Bjønneslegene DA

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av Bjønneslegene DA

Enestående,empatisk lege

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

ei som bryr seg,forstår,hjelper,man kan ta opp personlig problemstilling å bli møtt med verdighet og respekt,enestående rett å slett!
Vært å vente på!

Fantastisk

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Var redd for ny lege da Staurset sluttet etter over 20 år hos han. Det viste seg at jeg ikke trengte. Henne fikk jeg 100% tilitt til fra dag 1. Hun undersøker, sender henvisning, og er en drøm av en lege for de som sliter med kroniske lidelser psykisk og fysisk. Føler henne som et skikkelig medmenneske som bryr seg om den enkelte. Hun tar seg også god tid til den enkelte. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege.

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Angrer ikke et sekund at jeg byttet😊 lytter, forståelsesfull, hyggelig og blir tatt vare på og hørt😊
Er slik en lege skal være😊

Enestående!

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Utrolig forståelsesfull og kunnskapsrik. Hun tar seg god tid til å lytte på hva pasienten har å si. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. Hele familien har henne som fastlege. Du føler virkelig at hun bryr seg! Hun er en helt spesielt god lege med et varmt hjerte!

Skjønneste legen

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Kjempeflink med dem som sliter psykisk og vi har for det meste hatt dialoger via nettet da det er vanskelig for meg å komme meg ut. Empati og forståelse, tålmodig og tillitsfull. Er så glad jeg har henne.