Synergi Helse AS Medisinsk Senter Ullevål Stadion

Telefonnummer22 70 38 3322 70 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullevål Stadion Sognsvn 75 B 0855 Oslo

Siste vurderinger av Synergi Helse AS Medisinsk Senter Ullevål Stadion

Supert!

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Hun var forståelsesfull, veldig hyggelig, tilstede og empatisk. Brukte god tid. Lett å få time. Hyggelig resepsjonist også.

Dårlig lege

Lege: Lis Merete Barlag Skrevet

Kom første gang til henne og luftet problemet mitt, det hun svarte var "Nei huff det her blir for vanskelig, jeg vet ikke hva jeg skal skrive".... jeg forklarte henne 10 ganger, hun så ikke ett ord og bare leste i journalen. Jeg satt der i 40 minutter, fikk ikke hjelpen jeg trengte, hun gjorde absolutt ingenting. Byttet fastlege med engang jeg kom hjem. Skjønner ikke hvordan hun kan være lege, virker ikke helt på nett og hun vet rett å slett ikke hva hun skal gjøre.

Umulig å få time!

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Er nesten en mnd ventetid for å få time hos fastlegen sin! Prøvd å
Bestille time flere ganger uten hell!

Virker lite kunnskapsrik

Lege: Lis Merete Barlag Skrevet

Jeg hadde time hos denne legen en gang, og kan ikke si at dette var en suksess. Lis Merete virket veldig lite kunnskapsrik, og etter min mening burde hun ha tatt flere prøver for å finne årsaken til sykdommen. Det virket som at diagnosen hun stilte var ren gjetting som man håpet ble kurert av en antibiotika-kur. Når jeg spurte hva som feilet meg, hadde hun ikke noe svar. Jeg følte meg veldig usikker og utrygg når jeg gikk ut av kontoret hennes. Eneste positive er at man fikk time på dagen.

Betryggende og hensynsfull!

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Ellen Heider er veldig koselig og lett å snakke med! Man kan snakke fritt om problemene sine og føler man blir tatt på alvor. Føler meg sett og er aldri et problem å si hva jeg føler.