Bjønneslegene DA

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene DA

Lege: Lars Christian Kvalbein-Olsen Skrevet

Føler meg sett, hørt å blir tatt på alvor med mitt sykdomsbilde. Jeg stoler fult og helt på min fast lege å kan virkelig anbefale han.

Trygg og bestemt lege med bein i nesa

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Her blir du tatt seriøst! Elisabeth nøler ikke med en god henvisning for full utredning. Betryggende å ha henne som fastlege da hun mener hun skal komme til bunns i mitt problem selv om andre har forsøkt før henne. Anbefaler henne på det sterkeste, føler meg trygg her!

Enestående,empatisk lege

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

ei som bryr seg,forstår,hjelper,man kan ta opp personlig problemstilling å bli møtt med verdighet og respekt,enestående rett å slett!
Vært å vente på!

Fantastisk

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Var redd for ny lege da Staurset sluttet etter over 20 år hos han. Det viste seg at jeg ikke trengte. Henne fikk jeg 100% tilitt til fra dag 1. Hun undersøker, sender henvisning, og er en drøm av en lege for de som sliter med kroniske lidelser psykisk og fysisk. Føler henne som et skikkelig medmenneske som bryr seg om den enkelte. Hun tar seg også god tid til den enkelte. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege.

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Angrer ikke et sekund at jeg byttet😊 lytter, forståelsesfull, hyggelig og blir tatt vare på og hørt😊
Er slik en lege skal være😊