Haraldsgata Legekontor

Haraldsgaten 94 5528 Haugesund

Siste vurderinger av Haraldsgata Legekontor

forvirrende lege

Lege: Emma Beltran Skrevet

Legen kommuniserer på en merkelig måte. Jeg føler meg ikke trygg på informasjonen jeg får, eller at hun vet hva hun foretar seg. Hun virker usikker.

Flink og imøtekommende lege

Lege: Emma Beltran Skrevet

Hun lytter til det du har å si. Er hun usikker på noe, enten ringer hun spesialist i emnet med høytaler på slik at jeg kan høre svaret, eller hun leter på nettet. En lege kan ikke ha alt hun har lært i hodet og jeg synes det er greit at hun leter på nettet etter svar.
Hun er flink til å videresende til spesialister/CT/MR.
Pleier å få sms med prøvesvar på søndagene.
Er kjempefornøyd.

Dårlig

Lege: Emma Beltran Skrevet

Er veldig misfornøyd med hun. Kommer til å bytte fastlege nå, fordi kvar eneste gong eg har hatt ett problem eg vil hun skal sjå på gjør hun det Aldri selv, hun henviser kun videre til andre noen som gjør at det tar lenger tid å blir mer regninger.

Feilinformert

Lege: Emma Beltran Skrevet

Legekontoret oppleves for min del litt uorganisert og vimsete. Tok en celleprøve som viste moderate celleendringer, og en ny prøve hos legen et halvt år senere. Uten å ha hørt fra legekontoret fikk jeg innkallelse til sykehuset. Ringte derfor legekontoret for å høre om prøven min, svaret jeg fikk (av resepsjonist/assistent) var at celleprøven min var "helt fin" og at denne timen bare var for at sykehuset hadde bedre utstyr og at de "kun skulle utelukke". Virket nesten som jeg kunne velge selv om jeg ville gå på den timen eller ikke, at det ikke var så viktig. Lite kjekt og da få beskjed på sykehuset om at jeg er der fordi jeg "jo har alvorlige celleforandringer" og mest sannsynlig må gjøre en konisering (liten operasjon på livmor) i narkose. Alvorlige celleforandringer er ganske vanlig og operasjonen gikk greit, men syns likevel det er ganske grov feilinformering fra legesenterets side.
Emma er hyggelig og tar seg tid til pasienten, men virker noe usikker i sine svar.

Ikke fornøy i det hele tatt!

Lege: Emma Beltran Skrevet

Tok flere dager til hu tok telefonen.
Måtte å vente mer enn 45 min. før eg kom inn.
Hu viste ikke hvorfor hadde jeg vondt heller og fikk ikke svar på det.