Avaldsnes Legesenter AS

Kong Augvalds veg 50 4299 Avaldsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Avaldsnes Legesenter AS

Hjelpsom og kunnskapsrik!

Lege: Kari Nesse Skrevet

Brukte god tid på meg, sendte meg videre til flere prøver å gjorde grundig undersøkelse. Fikk bedre hjelp enn jeg selv hadde sett for meg før. Tok problemet mitt veldig seriøst, og opplyste meg om info rundt dette problemet.
Superfornøyd!

Fantastisk dyktig lege

Lege: Kari Nesse Skrevet

Kari Nesse er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege, hun er grundig, og flink til å følge opp. I tillegg hører hun på meg, dersom jeg har noen forslag eller ønsker i forhold til oppfølgingen. Hun er ikke redd for å henvise videre og jeg føler meg alltid trygg på hennes beslutninger. Jeg kunne ikke fått en bedre fastlege.

Flink lege

Lege: Kari Nesse Skrevet

Flink lege, men Avaldsnes legesenter har et dårlig og gammeldags system for å få tildelt time. Må ringe og så kommer en jo omtrent ikke gjennom tlf. Andre legekontor, kan en bestille time og så få tildelt time på SMS. Her må en først bruke tid på bestille time på nett og forklare hva en vil, så får en SMS om at en må ringe og få time. Og når jeg da gjør det, kommer jeg ikke alltid gjennom tlf.

Veldig flink!

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Jeg er veldig imponert av Miah. Han respekterer pasienten og er kjapp til å finne diagnose. Det er aldri lang ventetid til min time. Han forklarer ting godt og gir veldig gode råd.

forståelsesfull og lytter etter :)

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

veldig grei lege som faktisk hører på hva du som pasient sier .. har ingenting å utsette på han..anbefales