Avaldsnes Legesenter AS

Siste vurderinger av Avaldsnes Legesenter AS

Imøtekommende og varm

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Hatt Siri som fastlege den tiden hun har vært på Avaldsnes. En utrolig dyktig lege og godt menneske. Føler deg komfortabel og godt tatt imot.

Ser meg derimot nødt til å bytte fastlege nå som hun skal selge seg ut og de vikarene som har vært i hennes sted har alle vært ubrukelige. En skrev ut resept på dobbel så kraftig dose som min lille jente på 21 mnd skulle ha for sin astma. Heldigvis oppdaget de dette på apoteket.

Kristiansen fantastisk, vikaren Shestopal er ubrukelig

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Hadde Kristiansen kort periode, meget dyktig lege. Fikk Irene Shestopal som vikar og byttet fastlege pga henne. Uansett plager man har foreskriver hun helsekost. Til og med anbefaler hun preparater du må bestille på internett da det ikke finnes her i Norge. Både jeg og min samboer ble anbefalt "Devils Claw" noe som skulle være smertestillende. Fikk overhode ikke inntrykk av dette mennesket var utdannet lege overhode. Vil ikke anbefale noen å benytte Shestopal som lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Alt er bra. Ting kan ikke bli bedre. Jeg har kun gode ting å si.
Det er ingen kø før jeg får time. Jeg får time innen god tid. De er flinke på digitale løsninger.

Styr unna Shestopal!

Lege: Siri Elisabeth Hansson Kristiansen Skrevet

Denne vikaren er helt ubrukelig!
Hun er frekk, ubehagelig og ikke samarbeidsvillig på noe. Hører ikke etter når man snakker til henne og kommer ikke med gode løsninger heller tvert i mot.
Virker som hun har for lite kunnskap på det meste!

Var fornøyd en periode , ikke lengre nå

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Var fornøyd tidligere, sendte videre til spesialister,men når de ikke finner noe får jeg beskjed om at da vet han ikke og sier han ikke skriver sykemelding lengre til tross for daglige sterke smerter og store fysiologiske utfordringer. Så da setter han meg i en svært uheldig posisjon, han er ikke mottakelig for å se det menneskelige, han er mer opptatt av formelle ting og ikke gjøre noe ekstra. Gjesper mye under konsultasjonene, anbefales ikke til de med små barn. Dyktig lege når jeg har truffet han på legevakten, men kommer i dag til å bytte hele familie til ny fastlege, dessverre. Er alltid på tiden, hendt en gang jeg har måtte vente 10 min, han setter og av god tid til pasientene og du føler ikke du er på samlebånd og at du må fortest mulig ut, det er positivt.