Nesttun Legekontor DA

Nesttunvegen 90 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttun Legekontor DA

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Flink til å lytte, husker godt sykdommene og forholdene rundt sykdommeem. Husker også familie forhold, relevant til sykd. Man føler å ha fått god hjelp, og trygghet.

Uerfaren, men likevel selvsikker. Kanskje litt arrogant?

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Jeg støtter meg til det som har blitt sagt tidligere, om at man får følelsen av å ikke bli tatt helt på alvor, på grensen til det arrogante. Dette kan dog knyttes til lite erfaring, og forhåpentligvis bedrer det seg med årene.

Under legetimene mine blir det også nærmest ukritisk blir slått opp i ulike oppslagsverk på internett, og dette er ikke med på å styrke tilliten til ham, snarere tvert i mot. Dette kan jeg enkelt gjøre selv hjemme.

Han er også kanskje litt for mye på tilbudssiden når det gjelder medikamententer og sykemeldinger.

På selve legekontoret er det bare en ansatt, så her må man regne med å måtte vente lenge ved henvendelser, og og så å bli kjeftet på hvis man ringer på tider der det er travelt.

En god lege

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Jeg kan anbefale Jan Christian Liby som fastlege, både for store og små. Han fremstår som oppriktig interessert i pasientene sine, er fin i kommunikasjonen med barna (og voksne) gir gode råd og oppleves både ydmyk og bestemt.
Han er fremdeles nokså ung, men jeg opplever han som et menneske med god innsikt i både det medisinske faget og menneskets natur og vesen.

Dyktig og lyttende.

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Har fått Liby som ny fastlege etter å ha hatt samme lege i 20 år. Har kvidd meg til å begynne på nytt med ny lege, men Liby kan jeg anbefale på det varmeste. Han er lyttende og absolutt til stede både når det gjelder kommunikasjon og løsninger. Altså veldig fornøyd med min nye fastlege.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Veldig hyggelig lege med høy kompetanse som tar meg seriøst. Flink til å forklare. Meget tilgjengelig.