Sogndal legesenter

Plassen 2 6856 Sogndal

Siste vurderinger av Sogndal legesenter

Lite interessert i å hjelpe

Lege: Theresa Franck Skrevet

Denne damen var min fastlege en veldig kort periode. Mitt første møte med henne var ikke det beste, og jeg har nå byttet fastlege. Det virket som at hun ikke var villig til å høre på mine problemer, og jeg følte nesten at jeg ble hevet på dør. Jeg kom til henne med et "hovedproblem" hvis en kan si det sånn, og dette fikk jeg ikke tilstrekkelig hjelp med. Videre ville jeg diskutere en annen ting, men det virket ikke som at hun var interessert i å hjelpe med det. Kald og uinteressert er en god beskrivelse for henne.

«Leker» psykolog- glemmer psykisk helse!!

Lege: Theresa Franck Skrevet

Var fornøyd med hjelpen hennes, helt til jeg trengte hjelp med den psykiske helsen min. Tar ikke psykisk helse og psykiske lidelser (allerede satt av tidligere psykolog) på alvor. Vær forberedt på å måtte kjempe for å få henvisning til psykolog.. Gikk fra timen uten henvisning til psykolog. Har byttet fastlege nå.

Dyktig og trygg lege

Lege: Sharline Riiser Skrevet

Svært god lege med fokus på pasienten og rette avgjørelser. Føler meg alltid godt ivaretatt etter en legetime.

Lege: Theresa Franck Skrevet

Theresa Franck har hjulpet meg i livets vanskelige situasjoner. Anbefaler på det varmeste. Ho er dyktig og veldig kompetent. Fagleg sterk.

Dyktig lege

Lege: Annelise Skeie Skrevet

Har hatt ho som fastlege i mange år og er svært fornøygd. Er trygg i sin kunnskap og føler meg godt ivaretatt.