Etnedal Kommunelegekontor

Rådhuset 1 2890 Etnedal

Siste vurderinger av Etnedal Kommunelegekontor

Grundig

Lege: Tor Inge Kristianslund Skrevet

Tor Inge Kristianslund er pasientorientert.
Han vurderer også om noen medisiner kan kuttes ut eller reduseres, ikke bare skrive ut nye.
Føler meg velkommen og blir fulgt opp.

Virker lei av pasienter!

Lege: Beata Anita Gorlas Aure Skrevet

Fremstår som lei av jobben med å stadig ta i mot pasienter med problemer. Rister ofte på hodet og sier "nei, jeg vet ikke jeg" Er du en pasient med flere plager, fremstår hun fort som irritert, og kan være veldig negativ! Man føler ikke at hun har noen som helst slags form for empati for andre mennesker!
Hun er en dame med mye kunnskap, men burde helt klart brukt de på annet enn pasienter!! Kanskje forskning eller lignende...

Dette er en lege du kan stole på!

Lege: Tor Inge Kristianslund Skrevet

Tor Inge følger deg opp som pasient på den aller beste måten, er grundig og tillittskapende som fastlege.

Dyktig

Lege: Beata Anita Gorlas Aure Skrevet

Aure er nøye og grundig i sin oppfølging av deg som pasient. Hun rådfører seg med spesialister ved behov og henviser deg videre om det er usikkerhet knyttet til diagnose og/eller behandling. Jeg som pasient føler meg møtt, hørt og sett av Aure.

Rett og slett et godt menneske!

Lege: Tor Inge Kristianslund Skrevet

Tor Inge, ja vi er på fornavn, har vært min lege i ja 18 - 20 år. Litt usikker, men har vært et fast punkt i en tilværelse hvor mange har kommet og gått, og jeg setter svært stor pris på ham. Han er engasjert, oppriktig interessert i sine medmennesker, dvs han er dyktig på å møte mennesker, noe som er spesielt viktig for meg. Han kaller en spade for en spade, men det er helt greitt. Vi kan ha våre uenigheter, men vi blir alltid venner igjen... Han kjører en flat struktur, noe som er det eneste som passer for meg, ved belæring stenger jeg av. Jeg er veldig glad for at nettopp han er legen min. Jeg har full tillit til ham - og føler det går begge veier. Han er rett og slett et flott menneske! Og alltid positiv på mine vegne - og blid, samme hvor stressa han er, og det er han naturlig nok iblant... Jeg føler litt ambivalens ved å skulle karaktersette en lege, ante ikke at det gikk an. Det går jo på deres personlighet, de er jo bamennesker de og... Men så lenge jeg har utelukkende positive ting å si, synes jeg det er fint å kunne formidle det til ham. Stor takk !