Sogndal legesenter

Dalavegen 2 6856 Sogndal

Siste vurderinger av Sogndal legesenter

Flink og forståelsesfull!

Lege: Brede Skorve Skrevet

Har hatt Brede noen få år, i den tiden jeg har bodd i Sogndal som student. De gangene jeg har hatt legetime så har jeg følt meg veldig godt ivaretatt og at jeg blir tatt seriøst. Brede er veldig flink til å lytte, er rolig og gir god informasjon. Han kommer også med forslag/innspill som kan være med å hjelpe situasjonen det dreier seg om. Har et generelt inntrykk av at Brede bryr seg om pasientene sine og vil det beste for dem. Synes han er flink både faglig og relasjon/kommunikasjonsmessig. Det kan være litt ventetid men har aldri følt det ikke har vært verdt å vente litt :).

Fantastisk flink lege

Lege: Marit Innerby Isaksen Skrevet

Har hatt Marit som lege i mange år, og har bare positive ting å si. Kunnskapsrik, empatisk, hyggelig og tar alt på alvor. Lett å kommunisere med! Tommel opp 👍🏻

Trygg og hjelpsom

Lege: Kari Holen Loftesnes Skrevet

Lege som ønsker å hjelpe deg, sender deg raskt videre om hun er noe usikker. Ærlig å arbeider kun for sine pasienter. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt.

Super flink og hyggelig lege

Lege: Theresa Franck Skrevet

Anbefaler på det varmeste. Dyktig, varm lege. Tar deg på alvor. Lytter og er fagleg flink. Jeg har hatt diverse problemstillinger - alle tatt på alvor. Vil anbefale alle Theresa Franck

Trygg, tydelig og jordnær

Lege: Brede Skorve Skrevet

Fantastisk flink lege som bryr seg om sine pasienter på ein måte som får pasienten til å føle seg høyrt.