Sogndal legesenter

Dalavegen 2 6856 Sogndal

Siste vurderinger av Sogndal legesenter

Kald, følelsesløs og utrolig dårlig lege

Lege: Theresa Franck Skrevet

Både meg og min samboer har brukt denne «legen» ved flere anledninger og sitter igjen med samme følelse hver gang. Denne damen bryr seg ikke om noe/noen og hiver deg ut før du får snakket ferdig. Kald, følelsesløs og utrolig lite interessert i å hjelpe. Tar ikke engang psykiske plager på alvor og får deg til å sitte der å føle at det er ikke hennes problem og at hjelp er bare for folk som nesten er i graven! STYR UNNA!!

Lidenskapelig opptatt av å gjøre en god jobb

Lege: Sharline Riiser Skrevet

Fantastisk lege! Opplever at hun har en genuin lidenskap for å gjøre en god jobb. Føler meg trygg, forstått og ivaretatt. Dessuten er hun helt genial med barn!

Anbefales ikke

Lege: Theresa Franck Skrevet

Min første og eneste time med Theresa var ikke spesielt hyggelig. Hun virket kald og ikke spesielt imøtekommende. Jeg opplevde å måtte spørre om samme ting flere ganger, fordi hun ikke svarte tydelig (enkelt ja eller nei spørsmål om fornying av resept). Hun svarte kort, så gikk fra timen med en ubehagelig følelse av at jeg var dum, selv om det bare var en kjempeenkel standard legetime. Har byttet til en annen lege ved samme kontor nå.

Dyktig og lyttende

Lege: Nils Olof Andreas Englin Skrevet

Meget dyktig og flink med sine pasienter. Oppmerksom, lyttende og faglig flink. Jeg følte meg svært godt ivaretatt.

Tar seg god tid og gir en følelse av trygghet og at man blir tatt på alvor

Lege: Kari Holen Loftesnes Skrevet

Meget dyktig og gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe. Henviser raskt videre ved behov og man føler seg godt ivaretatt.