege

Lege: Kari Nesse Skrevet

Flink lege, men Avaldsnes legesenter har et dårlig og gammeldags system for å få tildelt time. Må ringe og så kommer en jo omtrent ikke gjennom tlf. Andre legekontor, kan en bestille time og så få tildelt time på SMS. Her må en først bruke tid på bestille time på nett og forklare hva en vil, så får en SMS om at en må ringe og få time. Og når jeg da gjør det, kommer jeg ikke alltid gjennom tlf.

Verdens beste lege.

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Uten tvil en reddende engel.
Shirzad bryr seg om sine pasienter, han lytter til deg og gir deg riktig behandling. Ba om full «EU- kontroll» og fikk de undersøkelsene jeg hadde behov for og som mest sannsynligvis reddet meg. Anbefaler Shirzad på det varmeste:-)

Anbefales sterkt

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Det er den beste legen jeg har hatt. Anbefales sterkt. God til å lytte. Sitter ikke med noe pc. Han forstår deg. Er flink til å si hva som er galt.

Dyktig og handlekraftig.Får ting gjort

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

Min første time hos han oppdaget og satt han i gang prosessen med mageproblemene mine. Før dette hadde jeg hatt to andre fastleger som ikke så sykdommen. Han reagerte raskt og jeg ble operert kort tid etter. Dette kan ha reddet livet mitt. Oppfølgingen var god og har alltid tid til en prat og forklarte godt situasjonen. Ringer deg om det er nyheter og veldig empatisk og forståelsesfull lage. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Lytter og setter i gang undersøkelser v behov

Lege: Shirzad Ghadami Skrevet

God tilgjengelighet. Lytter og undersøker nærmere / henviser ved behov. Hyggelig lege i tillegg. God fornøyd

Dette er en Pluss-tjeneste.