Nesttun Legekontor DA

Nesttunvegen 90 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttun Legekontor DA

En god lege

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Jeg kan anbefale Jan Christian Liby som fastlege, både for store og små. Han fremstår som oppriktig interessert i pasientene sine, er fin i kommunikasjonen med barna (og voksne) gir gode råd og oppleves både ydmyk og bestemt.
Han er fremdeles nokså ung, men jeg opplever han som et menneske med god innsikt i både det medisinske faget og menneskets natur og vesen.

Dyktig og lyttende.

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Har fått Liby som ny fastlege etter å ha hatt samme lege i 20 år. Har kvidd meg til å begynne på nytt med ny lege, men Liby kan jeg anbefale på det varmeste. Han er lyttende og absolutt til stede både når det gjelder kommunikasjon og løsninger. Altså veldig fornøyd med min nye fastlege.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Veldig hyggelig lege med høy kompetanse som tar meg seriøst. Flink til å forklare. Meget tilgjengelig.

Flink

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Har kunnskap, overbehandler ikke, behagelig og snakke med. Føler at han tar forespørselne seriøst. Har anbefalt til andre kjente i området.

Utrolig flink fastlege

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Thomas er en veldig flink lege. Han lytter og setter seg inn ting. Jeg har en kronisk sykdom og han fokuserer og prøver virkelig å finne ut best måte for meg å leve med sykdomen.

Anbefaler Thomas på det sterkeste. Veldig dyktig lege. Sekretærene på kontoret er også kjempeflinke og imøtekommende.