Bjønneslegene DA

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene DA

Fantastisk

Lege: Oliver Scheck Skrevet

Oliver er en lege du virkelig kan snakke med om ALT.
Han lytter uten å avbryte deg og ser deg lett i øyene, for så og skrive og notere ned. Så tar han over og prater og kommer med "anbefalinger" og/eller hva vi skal gjøre videre.
Sender deg videre der og da, sykehus, spesialister, hva det måtte være hvis det trengs. Tar deg kort og godt seriøst, uansett tilstand og ikke minst tar seg tid til deg.
Bare ett par minuser fra meg, han kan "glemme" ting, noen ganger går det litt "tregt" og liker nok best at du kommer inn til time etter min erfaring. Har også i det siste opplevd at jeg kommer rimelig ofte inn til vikarer på senteret.
Men alt i alt en MEGET god lege og kan anbefale han til hvem som helst, når som helst.

Nedlatende, forutinntatt

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

Hun trekker hurtige konklusjoner.
(uten å spørre meg som pasient).
Generaliserer. Eldre er også
forskjellige.

Blir ikke sett og hørt

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Ble ikke sett å hørt da jeg endelig tok mot til meg og åpnet opp om psykiske plager. Fikk noen utskrifter på mulige kurs jeg kunne ta. Måtte evt ta kontakt der selv.

Følte meg sett og lyttet til

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Følte meg veldig sett og hørt. Følte hun hadde god tid til å lytte og kom med gode råd. Virker interessert i å lytte til meg og hva jeg har på hjertet.

God på kommunikasjon.

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Jeg opplever henne som godt forberedt når jeg kommer for en konsultasjon. Min journal er etterhvert blitt lang og omfangsrik men hun har god oversikt og er imøtekommende og hjelpsom. Hun er også rask til å sende meg videre til spesialist hvis hun mener det er nødvendig. føler meg godt tatt vare på.