Nordfalk ØNH

Telefonnummer22 33 55 2022 33 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 7 0159 Oslo

Siste vurderinger av Nordfalk ØNH

Profesjonell, trygg og forståelsesfull

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Her blir man ivaretatt på alle måter. Man blir hørt og får hjelp deriblant mange råd om hvordan bli bedre fremover.

Meget positivt intrykk

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Jeg går jevnlig til kontroll hos Dr. Nordfalk etter en .
operasjon i øret. Det var også han som opererte meg. På Rikshospitalet.

Han er meget forsiktig, forklarer hele tiden hva han gjør og tar seg god tid. I tillegg er han veldig hyggelig og empatisk.

Heldige er vi som får komme til ham :)

Sekretæren får også topp karakter fra meg.

Dyktig

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Utrolig god oppfølging. Kom inn med krystallsyke og ble behandlet og frisk. Fikk tilbakefall men han korrigerte de på første forsøk. I tillegg tok han tak i hørselsproblemene mine. Anbefales på det sterkeste.

Kvalitet og profesjonalitet!

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Ble innlagt på Ullevål med sterk kvalme og svimmelhet. Etter 3 dager der ble jeg henvist til dr Nordfalk derfra for videre utredning som fant ut at jeg hadde virus på balansenerven. Fikk time etter to dager. Veldig sympatisk, hyggelig, proff og dyktig lege ved første inntrykk som spurte, undersøkte og tok de nødvendiger tester. Ryddig og pent legekontor! Videre henvisning til balansefysioterapi for oppfølging.. Hyggelig og proff sekretær i tillegg. Et meget oppløftende legebesøk. Anbefaler denne legen !

Empatisk, rolig og dyktig

Lege: Karl Fredrik Nordfalk Skrevet

Etter 14 måneder med krystallsyken og utallige besøk hos 3 spesialister fant jeg heldigvis dr. Nordfalk.

Jeg har kun gode ting å si om dr. Nordfalk. Han tar seg god tid, forklarer godt, er rolig og svært empatisk. Han virker å ha svært god kompetanse på krystallsyken (jeg er jo ingen lege). Han forklarer alt han gjør, noe som gir en veldig trygghetsfølelse når man sitter spent fast i en rotasjonsstol (behandling for krystallsyken) uten å kunne se. Han gir mange råd om videre egenbehandling og undersøkte meg veldig grundig.

Etter to besøk på klinikken ble jeg friskmeldt. Jeg er så glad for at jeg fant dr. Nordfalk!

Jeg anbefaler alle med krystallsyken å oppsøke han. Dessuten har han verdens vennligste sekretær. Makan til god service og oppfølging har jeg aldri sett maken til!